Olen kuullut että hän asuu uimahallin vieressä 3 kerroksisessa vanhemmassa kerrostalossa
ja hänen nenässä on syylä.
Kuka on Porin tunnetuin pummi?
37
2122
Vastaukset
- kova-on-juttus
Kuulopuheet juorukellolla, kaiken aa ja O ....
porilainen on utelias, aloittaja todensi taas miten asiat on porissa!- Anonyymi
Välissä vain äl ja koo
- HDKuolo
Koskinen! Misä mahtaa majailla? Ikävä on pojilla kova!!!.
- Kovakaipuu
Kuinka paljon on jäänyt velkoja maksamatta, kun tyyppiä niin kovin ikävöidään.
- Attepakka
Lopeta jo. Olet erittäin halveksittava ihminen, paljon halveksittavampi kuin kyseinen kaveri.
Olen "törmännyt" tähän kaveriin useammin kuin kerran. Ja kun kerran lainaat, "törmäät" toistekin.
Oma hölmöyttäsi jos lainaat, mitä täällä poraat. Hän on aina kohtelias ja puhelias. Mutta puhuu ja puhuu.
Kerran annoin hänelle kaksi euroa että loppuu se puhuminen ja pääsen jartkamaan matkaa. En siitä köyhdy eikä hän rikastu. Saapa tölkin olutta, ja suon sen hänelle jos niin vähään on tyytyväinen.
Mutta lopeta tuo palstaporaaminen tyhjänpäiväisistä asioista. Aikuistu vähän.- tarkanmarkankittaaja
Kaks tölkkii sil saa ellei osta tyyriistä kaljaa.
- Virasto
Vai puhutko kuolokoskisesta, eri miehestä, jonka nimmari oli yllä?
Ei väliä eihän se osaa naistakaan tyydyttää.
- Parturi
Tuo on niin totta. Hän ei ota väkisin keneltäkään mitään. Hän pyytää kohteliaasti ja joskus myös saa. Samoin kuin minä iltapäivätansseissa.
Ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa. Erittäin tyhmä on se, joka antaa ja sitten tulee palstalle itkemään.- Laatuakinollapitää
Minä suosin järkeviä naisia toisin sinä.
Ehkä et saa muita kuin tyhmiä kanoja. - lumekko
Ei porissa ole järkeviä naisia kuin silmänlumeeksi. Siinäpä sitä ollaan. Sexyt.
- Pahinpummi
Hevosen ja onkivavan ristisiitos , joka on onneksi muuttanut Helsinkiin
- Jaa-hah-nih
Jaa satumainen nainen vai?
- Pahinpummi
Ei , vaan naisen irvikuva.
- Vetyperoxidia
Narsistikanttura ja psykopaattipoika?
- VäärinMeni
Asun siinä uudessa kulmatalossa ja oma nimi ei ole ovessa :D
- Nakero
Hui. Onko sinulla aihetta pelkoon vai mikä on meininki?
- sykopatti
Nakero kirjoitti:
Hui. Onko sinulla aihetta pelkoon vai mikä on meininki?
Joo, mä pelkään sinua kovasti.
- Anonyymi
Matti ja teppo
- Anonyymi
forrsselli
- Anonyymi
Onko aloituksen kaveri se paskalle haiseva lyhyt ihraperse joka kyselee rahaa ruokaan, mutta se ei sovi että ostaisi kaupasta maksalaatikkoa tms vaan rahaa haluaa?
Rullakebabille ja kaljoille se menee, työnteko ei kiinnosta. "jos laitettaisiin sellainen kymppi" kuuluu läskiperältä kun hän huomaa jonkun olevan niin tyhmä että on antamassa pyydetyn 2 euroa. - Anonyymi
Ajaa vanhalla hiacella ja tonkii toisten roskiksia.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Johtuu siitä, että täällä mainittiin edesmenneen pummin nimi. Henkilön, jonka kaikki tunsivat, kun hän kulki käviksellä ja kerjäsi rahaa alkoholia varten. Edesmenneistä ei saa puhua, vaikka hänellä on oma ketju tällä foorumilla. Nostan sen esiin. Pikku hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu siitä, että täällä mainittiin edesmenneen pummin nimi. Henkilön, jonka kaikki tunsivat, kun hän kulki käviksellä ja kerjäsi rahaa alkoholia varten. Edesmenneistä ei saa puhua, vaikka hänellä on oma ketju tällä foorumilla. Nostan sen esiin. Pikku hetki.
Miksi pilkkaat vainajaa, oletko ihan terve?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pilkkaat vainajaa, oletko ihan terve?
Kannattaa elää niin ettei joudu pilkatuksi kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi
Porilaiset vittuilee vainajillekin, kyllä on vajaata porukkaa
- Anonyymi
Manniset , ovat aina pummaamassa ravintoloista lounaan, tai sitten parturin ripsihuollon ym palveluita.
- Anonyymi
Ei ei. Manniset on rehellistä porukkaa. Tilaavat rasvasiepparitkin ulkomailta..
hihiiihihiiii
- Anonyymi
"Hei, olisiko sinulla kaksi euroa" No ei ole. Todellisuudessa on käteistä taskussa mutta pummeja en rahoita yhtään.
- Anonyymi
Paras kun sattuu juuri sopivasti olemaan paineita niin pamauttaa kunnon pierun pummille eikä puhu mitään.
- Anonyymi
varmaan se mulkku joka pummaa torilla salen edessä häiriten asiakkaita niin ettei monikaan halua asioida salessa enää
- Anonyymi
pummaaminen on porilainen tapa
- Anonyymi
Huoranpenikoita on paljon
- Anonyymi
Juu ja minä olen kuullut että asuu sirkustorin lähituntumassa vanhassa kerrostalossa pummina ,helppo tunnistaa kumisaappaista ja sössöttää jotain siikaisten murretta tai sitten merikarvian murretta on hieman häiriintyneen oloinen johtuen liiasta itämeren silakan syönnistä juu tämmöstä minä olen kuullut.
- Anonyymi
Jaa, eikö se persu Huhtasaari pysynytkään siellä Merikarvialla. Pitikö sen nyt takaisin Poriin tulla mylvimään.
- Anonyymi
Repa oli tunnetuin pummi, mutta kuoli jo pari vuotta istten.
- Anonyymi
Varmaan eräs juoppo mustalaista esittävä luuseri joka pummaa jolenessa kaljaa naisilta. Täys narsisti, selittää mitä erikoisempia tarinoita, liekkö suusta tullut koskaan yhtäkään totuuden sanaa, samanlainen oli jo 80-luvulla, valehteleva huijari ja pummi. Kuka tunnistaa miehen?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667