Kuka on Porin tunnetuin pummi?

pähkinänpurija

Olen kuullut että hän asuu uimahallin vieressä 3 kerroksisessa vanhemmassa kerrostalossa
ja hänen nenässä on syylä.

37

2122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova-on-juttus

Kuulopuheet juorukellolla, kaiken aa ja O ....

porilainen on utelias, aloittaja todensi taas miten asiat on porissa!

• Anonyymi

Välissä vain äl ja koo

• HDKuolo

Koskinen! Misä mahtaa majailla? Ikävä on pojilla kova!!!.

• Kovakaipuu

Kuinka paljon on jäänyt velkoja maksamatta, kun tyyppiä niin kovin ikävöidään.

• Attepakka

Lopeta jo. Olet erittäin halveksittava ihminen, paljon halveksittavampi kuin kyseinen kaveri.
      Olen "törmännyt" tähän kaveriin useammin kuin kerran. Ja kun kerran lainaat, "törmäät" toistekin.
      Oma hölmöyttäsi jos lainaat, mitä täällä poraat. Hän on aina kohtelias ja puhelias. Mutta puhuu ja puhuu.
      Kerran annoin hänelle kaksi euroa että loppuu se puhuminen ja pääsen jartkamaan matkaa. En siitä köyhdy eikä hän rikastu. Saapa tölkin olutta, ja suon sen hänelle jos niin vähään on tyytyväinen.
      Mutta lopeta tuo palstaporaaminen tyhjänpäiväisistä asioista. Aikuistu vähän.

• tarkanmarkankittaaja

Kaks tölkkii sil saa ellei osta tyyriistä kaljaa.

• Virasto

Vai puhutko kuolokoskisesta, eri miehestä, jonka nimmari oli yllä?
        Ei väliä eihän se osaa naistakaan tyydyttää.

• Parturi

Tuo on niin totta. Hän ei ota väkisin keneltäkään mitään. Hän pyytää kohteliaasti ja joskus myös saa. Samoin kuin minä iltapäivätansseissa.
      Ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa. Erittäin tyhmä on se, joka antaa ja sitten tulee palstalle itkemään.

• Laatuakinollapitää

Minä suosin järkeviä naisia toisin sinä.

Ehkä et saa muita kuin tyhmiä kanoja.

• lumekko

Ei porissa ole järkeviä naisia kuin silmänlumeeksi. Siinäpä sitä ollaan. Sexyt.

• Pahinpummi

Hevosen ja onkivavan ristisiitos , joka on onneksi muuttanut Helsinkiin

• Jaa-hah-nih

Jaa satumainen nainen vai?

• Pahinpummi

Ei , vaan naisen irvikuva.

• Vetyperoxidia

Narsistikanttura ja psykopaattipoika?

• VäärinMeni

Asun siinä uudessa kulmatalossa ja oma nimi ei ole ovessa :D

• Nakero

Hui. Onko sinulla aihetta pelkoon vai mikä on meininki?

• sykopatti
        Nakero kirjoitti:

Hui. Onko sinulla aihetta pelkoon vai mikä on meininki?

Joo, mä pelkään sinua kovasti.

• Anonyymi

Matti ja teppo

• Anonyymi

forrsselli

• Anonyymi

Onko aloituksen kaveri se paskalle haiseva lyhyt ihraperse joka kyselee rahaa ruokaan, mutta se ei sovi että ostaisi kaupasta maksalaatikkoa tms vaan rahaa haluaa?
      Rullakebabille ja kaljoille se menee, työnteko ei kiinnosta. "jos laitettaisiin sellainen kymppi" kuuluu läskiperältä kun hän huomaa jonkun olevan niin tyhmä että on antamassa pyydetyn 2 euroa.

• Anonyymi

Ajaa vanhalla hiacella ja tonkii toisten roskiksia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Johtuu siitä, että täällä mainittiin edesmenneen pummin nimi. Henkilön, jonka kaikki tunsivat, kun hän kulki käviksellä ja kerjäsi rahaa alkoholia varten. Edesmenneistä ei saa puhua, vaikka hänellä on oma ketju tällä foorumilla. Nostan sen esiin. Pikku hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuu siitä, että täällä mainittiin edesmenneen pummin nimi. Henkilön, jonka kaikki tunsivat, kun hän kulki käviksellä ja kerjäsi rahaa alkoholia varten. Edesmenneistä ei saa puhua, vaikka hänellä on oma ketju tällä foorumilla. Nostan sen esiin. Pikku hetki.

Miksi pilkkaat vainajaa, oletko ihan terve?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pilkkaat vainajaa, oletko ihan terve?

Kannattaa elää niin ettei joudu pilkatuksi kuolemansa jälkeen.

• Anonyymi

Porilaiset vittuilee vainajillekin, kyllä on vajaata porukkaa

• Anonyymi

Manniset , ovat aina pummaamassa ravintoloista lounaan, tai sitten parturin ripsihuollon ym palveluita.

• Anonyymi

Ei ei. Manniset on rehellistä porukkaa. Tilaavat rasvasiepparitkin ulkomailta..
        hihiiihihiiii

• Anonyymi

"Hei, olisiko sinulla kaksi euroa" No ei ole. Todellisuudessa on käteistä taskussa mutta pummeja en rahoita yhtään.

• Anonyymi

Paras kun sattuu juuri sopivasti olemaan paineita niin pamauttaa kunnon pierun pummille eikä puhu mitään.

• Anonyymi

varmaan se mulkku joka pummaa torilla salen edessä häiriten asiakkaita niin ettei monikaan halua asioida salessa enää

• Anonyymi

pummaaminen on porilainen tapa

• Anonyymi

Huoranpenikoita on paljon

• Anonyymi

Juu ja minä olen kuullut että asuu sirkustorin lähituntumassa vanhassa kerrostalossa pummina ,helppo tunnistaa kumisaappaista ja sössöttää jotain siikaisten murretta tai sitten merikarvian murretta on hieman häiriintyneen oloinen johtuen liiasta itämeren silakan syönnistä juu tämmöstä minä olen kuullut.

• Anonyymi

Jaa, eikö se persu Huhtasaari pysynytkään siellä Merikarvialla. Pitikö sen nyt takaisin Poriin tulla mylvimään.

• Anonyymi

Repa oli tunnetuin pummi, mutta kuoli jo pari vuotta istten.

• Anonyymi

Varmaan eräs juoppo mustalaista esittävä luuseri joka pummaa jolenessa kaljaa naisilta. Täys narsisti, selittää mitä erikoisempia tarinoita, liekkö suusta tullut koskaan yhtäkään totuuden sanaa, samanlainen oli jo 80-luvulla, valehteleva huijari ja pummi. Kuka tunnistaa miehen?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33