Nyt luin, että Persu-kommunisti haluaa kulttuurin vuoksi eroon EU:sta !
He eivät siis ajattele asiaa talouden ja julkisen hallinon ja rakenteen ja kaupan ja
liike-elämän näkökulmasta. Silloin olenkin oikein luokitelle Persu-kommunisti.
Yksi kirjoitti, että miten minä voin ajatella asiaa monipuolisesti. Yksinkertaiseti
siksi, koska minulla on elämänkokemusta ja omaa katsontakulmaa ja mittaan omia
mahdollisuuksia enkä tukedu valtioon ja seiso siinä kuin tikku pask**** !
Minulle on mahdollista, että muutan Espanjaan ja Saksaan ja mihin vain. Minulla
ei ole sellaisia sidonnaisuuksia tai tunnesiteitä mihinkään peräkamarin poiken lailla.
Minulle ihmiset edustaa elämää ja eurooppa runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia.
Valtio on haistapask*** se ei minua määrää. Minä rakastan ihmisiä ja minulla ei ole
ennakkoluuloja tai ennakkoasenteita. Olen matkustanut ja asunut ja tuttavani on asuneet
ja asuvat muualla, kuin suomessa ja minä osaan arvostaa elämää ja ihmisiä.
Elämässä on niin paljon mahdollisuuksia ja tätä olen opettanut lapsille ja rohkaisen heitä
voittamaan ja ymmärtämään mahdollisuudet. Jokainen ihminen kaikkialla on rakkaudella
tehty ja jokaisella on isä ja äiti.
Luuseri ja häviäjä ja ääliö jää junttikyliin ja ne, joilla on mahdollisuudet ovat menneet
kaupunkeihin myös suomessa ja ne ketkä pysytyy valloittaa myös Euroopan.
Persu-kommunisti haluaa Kulttuurin vuoksi eroon EU:sta.
5
159
Vastaukset
- Fuengirolaespanja
Siinä on elämän Aakkoset.
Hyvä kirjoitus ja perusteet. Onko niin, että Suurin osa Persu-kommunisteista asuu maaseudulla ?
Onko niin, että suurin osa tai kaikki EU-vihaajat ovat syrjäytyneitä ja
yksinkertaisia ?
Onko Persu-kommunistien kirjoituksissa yhtään ylioppilas tai peruskoulun
yläasteen tasoista kirjoitusta ja jos löytyy, niin viitsiikö joku linkittää. Huom.
En puhu heidän hyväksikäyttäjistä.- kaapeli12
jos sun pääs ois lasista näkis kun kusi virtaa ja paska patoja rakentelee. OLET PELKKÄ NOLLA.
kaapeli12 kirjoitti:
jos sun pääs ois lasista näkis kun kusi virtaa ja paska patoja rakentelee. OLET PELKKÄ NOLLA.
Tää meni aika hyvin tuo sinun vastauskin tämän otsikon alle ja näkee, että
millaisia vastauksia... Se todistaa vain teidän älykkyydestä ja osaamisesta ja
yliopistotason vastaamisesta ... Kulttuuria se on ja se kuttuuri on juntti ääliö
jätkä yksinkertainen kommunismi ja ufo ja luulo mahdollisesti vielä, joitain hyvin
hyvin syrjäytyneitä. Minä en ole syrjäytynyt, vaikka kirjoitan Valtion vastaista,
koska minulla on näkemykset ja ystävät ja tavoitteet. Teillä ei ole tavoitteita eikä
mitään näkemyksiä eikä osaamista ei käsityksiä eikä kokemuksia.
Huomaa ero.
- DrTrump
Yliopisto on aivopesua.
Koskaan en ole nähnyt kenenkään perustavan menestyvää businessta yliopiston jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154