Varoitus kaikille Keimolankaarretta asuinalueena harkitseville - älkää muuttako! Kaduilla häiriköidään, nuoria koputtelee oville humalassa ja autoista puhkomaan renkaita ja löytyy naarmuja yms. Autopaikkoja kerrostalon asukkaillehan ei siis ole, joten autot on jätettävä tienvarteen, johon todellakaan ei kaikkien autot mahdu. Suuri osa joutuu jättämään 1km päässä sijaitsevalle juna-aseman parkkipaikalle (parkki aika 12h). Ja jos autosi mahtuukin tienviereen, niin kiekolla siinä saa olla vain 2h. Parkkipirkot sakottelevat ahkerasti, jos autosi on sentinkin vinossa tmv.
Levoton tienpätkä tuo Keimolankaarre, en suosittele. Tämä vain varoituksena.
Keimolankaarre kokemuksia - ÄLÄ MUUTA
8
1656
Vastaukset
- Täällävieläasuva
Vähän samoja kokemuksia..
- Anonyymi
Outoa, ehkä teidän negatiivisuus vetää häiriköitä puoleensa. Mä oon asunut täällä jo kauan enkä ole huomannut mitään riehuvia nuorisoporukoita, autokin on saanut olla rauhassa ja ilman sakkoa, riittää kun pysäköi yhteisten sääntöjen mukaan.
- Anonyymi
Mutta sinä kuulutkin seksuaalivähemmistöön jolla on aina "fantsua" ja mukavaa...
- Anonyymi
Eikös siellä ollut niitä koirankopin kokosia asuntoja? Onneksi ostin Korsosta kaksion halvalla.
- Anonyymi
En suosittele! Täällä on kuin villi länsi.
- Anonyymi
Ihme mustamaalaajia. Mukava ja rauhallinen asuinalue.
- Anonyymi
...ja eikun pahenee meno. Tietty jos on narkkari elämä voi olla lohkoista...
- Anonyymi
Asutko vuokralla vai ASO-asunnossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820