Kuvottaa katsella miten laiskoja sikoja nykynuoret ovat - eritoten nuoret jätkät. Saadaan hyväosaisen isukin ja äitylin kukkarosta rahaa ja pilkkahintaan valmista ruokaa naaman eteen, mutta harvoin vaivaudutaan edes palauttamaan tarjotinta! Tarjotin jätetään usein roskineen pöydälle. Ja jos jotain mässäillessä läikkyy tai tippuu, ei mitään missään nimessä siivota.
Liikaa tuntuu muutenkin olevan näillä kuninkaan lailla elävillä jannuilla rahaa, kun usein on varaa jättää puolet ruuasta syömättä.
Tuolla BurgerKingissähän nämä hemmotellut kermaperseet saa mässäillä ihan pahvikruunu päässä. Kuvastaa hyvin heidän asennettaan. Ja monesti pahimmat siat olen tuolla kyseisessä paikassa bongannut.
Ja nämäkö ovat sitten niitä tämän maan tulevaisuuksia? Passattavia paskiaisia noista tulee tällä menolla, jos kukaan ei käske hoitamaan omia sotkujaan.
Nuoret laiskat ja sikailevat jannut
laiskatteinijannut
2
240
Vastaukset
- helppo.tapa
Antaa pennuille jaffaa niin rauhoittuvat ja piristyvät.
- sod
Itke homo itke :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647