miehelle töissä

raastavaa

Kun tykkää...mutta ei saa
Kun sydän lyö kovaa ja perhoset lentää vatsassa...mutta pitää teeskennellä ja olla viileä
Kun haluaa vain tulla lähelle ja koskettaa... Mutta täytyy kävellä pois joka ikinen helvetin päivä. Silloin sattuu sydämeen. Tieto siitä että hän ei koskaan voisi olla sun, koska hän on (luultavasti) jonkun toisen. Ja jos hän tietäisi tämän, hän varmaan nauraisi minulle...

8

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastumisenkauheus

Noi sun tuntemukset on varmasti universaalisesti hyvin yleiset tilanteessa, jossa ei tiedä toisen osapuolen tuntemuksista.Mistähän sekin johtuu?
      Itsekin ajattelen, että jos eräs henkilö tietäisi tunteistani häntä kohtaan, hän joko nauraisi, ahdistuisi, järkyttyisi, tai sit se olisi hänelle täysin yhdentekevää.

Silti sulle sanon, että tuskinpa se mies sulle nauraisi. Eikä toisen varattu-statusta kannata etukäteen surra, jos et sitä tiedä.

• nainen_minäkin

annat pillua sille ni kyllä se siitä , ehkä peppuaskin :)

• Masasiivoja64

sama täälä vaika oon miäs kyllä paljon sattuu pitää näytelmä että ei ole tunteita tää on kuin juisen piisi katsoisi elämää.

• juicenelämäloppui

Siinä sinulle sitten idea: Katson elämää, mutta en näe miten toiset sen näkevät omin silminensä.

Itse olen yrittänyt piilotella sellaista että olen White Supermacist, with the Ku Klux Klan, pelkästään siitä syystä että, en haluaisi loukata ketään, enkä tapa poliiseja huviksenikaan...

Elämä on kovempaa kuin rokkibändin kitaristilla :D

• Kysynpähänvaan

Raastavaa, mutta jos ei sitäkään, mitä olisi jäljellä? Aloittajalle.

• Jiiman

Unohda samantien jos on toisen oma! Etsit vapaan miehen.

• Jiimaan

Ei kannata unohtaa.
        Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja jos toinen ei siihen osallistu, niin ihan sama vaikka olisi kuinka toisen "oma". Ihminen päättää itse omista tekemisistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe