Nolo tilanne

nerppu

Tosi juttu... Ja nolo sellainen! Ajelin Iisalmesta kajaaniin päin, kello oli noin 23.00 Otin housut pois jalasta mull oli seksikkäät sukkahousut päällä ja tiukka valkea villapaita. Muna seisoi kovana sitten, flesun sisään kova muna.. Jo tuntui ihanalta. Laitoin tyttöjen kuvia tuulilasiin ja konsoliin teipillä kiinni.. Ajelin hiljakseen menemään.. Auto oli mukavan lämmin ja kiima kova. Heitin housut takapenkille oli virhe se, sukkanauha liivit vain päällä.. Sitten huomaamatta punainen valo takana.. Katoin tausta peilistä että.. Voi p.... Poliisi auto antoi pysähdy merkin ja p paikka 50m päässä.. En millään kerennyt housuja takapenkiltä ottaa.. Ja tyttöjen kuvia pitkin autoa.. Ja flesukin vielä.. Olin ihan hädissään.. Auton pysäytettyä näin, tausta peilistä että poliisi kävelee autoa kohti.. Meikä ilman housuja vain sukkahousut.. Poliisi koputtaa ikkunaan teki mieli painua maan alle.. Oho.. Sanoi poliisi tämmöinen homma täällä.. Sulla ei pala takavalot sanoi... Tuletko käymään autolla ja hymyili... Sillee ilkikurisesti. Oli naispoliisi.. Mun muna kovana seisoi en kerennyt mitään päälle heittää.. Ja fleslight jalkojen välissä... Kyllä olin varmaan punainen.. Sydän paukutti... Nämä hommat pitäis hoitaa muualla kuin, liikenteessä.. Hiljaa sanoin että, juu. Tyttöjen kuvilla ei saa peittää näkö kenttää... Ja taas ilkeä hymy. Sain housut jalkaan ja kävin poliisi autossa.. Antoi huomautuksen taka valoista... Sitte noi toiset hommat.. Ne voi hoitaa pysähdyksissä... Toinen poliisi kysyi mitkä hommat? Lähdin omalle autolle... Ajoivat ohi, niin nauroivat heti varmaan kertoi... Hommat hoidin p paikalla ja aattelin sitä nais poliisia... Ku ois. Päässy sitä... Oli nätti. Tapahtui tiistai iltana...

2

2049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en-suosittele-

Onhan tämä kuitenkin vain fantasia? Jos tuollaista tekee todellisuudessa, niin se tosiaan vaarantaa muiden hengen.

• Ihan fantsua

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe