Tosi juttu... Ja nolo sellainen! Ajelin Iisalmesta kajaaniin päin, kello oli noin 23.00 Otin housut pois jalasta mull oli seksikkäät sukkahousut päällä ja tiukka valkea villapaita. Muna seisoi kovana sitten, flesun sisään kova muna.. Jo tuntui ihanalta. Laitoin tyttöjen kuvia tuulilasiin ja konsoliin teipillä kiinni.. Ajelin hiljakseen menemään.. Auto oli mukavan lämmin ja kiima kova. Heitin housut takapenkille oli virhe se, sukkanauha liivit vain päällä.. Sitten huomaamatta punainen valo takana.. Katoin tausta peilistä että.. Voi p.... Poliisi auto antoi pysähdy merkin ja p paikka 50m päässä.. En millään kerennyt housuja takapenkiltä ottaa.. Ja tyttöjen kuvia pitkin autoa.. Ja flesukin vielä.. Olin ihan hädissään.. Auton pysäytettyä näin, tausta peilistä että poliisi kävelee autoa kohti.. Meikä ilman housuja vain sukkahousut.. Poliisi koputtaa ikkunaan teki mieli painua maan alle.. Oho.. Sanoi poliisi tämmöinen homma täällä.. Sulla ei pala takavalot sanoi... Tuletko käymään autolla ja hymyili... Sillee ilkikurisesti. Oli naispoliisi.. Mun muna kovana seisoi en kerennyt mitään päälle heittää.. Ja fleslight jalkojen välissä... Kyllä olin varmaan punainen.. Sydän paukutti... Nämä hommat pitäis hoitaa muualla kuin, liikenteessä.. Hiljaa sanoin että, juu. Tyttöjen kuvilla ei saa peittää näkö kenttää... Ja taas ilkeä hymy. Sain housut jalkaan ja kävin poliisi autossa.. Antoi huomautuksen taka valoista... Sitte noi toiset hommat.. Ne voi hoitaa pysähdyksissä... Toinen poliisi kysyi mitkä hommat? Lähdin omalle autolle... Ajoivat ohi, niin nauroivat heti varmaan kertoi... Hommat hoidin p paikalla ja aattelin sitä nais poliisia... Ku ois. Päässy sitä... Oli nätti. Tapahtui tiistai iltana...
Nolo tilanne
nerppu
2
2041
Vastaukset
- en-suosittele-
Onhan tämä kuitenkin vain fantasia? Jos tuollaista tekee todellisuudessa, niin se tosiaan vaarantaa muiden hengen.
Ihan fantsua
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164