Vaimo ei halua peppuseksiä

Valitettavasti en ole päässyt kokeilemaan tätä, vaikka olen koittanut pyytää kauniisti. Tietenkään ketään ei voi siihe pakottaa, ja kunnioitan hänen päätöstään. Minusta ajatus peppuseksistä kiihottaa paljon, mutta luulen etten siitä pääse nauttimaan. Haluja kovasti, mutta paksi kiinni.

19

1529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkkaamatonmies47

minuakin kiihottaisi kokeilla, mutta olla ottamassa sisään.

• Löytyykö täältä peppuseksistä nauttivaa naista, joka haluaisi opastaa minua?

• Tiukkaatahtoo

Naisystäväni ei myöskään anna työntyä pyllyyn.takaa pantaessa näyttää kiihottavalta pieni tiukka neitsyt reikä.sormella saan hivellä.monesti hieron terskalla sitä ja annan sperman tulla

• Aika monen naisen mielestä se peppupanoa on pervojen nautintoa. Moni on taasen niin häveliäs ettei anna lupaa saatikka ehdota peppupanoa.
      Tiedät jo mitä vastaa jos otat asian puheeksi, älä siis sitä pyydä. Sinun täytyy edetä pikkuhiljaa huomaamatta kohti päämäärää.
      Rakastelun aikana ihan ohimennen hipaiset peppua ja seuraat miten nainen reagoi. Jos ei pahastu kun kosket peppureikää niin pikkuhiljaa rohkeampaa koskettelua. Liukasteeksi otat sormeen ohimennen pillunesteitä ja varovaisesti ensin pidät sormea ryppyreiällä. Jos nainen ei pahastu niin lisää pillunestettä liukasteeksi ja yritä laittaa sormea peppuun.
      Jos teet edeltävän varovaisesti ihan huomaamatta ja nainen tykkää siitä niin parin kerran jälkeen saatat jo voida kokeilla kalua laittaa. Asiasta ei sen enempää tarvitse jutella. Peppu voi olla niin tabu naiselle että kieltää kaiken vaikka tykkäisi.

• Hhhgggaf

Tulikohan kaikki paska alas myös sieltä ylhäältä asti? Epäilen.

• Ähähähähähää

Sinä työnnät löylykauhan perseesees ja paskot siihen

• Varattuxxlnainen

Mä taas nautin peppuseksistä ja perseen nuolemisesta mutta mun mies ei ole kiinnostunut.

• Yökk

Kukaan normaali kenenkään reikään koske mikä suoltaa paskaa No hyi saatana

• Makuasia
        Yökk kirjoitti:

Entä kusta ruikkiva?

• Sekin-makuasia
        Makuasia kirjoitti:

Entä kusta ruikkiva?

Tai limaista sylkeä suoltava?

• Njähnjhäh

Ei muuta kuin löylykauhaa perseeseen

• Varattuxxlnainen
        Yökk kirjoitti:

Miksei voisi koskea. Tietenkin ensin on tehty suolihuuhtelu. Puhdas anus maistuu herkulliselta samoin kuin pissat suussa.

• Mulle kelpaisi

• Ukm381

Todella kulunut junttien juttu toi väsynyt löylykauha.

• Kukkiayms

Pepussa ei ole paljon tuntoa joten se nyt ei vaan oikein sovi siihen ajatukseen, että seksin pitäisi tuntua hyvältä molemmista. Mutta jos omassa pepussasi poikkeuksellisesti on erityisen paljon tuntoa niin voithan ehdottaa jos naisesi tekisi jotain sen stimuloimiseksi. Mutta varoitan sinua, että sen jälkeen on sinun vaikea enää kutsua itseäsi mieheksi ja kohdella tovereitasi veljellisyyden ruhtinaallisella yhteisymmärryksellä. Parempi olisi siis että opettelisit kaikessa noudattamaan naisesi tahtoa enemmän kuin hän osaa odottaakaan. Tee jotakin hyvää sen sijaan että halajaisit tehdä jotakin itsekästä. Älä nuole mutta osta vaikka kukkia koska olet kiitollinen hänen olemassaolostaan.

• Otankovelan

oletko homo

• Ylimainostettu

Silloin tällöin panen vaimoa peppuun, mutta ei se nyt niin erikoisen hyvältä tunnu kummallekaan. Ahdas, mutta ei samanlaista puristelua ja imua kuin pillussa. Ylimainostettu juttu. Pillu on parempi.
      Ainostaan vaihtelun vuoksi joskus kiva harrastaa.
      Ei kannata masentua, vaikka pyllyyn ei pääsekään.

• Sinne-vaan

Ota kunnon ote ja paina perseeseen. Kyllä se sinne uppoaa.

• Dkkkk

Samaa mieltä He.gen ja Ylimainostettua kanssa. He.gen konsteilla sormi pikkuhiljaa ryppyreikään samalla vehje pillussa. Välilihan läpi omaasi kosketellen. Jo pelkkä ryppyreiän painelu laittaa naisen puristelemaan pillulla. Eräs nainen halusi usein peppureikää, mutta pillu oli parempi

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe