Palkkaa ei sitten maksettu ollenkaan tänään 7. joulukuuta. Olen laittanut asiasta viestiä, että tarvitsen myöskin palkkakuitin verkkopankkini verkkopalkkaan.
Mitään vastausta ei ole kuulunut.
Tänään sitten soitin asiasta vain saadakseni tiedon, että vastaava henkilö on paikalla maanantaina.
Miten näin huolimattomasti voidaan hoitaa ihmisten palkka-asioita? Onneksi saan palkkaa muualtakin, mutta eihän tällainen vastuuttomuus ja huolimattomuus voi tulla kyseeseen nykyaikana.
Surkeaa touhua helsingin kaupungin
Palkanlaskennassa
3
133
Vastaukset
- Palkanlaskija
Ehkä duunisi oli niin surkeaa, ettei siitä voitu maksaa mitään. Nykynuoret ovat usein sellaisia.
- HaistaPaskaJo
Vedä sinä vittu päähän siellä.
- Esimiehenvikaehkä
Vika voi olla siellä työpaikalla eikä lainkaan palkanlaskennassa. Kysyitkö esimieheltä, onko palkanmaksua varten tarvittavat tiedot esim tunnit ilmoitettu ajoissa palkanlaskijalle. Meillä ainakin on ihan tiukka päivämäärä. Jos tunteja ei ole ilmoitettu siihen mennessä, ei niitä makseta ennen kuin seuraavassa palkanmaksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635