Niin google mapsikaan ei pysähtyisi kuin seinään kun koittaa mennä rajojen yli.
Jos maa olisi pyöreähkö
7
148
Vastaukset
- navanalus
Maapallo ei olekaan pyöreä vaan littana, mutta ei lettu.
- PERSELIMAVITTUKYPRÄ
Kun mennään suoraan Suomen ja pohjoisnorjan yli, etenpääin niin mikä on ensimmäinen vastaantuleva manner?
Pohjois-amerikka. Jos lähdet suomesta suoraan pohjoisnapaa kohti, ja jatkat matkaasi navan jälkeen suoraa viivaa taas kohti etelää, niin päädyt alaskaan.
- kihi
Miksi tämä googlemapsi ei muka voisi pysähtyä ? Googlemapsissa on jokin finninaamaisen nörttipojanjullin taitamattomasti aikaansaatu bugi.
Tämä on käytettävyyden takia tehty rajoitus. Karttaa on helpompi käyttää kun pidetään se pohjoinen ylhäällä ja etelä alhaalla. Jos voisit pyörittää sitä ympäri miten sattuu joka akselin kautta, niin tästä ei olisi mitään hyötyä keskivertokäyttäjälle ja pallo olisi mitenpäinsattuu kenossa alta aikayksikön. Se loisi ainostaan liudan valituksia googlella ja kasapäin vittuuntuneita käyttäjiä. Y-akselin ympäri voi pyöritellä mielensä mukaan, mutta X-akseli tyssää 90 asteeseen. Tämä on pelkästään positiivinen asia karttasovelluksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329