Tänään nähtiin, joten

Yhellemummelille

Taidankin heittää roskalavalle tuon kirkasvalolampun, se oli valoteholtaan jotain 1200 lumenia (lm)Tuollainen kirkasvalolamppu näyttää auringonpimennykseltä tai öisen taivaan kalpealta kuulta sun silmiin verrattuna.

Katseestasi ja rakkaudesta sokaistuneena ilmoitan Nasalle, Ursalle, tähtitorninmäelle ja ikäväpalstan tiedemiehille sun aurinkoisen katseen valotehoksi 14000m³ keväthangen lumea (khl). Vaikka pelaisit änäriä ja sulkisit silmäsi unohtaaksesi, koskemattoman keväthangen tuhannet kimmeltävät timantit ja ihmeet muistuttavat jäisen lumiukonkin sulattavasta katseesta.

Ihastuin silmittömästi kauniiseen katseeseesi ja siihen mitä silmistäsi näkyy silmänräpäys toisensa jälkeen. Lempeä katseellinen lämpöä, välittämistä, hyvyyttä. Entisajan viisautta ja vilpittömyyttä. Sulla on sellaiset Lotta Svärdin paljon nähneet, mutta toiveikkaat ja luottavaiset silmät. Tuovat valoa harmauteen. Toivoa, jota vaalitaan sydämessä ja taskukellon kannessa. Inspiroivat kotirintamalla, sodassa ja rakkaudessa.

🌅

10

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valosta

Wau.

• Mummelillekateellinen

Ihanasti sanailtu <3!

• Hyvinasiaton

Kukas se sellainen mummeli on joku 75v?

• teräsmummeli.oli

Kieltämättä se 106-vuotias entinen lotta oli vaikuttava tapaus Linnan juhlissa.

• MummoMenossaMukana

Se oli kyllä aika suoritus teräsmummolta! Eikä voi sanoa, että on "syntynyt kultalusikka suussa". Nähnyt, kokenut, taistellut ja voittanut elämässä. Huikea mummo! Arvostan. Tämän aloituksen voisi lähettää hänelle 107-vuotis syntymäpäivälahjaksi.

• Hyvinasiaton

Missä mummelin näit?

• potkusunsysälle

Ikärasisimi paistaa tekstissäsi vahvasti. Itse olen sinut ikäni kanssa, sä et taida olla, mutta ei ole mun päänsärkyni se. En sua ottaisi vaikka miten lurittelisit, sydämestäsihän sun luritukset ei aiemminkaan tulleet. Pinnallista tekopaskaa, sitä sä viljelit viesteissäsi ja puheissasi, silloin kun et jaksanut ilkeillä. Teelle tämä vastaus.

• sanotvaanniintieteroaa

Harmi että täällä tunnistellaan ja sen perusteella ollaan ilkeitä henkilöille jotka ei ole pahaa tehnyt, aika vainoharhanen tapaus taidat olla, no onneksi on sinut ittensä kanssa eikä ole tarvetat olla turhaan olkeä toiselle, onneksi vaistoaa asiat hyvin, kunhan itse tietää ettei ole toista loukannut, harmi että jotkut eivät ole niin suorapuheisia kuin väittävät, toki ei tämä minulle ole koska en tuolla tavalla naisia kohtele.

No tyhmää tässä on se että tiedän että käy täällä tunnisteleen se ihminen vaikka sinä et se olisikaan, vaikka kuinka yrittää näytellä muka ystävällistä, ei mene läpi, harmittaa että huomas lopulta että ei vissiin olekkaan niin kiltti ihminen, sen verran ristiriitasta käytöstä, no onneksi ei tarvi sen kummempia enää puhua ja pitää tosiaan vältellä katsettakin ettei vaan käsittäis väärin, menen itse eteenpäin menisi hänkin koska vainoharhasuus pilaa tulevat mies suhteet, tämä mieheltä jolal on elämänkokemusta ja joka osaa ainakin omat virheensä myöntää, moni nainen kuvittelee tuntevansa kaikki miehet kun oln oltu pidemmissä suhteissa vaikka se on vaan ne miehet, kun huomaa että stereotyyppinsä on täysin väärä niin osan kohalla mies leimataan anrsistiksi ja ties miksi varsinkin jos toinen jättää rauhaan, ei vissiin kestetä olla väärässä perfektionismiltaan.

Mitään purkuja tänne en ole luritellut enää koska sain purettua asiat asiallisilla ja kauniilla viesteillä ja se ei kuulu edes sille naiselle miten puran tunteeni joita ei voinu hänen kanssaan puhua koska en edelleenkäöän halua olla häiriöksi.

Toivon että hän joku päivä ymmärtää.

Voi sitä suoraan yleensäkin sanoa, tässä nyt pointteja joillekkin että ei tarvi kirjaimellisesti ottaa tai tunnistella

• Jakukamummeliini

Missä tuijottelit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe