Moro mites tuo kun kouluterkkari kertoi että jos painoindeksi ylittää 30 Bmi kutsuntatarkastuksissa niin ei oteta armeijaan mukaan. Siihen kyllä toki 3vuotta aikaa mutta aattelin jo ajoissa kysyä että näin ei pääsisi käymään. tällä hetkellä olen 185cm/106kg ja bmi on alle 18v laskurin mukaan joku 33. Haluaisin päästä inttiin kuljetuskomppainiaan, koska tulevaisuudessa ajan yhdistelmäajoneuvoa. Olen kuullut että armeijaan kuljetuspuolelle tarvii A tai B-paperit. Jos sattuu että silloin joskus tarkastuksissa bmi ylittää 30 niin onko mitään mahdollisuuksia päästä inttiin? En ole vässykkä joka tahalteen jäis sieltä pois. Tiedän että se kuljetuspuoli kestää intissä melkein vuoden ja sinne oon haluamassa. Vaikka se Bmi ylittääkin 30 niin silti minulla on painooni nähden todella hyvä kunto, juoksu, hölkkä yms yms. Mitkä olisi hyviä vinkkejä painon tiputtamiseen, Liikuntaa en voi hirveemmin lisätä, kun koulu ja kotona pihatyöt vievät aikaa ja sitten illalla ei jaksa. Onko tiettyjä herkkuja yms. vähetämällä mitään vaikutusta? Juon viikossa keskimäärin 1L limpparia ja Syön keskimäärin viikossa 2Lihistä ja joskus en syö namia ollenkaan ja joskus viikossa saatan syödä 300g. Muuten ihan ok ruokavalio. En käytä salaattia, En syö koulussa koska ruoka siellä on ihan hirveetä, Syön joskus aamupalan ja iltapalan ja kun koulusta tulen kotia niin syön aina lämpimän ruoan, viikonloppusin ja lomalla syön säännöllisesti. Salaattiakaan en oikeen pysty lisäämään kun ei maistu oikeen, leivän päällä salaatti on vaan hyvää
Intti painoindeksi
15vLapista
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155