Olemme N19 ja M22 haemme miestä kolmanneksi sänkyymme hauskanpitoon!
Löytyisikö kiinnostusta?
Kolmas pyörä hakusessa!
14
485
Vastaukset
- K..u..t..s..u..n..i...-
Tällä pojulla on ainakin kolme eri profiilia:
Sini22v(a)suomi24.fi Sini.22(a)suomi24.fi Kikka19(a)suomi24.fi
Jäi kiinni erehtyessään vastailemaan antamilleni meileille.- Hchhhf
Saitkos isoja orgasmeja,kun jäi kiinni.
- Munapystyssä
Hchhhf kirjoitti:
Saitkos isoja orgasmeja,kun jäi kiinni.
Sillä on aina muna pystyssä
- Ghhff
Munapystyssä kirjoitti:
Sillä on aina muna pystyssä
Kutsuni on nainen ja omistaa kokoonsa nähden harvinaisen suuren vitun.
- HomoSeOn
Ghhff kirjoitti:
Kutsuni on nainen ja omistaa kokoonsa nähden harvinaisen suuren vitun.
Se on impotentti homo ja tulee tänne aina häiriköimään kun sen poikaystävä käy pettämässä sitä (eli aika usein).
- Hffhhh
HomoSeOn kirjoitti:
Se on impotentti homo ja tulee tänne aina häiriköimään kun sen poikaystävä käy pettämässä sitä (eli aika usein).
Juuripä näin käy nussimassa sikoja mieluummin.kuin Nohaaahaa.
- dad
Kiinnostusta olisi kyllä Kuopion suunnalla
- HalukasKimppaan
Täällä olisi terve suomalainen miehekäs ukkomies, joka olisi hyvinkin kiinnostunut nuoren parin seurasta!
Millähän suunnalla Suomea mahtaisitte vaikuttaa?? kyllä! olen itsekkin etsinyt
Minä kiinnostuin. Suht läheltä Tamperetta
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124