Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle."
Jesaja 24:6
Profeetta Jesaja ennusti ilmastonmuutoksen!
5
<50
Vastaukset
Selvä ja vastaansanomaton ennustus.
- vahvaUskossa
ja muistaakeseni Johannes kirjoitti ilmestyskirjassa kun joku kuuma 'meteoriitti' putoaa mereen ja merivedet lämpiää
- EsiintyväTaiteilija
Nää erilaiset manaajat haastoi mukavia ja pelottavia,,, niin saivat esityksen palkaksi ruokaa ja elintasoa!!
Vaikutin on yhä sama, pappi puhuu ja tienaa palkkaa!!- yu8jpå
Heitä kylläkin vainottiin ja pilkattiin eikä uskottu. Eipä mikään siis ole muuttunut. Raamatussa väärät profeetat puhuivat aina sitä mikä oli kansalle mieleen. He olivat leipäpappeja. Mutta totuudenpuhujat eivät.
Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta. 17
He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus'. 18
Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
19
Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa,
pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä.
20 Eikä Herran viha asetu,
ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt
sydämensä aivoitukset.
Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.
21
"Minä en ole lähettänyt noita profeettoja,
mutta silti he juoksevat.
Minä en ole puhunut heille,
mutta kuitenkin he ennustavat.
22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani,
niin he julistaisivat minun sanani kansalleni
ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään
ja pahoista teoistansa.
- filade
Jes.24:1-12 jakeet liittyvät Israelin maahan 7 v vihan aikaan ja sen lopussa kun Jeesus saapuu pyhineen Öljymäelle (Sak.14:1-10).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114