Moi pientä selvennystä vähän vaivaa että kasvanko enää oon siis 14v 5pv pääst 15v ja oon vast 168 Kait tai ehk vähä yli ja on ehk tullu kasvo pyrähdys en oo varma
Pituus ja ikä
1
116
Vastaukset
- panostaminen
Vielä ehdit venyä pituutta. Loirikin venyi vasta varusmiehenä. Syöminen. Syöminen. Syöminen. Kokeilepa lisätä sitä syömistäsi siis oikein kunnolla. Ruokaa lautaselle kukkupäin joka päivä. Oikeanlaista ravintoa. Kaloreita, kalsiumia ja proteiinia reilusti napaan. Jos omat geenit ovat lähtökohtaisesti pituuskasvun osalta huonot ja vielä kaiken kukkuraksi syöt nokkimalla nirsoillen niin ei luusto veny pituutta. Sinun ainoa mahdollisuutesi on se syöminen. Japanilaiset ovat olleet lyhytkasvuisia ihmisiä. Kun sitten uusi sukupolvi alkoi ahmimaan hampurilaisia niin venyivät paljon pitemmiksi kuin vanhempansa. Samat geenit mutta eri määrä kaloreita ja proteiineja. Lopputulos vallan eri. Muutos perustuu satsaukseen ja panostukseen. Syyn ja seurauksen laki on armoton tässäkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645