Kulkuneuvona tarpeellisen auton vaihtaminen alkaa tulla ajankohtaiseksi ja ilmeisesti ensi vuoden 2019 aikana olisi hyvä laittaa asia järjestykseen. Kyseesen tulee vaihtoauto. Nykyinen mittaluokaltaan tila-autojen asteikolla pienehkö kyytineuvoni tyydyttää kyllä tarpeitani, mutta 14 vuoden ikä alkaa painaa ja helmapellit ovata ruvenneet rispaantumaan. Hiukan pienempikin koko kelpaisi oikein hyvin, mutta sisätilojen korkeutta pitäisi kuitenkin olla riittävästi, ettei meikäläisen pitkähköselkäisen äijän päälaki koliseisi katossa. Bensakone kävisi hyvin päinsä. Kilometrejä minulle ei kerry vuosittain mitenkään mainittavasti eli jotain 4000-5000 kilsaa. Minun autoni kiihtyväisyyden nollasta sataan ei tarvitse olla huippuluokkaa eikä minun autoni kaipaa sporttimaista ilmettä eikä erityisempiä herkkumausteita. Ilmastointi on kyllä hyödyllinen ominaisuus. Tarvitsen tavallisen peruskulkuneuvon. Mitä mahdollisuuksia suosittelette arvoisat palstalaiset?
Pitäisi löytää peruskulkuneuvo
7
<50
Vastaukset
- 7362525227272
Kysele nyt hyvä lapsi jostain muualta, sori.....
- MainostaaVessoissa
Löytyisikö sopivaa sen vellihousujobbarin pienpuljusta?
- jalkasienionvaarallinen
Minkä hintaista ja korimallista etsit?
- aivovuoto
Kysy autoliikkeistä, onko niiden valikoimassa peruskulkuneuvoja.
- kädetonautonkorjaaja
Joku pienellä käyttömaksulla varustettu auto tulee halvaksi pitää. Pieni kilometrilukema maksaa, mutta koneremontti se vasta maksaakin. Nettiautosta vain oikeat filtterit päälle, niin kaupat onnistuu. Vuosimallista 2010 alkaen ei ole ainakaan hitsaushommia paljon tiedossa.
- Järkivalinta
2010-> uudempi vw polo on talouttaan kunnioittavan autoilijan valinta. Yllättävän iso sisätiloiltaan ja niissä jälleenmyyntiarvokin pysyy mukavasti tallella. Ajotuntuma kuin isoveljissään ja ylläpito suht edullista. Jakoketjun vaihtaa nykyisin jakohihnan hinnalla joten se volkkarin irvailijoiden valttikortti alkaa olla jo käytetty. Itse harkitsisin kyllä vakavasti poloa jos olisi autonvaihto ajankohtainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440