Onko kellään kokemusta yrityksestä nimeltä SGS Fimko? Olen harkinnut hakemista sähkölaitetestaajaksi. Firmasta on hankala löytyy tietoa eli onko työ minkälaista? Pärjääkö AMK-inssin koulutuksella vai tarvitaanko dippaa? Ilmeisesti laboratoriot ovat aika huippuluokkaa koska ovat nettisivujen mukaan alan suurin toimija. Minkälainen palkkataso? Yleinen viihtyvyys/työntekijöiden vaihtuvuus? Samat hakuilmoitukset ilmestyvät tasaisin väliajoin eli kovaa kasvua tai suurta vaihtuvuutta työpaikoissa.
SGS Fimko työpaikkana
5
3205
Vastaukset
- exä45
Vaihtuvuus suurta, parempiakin paikkoja on olemassa.
- AmkInSSi2
Amk-inssinä pärjää vallan mainiosti, dippainssi on testaajaksi ylikoulutettu. Labroja kuvailisin maltillisemmalla adjektiivilla.
Palkkataso vaihtelee, suorittamalla helpoin hilata palkkaa ylös. Testaajana helpompi tehdä mitattavaa tulosta kuin muissa esimiestason alapuolen tehtävissä, joita kannattaa välttää. Luontois- tai muitakaan etuja ei juuri ole.
Vanhat ukot ja perheelliset jumittavat täällä varmassa leivässä kiinni, nuorissa osaajissa vaihtuvuus aika suurta. Kasvu ei syy suurimpaan osaan rekryistä. - Anonyymi
En suosittelisi.
- Anonyymi
En suosittele minäkään.
- Anonyymi
En voi suositella. Alamäki vain jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670