Mikä on pyöreä, vaalea, karvaton, femiininen ja pomppaa ruudullesi aina kun avaat palstan?
(muutkin säveltämään palstan aiheisiin tai kirjoittajiin liittyviä vitsejä)
Palstavitsejä
7
68
Vastaukset
.. NaisMäRöijä?.. ;P
palstalutka kirjoitti:
Märöijä?
.. MiesMäröRöitsijöiden Sisarus.. Samalla tapaa, kuin FemiNistit ovat SoviNistien Sisaruksia.. ;D
.. Ovat siis NaisSeliSelittelijöitä.. SeliSelittely Kumpuaa PääSääntöisesti PääOsin OpportuNistisesta Itsekkyydestä jne.. ;P
.. Tahallisuuden ja "Tahattomuuden" Suhde vaihtelee YksiLöittäin.. Eli se Kuinka paljon Valehtee TarkoitukSellisesti "vain" Muille ja Kuinka Paljon Myös Itselleen jne.. ;P
.. LevinNäisyys on Laaja.. JokaPuolella.. Niin Somessa, kuin IRL.. ;P
.. Tiesin kyllä Vastauksen, mitä Hait KyMySykselläsi, mutta.. Mahdutin nyt Tämän(kin) Sopimaan VastaukSeksi.. =)
- eki.oksentaa
Ekana tuli mieleen Ludovicin persekuva.
Olen luultavasti ja osittain todistetustikin outo, mutta en kyllä kostunut yhtään hänen persekuvastaan.
Feminiininen on paras adjektiivi kuvaamaan sitä perseen kuvaa. Eikä yhtään ihmetytä, jos joku mies on erehtynyt sukupuolesta. Miespuoliset friikit usein haluavatkin moisia reaktioia. He saavat niistä boostia. Kun naiset naisten vessassa nauravat heille...
Olen kuunnellut näin vanhana Leevi etcetera fanina uusiksi sanoituksia, ja oikeastaan alkaa suututtaa.. Hekin ymppäsivät ajatuksia ja asenteita..ja ihan vitun röyhkeästi!
Ajattlin tehdä pienen pränkin: laitan kaikki levyt junan alle...ja:
https://www.youtube.com/watch?v=tMLfOQ4_g5gVastaukseni poistettiin asiattomana, en ymmärrä minkä vuoksi, koska kerroin vain oikean vastauksen (sana perse taisi olla modeille liikaa?)
Mutta totean nyt sitten lyhyesti, että arvasit oikein.palstalutka kirjoitti:
Vastaukseni poistettiin asiattomana, en ymmärrä minkä vuoksi, koska kerroin vain oikean vastauksen (sana perse taisi olla modeille liikaa?)
Mutta totean nyt sitten lyhyesti, että arvasit oikein.En ole edes nähnyt viestiä, sitä paitsi en ole koskaan poistattanut viestejä. Ja kiitos kunniasta:D
Ahterimäen Perttihän se silloin aina esiintyy. Nyt on kyllä tainnut palstatauko jo vuorokauden kestää niin ei voi sanoa että aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154