Brexit seuraus Iltasanomissa ei ole kaikki !!!

Tässä artikkelissa ei ole ajateltu kotitalouksien ja yritysten velanhoitokykyä.
Siis, velkasisuus aste on otettava huomioon tässä Brexit asiassa. Korko juoksee koko ajan.
Ihmisillä ja yrityksillä on monesti talous hoidettu ihan piikkiin ja viikko laskujen maksussa
aiheuttaa Lindorffin kaltaisen efektin. Se, että tuotanto on määritelty EU-jäsenyyden mukaan
tarkoittaa sen suuruista tuotantoa ja sen suuruisia kuluja ja sen suuruista tuloa.

Minä sanon tähän väliin, että tätä ei ole tarkoitettu tyhmille ja persuille ja väyrysille ja muille,
joilla ei ole kykyä ymmärtää kaupallisia asioita! Menkää sinne seuraavaan ....

Tämä tarkoittaa sitä, että tulee maksuongelmasia yrityksiä ja ihmisiä paljon enemmän, kuin
tässä artikkelissa on kerrottu. Silloin se myös lisää asuntojen myyntiä ja monien tuotteiden
ale-myyntejä. Tämä tarkoittaa, että tulee Deflaatiota myös päälle. Lisäksi on huomioitava myös
pankeille tulevat vakuusongelmat asunnoista ja yrityksistä. Minä yritän selventää mistä puhun:
Markkinoilla on aina sellainen nyrkkisääntö, että tarjonta ja kysyntä määrittelee hinnan ja arvon.

Toinen asia mikä voi muodostaa ongelmia on ihmisten elintavan muuttaminen ja monen oma
arvio omaan elämään ja syy sen heikentymiseen voi korostua Brexitiin. Siis, ihmisillä on tapa syyttää jotakin, kun asiat menee huonosti. Toivottomuus kasvaa myös. Toinen asia on myös huomata, että onko Britannian kotitalouksien ja yritysten lainat inflaatiosuojattuja ?

Minä sanon, että Teidän kannattaa varata lentoja Britanniaan sinne ensivuoden Heinä elokuulle.
Devalvaatio painaa punnan arvon alas ja deflaatio pakottaa yrityksiä saamaan käteisvaroja.
Toisin sanoen se on kuoleman kierre. Jos olisin yrittäjä Brianniassa, niin pienentäisin varastoja ja
toisaalta Punnan korkea kurssi tulee laskemaan ja se houkuttaa lisäämään varastoja.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005935558.html

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomautan tähän, että tämä näkyy tällä hetkellä suomessa hyvin, mitä tarkoittaa, kun
      kotitalouksien ja yritysten talous sakkaa. Nyt olette nähneet Anttilan ja kohta Stockmann
      ajautuu vaikeuksiin ja markkinat ja ostovoima siis muodastaa uudenlaista kaupankäyntiä.

Suomessa on nyt maailman halvimmat kulutustavarat ja halpatuotteet ja halpahallit on
      nousseet keskeisiksi. Tämä ei johdu Brexitistä eikä EU:sta vaan suomen talousrakenteesta.
      Suomen sijoitusvarallisuus on kohdennettu asuntoihin, mitkä eivät lisää kulutusta. Silloin talous
      supistuu, kun sijoitus- ja käyttövarallisuus on poissa kulutustavaramarkkinoilta on palkkataso
      myös heikko. Sitä tuetaan ihmisiä orjuuttamalla, se ei ole EU:n vika.

Minkä vuoksi on vaikea ajatella sitä länsimaista ajattelua, että kulutuksen kautta tulee hyvinvointi!

En ymmärrä miksi nämä asiat on joillekin niin vaikeita ja tämä on pelkkää matematiikkaa ja liike
      ajattelua. Toivottavasti toimittaja huomaa tämän mitä kirjoitin ja pyrkii informoimaan tästä.

• Huomautan tähän, että tämä näkyy tällä hetkellä suomessa hyvin, mitä tarkoittaa, kun
      kotitalouksien ja yritysten talous sakkaa. Nyt olette nähneet Anttilan ja kohta Stockmann
      ajautuu vaikeuksiin ja markkinat ja ostovoima siis muodastaa uudenlaista kaupankäyntiä.

Suomessa on nyt maailman halvimmat kulutustavarat ja halpatuotteet ja halpahallit on
      nousseet keskeisiksi. Tämä ei johdu Brexitistä eikä EU:sta vaan suomen talousrakenteesta.
      Suomen sijoitusvarallisuus on kohdennettu asuntoihin, mitkä eivät lisää kulutusta.
      Silloin talous supistuu, kun sijoitus- ja käyttövarallisuus on poissa kulutustavaramarkkinoilta on palkkataso myös heikko. Sitä tuetaan ihmisiä orjuuttamalla, se ei ole EU:n vika. Länsimaista ajattelua, että kulutuksen kautta tulee hyvinvointi!

En ymmärrä miksi nämä asiat on joillekin niin vaikeita ja tämä on pelkkää matematiikkaa ja
      liike ajattelua. Toivottavasti toimittaja huomaa tämän mitä kirjoitin ja pyrkii informoimaan tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      170
      4701
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2203
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1796
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1727
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe