Homma on siis näin et mie oon 16v ja lukion ykkösel ja mei luokal on yks kaunis tyttö joho oon ihastunu palavasti. Ongelma on siinä et häne instagramissa hää merkitsee häne kuvii jonku random 18v pojan joka asuu samal paikkakunnal meiän kaa. Miuta kuumottaa pikkasen, koska haluisin tietää et onks hyö yhessä vai ei, koska haluisin pyytää sitä tyttöö ulos täs lähiaikoin ja sit se on aika noloo jos hänel onki poikaystävä. Toisaalt häne instassa ei lue mitää siitä pojasta tai siin tilas ei siis oo sen pojan nimee ja sydäntä tms. eikä sen pojan instaskaa oo mitää mainintaa täst tytöstä ja tää poika ei oo merkannu sitä tyttöö häne kuvii. Mut en kyl tajuu et miks se tyttö merkkais hänen kuvii jonku random ihmisen ja tää merkkaamine on tapahtunu aika monessa kuvassa. Ni tartteisin pikkase apua siinä, et mistä mie voisin saada selville et onks hänellä poikaystävää ja en aio kyl kysyy siltä tytöltä (ainakaa mielelläni) suoraa ettei hää vaa saa mitää taka-ajatuksia. Kiitos lukemisesta ja arvostaisin tosi paljon jos vastauksia tulis.
Pilattu ihastus?
MatJes
2
<50
Vastaukset
En tiiä. Sori et pilasi sen ekan kommentoijan neuvo jutun XD
- Kommunisti420
Et sie mitään siitä menetä jos hällä onki poikaystävä ku kysyt häntä ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854