Onko tämä enää laillista toimintaa?

Minä en saa kirjoittaa enää Allerin ylläpitämälle julkiselle palstalle sanaakaan
kun keskuudessamme on vihamielinen sensurointioikeudellinen siviilikirjoittaja. Henkilöllä on mielessään vain pelkkä kosto ja poistaa jokaisen rivin, minkä ehdin kirjoittaa.

Kuka on vastuussa tästä, että kaikki asiatekstini tuhotaan? Tekstit, jotka eivät oikeasti sisällä sensuroitavaa ainesta.

Keneen otetaan yhteyttä ja sensuroijalta oikeudet pois?

Tämä ei ole enää oikein eikä edes laillista toimintaa.

Nyt meillä on ainakin vahvasti tiedossa, kuka poistoja tekee,

Ilmoittakaa nyt hyvänen aika joku jonnekin korkeammalle taholle jos vain yhteystiedon tiedätte.

Saako yksi vihamielinen kirjoittaja omankädenoikeuksillaan hyökätä toista kohtaan nyt nähdyllä tavalla?

130

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

Siis sun joulusatukin lähti? Ei helvetti... ;D

• wanhaämmä

Sairasta touhua.

Harmiksella oli jotain linkkejä mihin voi valittaa. Tulispa nyt kertomaan. En muista enää missä ketjussa ne oli...

• wanhaämmä kirjoitti:

Sairasta touhua.

Harmiksella oli jotain linkkejä mihin voi valittaa. Tulispa nyt kertomaan. En muista enää missä ketjussa ne oli...

Se oli siellä seriffiohjeiden linkissä mutta se ei välttämättä toimikaan. Tuonne pitäisi pystyä laittamaan mutta en ole ihan varma toimiiko tuokaan:

https://www.suomi24.fi/palaute

Tuolla ehkä voi aloittaa uuden ketjun, kai se tulis kehitystiimiltä luettua:

https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24-blogi-

Tai tuolla:

https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24

• Harmaaritari kirjoitti:

Se oli siellä seriffiohjeiden linkissä mutta se ei välttämättä toimikaan. Tuonne pitäisi pystyä laittamaan mutta en ole ihan varma toimiiko tuokaan:

https://www.suomi24.fi/palaute

Tuolla ehkä voi aloittaa uuden ketjun, kai se tulis kehitystiimiltä luettua:

https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24-blogi-

Tai tuolla:

https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24

Kiitos. Mä katson nuo läpi. Jos jaksan enää mitään...

Jos tolla kaverilla on oikedet tuollaiseen tihutyöhön, ei tämä enää onnistu. Sairasta. Ja aika iso virhe ylläpitäjältä samalla.

Ei uskoisi kohta 2019-luvulla.

Paluu keski-ajalle.

Kiitos teille varalta jos hän nyt mut täällä kokonaan tuhoaa. Kiitos kirjoitteluseurasta ja kaikkea hyvää tasapuolisesti. Tähän asti oli mukavaa ja leppoisaa, kunnes ilmaantui katkeruus ja kosto poistattelijan puolelta.

• trollipeikko
        misspönttöuuni kirjoitti:

Jos tolla kaverilla on oikedet tuollaiseen tihutyöhön, ei tämä enää onnistu. Sairasta. Ja aika iso virhe ylläpitäjältä samalla.

Paluu keski-ajalle.

Kiitos teille varalta jos hän nyt mut täällä kokonaan tuhoaa. Kiitos kirjoitteluseurasta ja kaikkea hyvää tasapuolisesti. Tähän asti oli mukavaa ja leppoisaa, kunnes ilmaantui katkeruus ja kosto poistattelijan puolelta.

Entäpä jos Pertillä ei ole osaa eikä arpaa poistoihin? Ylläpito on vain tympääntynyt trollailuihisi...

• helmiä_sioille
        trollipeikko kirjoitti:

Entäpä jos Pertillä ei ole osaa eikä arpaa poistoihin? Ylläpito on vain tympääntynyt trollailuihisi...

Heh, mitä sieniä sä vedät? Mä haluan kans... :D

• trollipeikko kirjoitti:

No vastuunkantajat löytyvät. Ja kun löytyvät, lähdet sinäkin parka.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Paluu keski-ajalle.

Joo, onhan tuo outoa että jos joku yrittää täällä olla mukava niin sitä aletaan hiilostamaan. Toisin niitä hiillostajia kun on vain yksi täytyy järestelmässä olla virhe kun se yksinänsä voi pilata toisen/toisten palstailun.

Muuten olen samaa mieltä kuni wämmä että sä et sais kuitenkaan luovuttaa, olisi mukavampi nähdä että hyvikset voittaa kuin pahikset ja jos katoat pahis pääsee kuivttelemaan että olisi jotain voittanut vaikka oikeasti se muiden ohella menettää siinä tilanteessa.

Joo, onhan tuo outoa että jos joku yrittää täällä olla mukava niin sitä aletaan hiilostamaan. Toisin niitä hiillostajia kun on vain yksi täytyy järestelmässä olla virhe kun se yksinänsä voi pilata toisen/toisten palstailun.

Muuten olen samaa mieltä kuni wämmä että sä et sais kuitenkaan luovuttaa, olisi mukavampi nähdä että hyvikset voittaa kuin pahikset ja jos katoat pahis pääsee kuivttelemaan että olisi jotain voittanut vaikka oikeasti se muiden ohella menettää siinä tilanteessa.

No minkäs tälle teet? Se on hänen mielivaltansa. Jatkuvasti närppii minussa kiinni.

Mun on kovin vaikea kirjoittaa (vaikka haluaisin, koska tämä on ollut mulle rentoutumistapa siinä missä muillekin). Hän haluaa ajaa minut pois. Keinolla millä hyvään, koska se on hänen mielensä sisällä valtataistelu.

• helmiä_sioille

No minkäs tälle teet? Se on hänen mielivaltansa. Jatkuvasti närppii minussa kiinni.

Mun on kovin vaikea kirjoittaa (vaikka haluaisin, koska tämä on ollut mulle rentoutumistapa siinä missä muillekin). Hän haluaa ajaa minut pois. Keinolla millä hyvään, koska se on hänen mielensä sisällä valtataistelu.

Älä turhaan luovuta, jos tykkäät viettää aikaa täällä ja relata. Vaikka mä sua pöntöks olen sanonut ja tulen sanomaankin, ei se silti tarkoita, että mä sut palstalle haitallisena tai pahana näkisin. Ja sitä paitsi ei sun tarvi ainakaan minulta kuulla enää sitä pöntöksi sanomista sen jälkeen kun rekisteröitymispakko tänne tulee. Mä en nimittäin meinaa reksiteröityä tänne kirjoittajaksi... :)

Mut paskiksella ei taas ole mitään hätää. Sillä rekisteröityjä nimimerkkejä vaikka muille jakaa. Toivottavasti muistaa kaikkien niiden salasanat tai on kirjoittanut ne ylös... :D

• wanhaämmä

Kuulehan, Pertti oli aikoinaan myös mun kimpussani. Kunnes huomasin että se on narsisti ja löin sille läpän eteen. Se meni niinkin pitkälle, että esitti täällä palstaraiskauksen pariinkin kertaan kun ei pärjännyt mulle keskusteluissa. Oikeesti ;D.

Sä ruokit sitä vastailemalla sen viesteihin. Joka kerta kun kilahdat täällä, se nostaa lottovoiton. Olisin varovainen myös AsianVierestä -nimimerkin kanssa. Näyttäisi olevan samat agendat... Seuraile rauhassa.

• wanhaämmä kirjoitti:

Kuulehan, Pertti oli aikoinaan myös mun kimpussani. Kunnes huomasin että se on narsisti ja löin sille läpän eteen. Se meni niinkin pitkälle, että esitti täällä palstaraiskauksen pariinkin kertaan kun ei pärjännyt mulle keskusteluissa. Oikeesti ;D.

Sä ruokit sitä vastailemalla sen viesteihin. Joka kerta kun kilahdat täällä, se nostaa lottovoiton. Olisin varovainen myös AsianVierestä -nimimerkin kanssa. Näyttäisi olevan samat agendat... Seuraile rauhassa.

Ok. No on ollu sitten sairasta aiemminkin! Mua lähinnä oksettaat tuo ihminen. Ja väärä/laiton sabotaasi. Ite se tunkee mun p.rseeseen kiinni koko ajan.

Joo. Niin kuin sanoin, en luota noihin uusiin merkkeihin, nuolee tuokin uusi tyyppi jo liikaa ja miksi heti minua, palstalle tullessaan.. se kertoo jotain.

Kiitos sinulle tilannekatsauksesta, ihan hyvä tietää noita vanhoja juttuja.

• helmiä_sioille kirjoitti:

Älä turhaan luovuta, jos tykkäät viettää aikaa täällä ja relata. Vaikka mä sua pöntöks olen sanonut ja tulen sanomaankin, ei se silti tarkoita, että mä sut palstalle haitallisena tai pahana näkisin. Ja sitä paitsi ei sun tarvi ainakaan minulta kuulla enää sitä pöntöksi sanomista sen jälkeen kun rekisteröitymispakko tänne tulee. Mä en nimittäin meinaa reksiteröityä tänne kirjoittajaksi... :)

Mut paskiksella ei taas ole mitään hätää. Sillä rekisteröityjä nimimerkkejä vaikka muille jakaa. Toivottavasti muistaa kaikkien niiden salasanat tai on kirjoittanut ne ylös... :D

Kiitos sanoistasi, mutta kyllä minä äkkiä kyllästyn tämmöiseen menoon.

En jaksa katsoa tuota p.skiaista.

• helmiä_sioille

Kiitos sanoistasi, mutta kyllä minä äkkiä kyllästyn tämmöiseen menoon.

En jaksa katsoa tuota p.skiaista.

Todellisessa elämässä, vaikkapa jossain kuppilassa, kävisi asia näin. Joku paskis käyttäytyis niinku tämä paskis tällä palstalla käyttäytyy niin kattelis sitä jonkun aikaa huvittuneena ja vittuilis sille(niin kuin täälläkin). Yleensä toimii ja käytös muuttuu. Jos ei muutu, sanoisin, että nyt kannattaisi poistua paikalta kun vielä pääsee. Yleensä paskikset poistuu... :)

Siinähän se syy, miksi kaikenmaailman paskikset palstoilla viihtyy. Niihin ei kohdistu minkäänlaista uhkaa, eikä heidän tarvi vastata valinnoistaan... :)

• näin.nähtävä
        helmiä_sioille kirjoitti:

Todellisessa elämässä, vaikkapa jossain kuppilassa, kävisi asia näin. Joku paskis käyttäytyis niinku tämä paskis tällä palstalla käyttäytyy niin kattelis sitä jonkun aikaa huvittuneena ja vittuilis sille(niin kuin täälläkin). Yleensä toimii ja käytös muuttuu. Jos ei muutu, sanoisin, että nyt kannattaisi poistua paikalta kun vielä pääsee. Yleensä paskikset poistuu... :)

Siinähän se syy, miksi kaikenmaailman paskikset palstoilla viihtyy. Niihin ei kohdistu minkäänlaista uhkaa, eikä heidän tarvi vastata valinnoistaan... :)

Vellihousun menoahan tuo tuolla onkin...

Ja sairasta. Elämän täyte näyttää olevan tätä, täällä uhotaan ja oikeassa elämässä inistään kun päästäiset.

Tavallaan naurattaa. Joo. Samaa mieltä sun kanssa.

Miehet ja tossukat on erikseen.

• Joulusatukin oli hyväsydäminen ja hassu, edes millään muotoa mitään pahaa, mutta kai se on parempi, että kirjoittavat sitten siitä p.llun saannista tai saamattomuudesta. Sehän se on laatutekstiä se.

Pitäkööt p.llunsa. Oksettaa tämä meno.

• helmiä_sioille

Joulusatukin oli hyväsydäminen ja hassu, edes millään muotoa mitään pahaa, mutta kai se on parempi, että kirjoittavat sitten siitä p.llun saannista tai saamattomuudesta. Sehän se on laatutekstiä se.

Pitäkööt p.llunsa. Oksettaa tämä meno.

Noo... Älä nyt masennu. Ei sinua vastaan ole tällä palstalla ku yks henkilö niinku olet jo varmaan huomannut... :)

https://www.youtube.com/watch?v=QsjXPQRamNQ

• helmiä_sioille

Tää on muuten vaan hyvä

https://www.youtube.com/watch?v=1R8AFv2WB1Y

Sait just vaihtarin :)

https://www.youtube.com/watch?v=qraivoVlUUA

..ja toisenkin vaikkei aiheeseen liittynytkään.

Kuunnellaan sitten näitä jos en saa muuta tehdä, pöh..

Vasenkätinen... :)

Ihan hyvältä kuulostaa eka. Voisin kuvitella kuin hyvältä Anastacia olis kuulostanut laulaessaan bluesia.. :)

Tokakin oli ihan ok.

En muista, et oonko laittanut tänne hönössä Jeff Beckia, mut laitan nyt kuitenkin. Siinä on muuten toinen Taikuri David Gilmouren ohella. Ja pyytäisin kiinnittämään huomiota myös tähän basistiin... <3

https://www.youtube.com/watch?v=VC02wGj5gPw

Vasenkätinen... :)

Ihan hyvältä kuulostaa eka. Voisin kuvitella kuin hyvältä Anastacia olis kuulostanut laulaessaan bluesia.. :)

Tokakin oli ihan ok.

En muista, et oonko laittanut tänne hönössä Jeff Beckia, mut laitan nyt kuitenkin. Siinä on muuten toinen Taikuri David Gilmouren ohella. Ja pyytäisin kiinnittämään huomiota myös tähän basistiin... <3

https://www.youtube.com/watch?v=VC02wGj5gPw

(naurahdus)

oot laittanu, joo...eikä oo pitkäkään aika, mut otitko sä sillon sen uuden wanhan indonesialaisen kunniaksi? Joko se on tullut?

Niinku tupaantulijaiset, tämä soi siinä sillon : )

Ei mitään, kyllä "kärsii" kuunnella useammankin kerran. Nuori tyttönen siinä hänellä kaverina, aika jees kaksikko noin niinku yhdessä lavalla, veikeää :D

• helmiä_sioille

(naurahdus)

oot laittanu, joo...eikä oo pitkäkään aika, mut otitko sä sillon sen uuden wanhan indonesialaisen kunniaksi? Joko se on tullut?

Niinku tupaantulijaiset, tämä soi siinä sillon : )

Ei mitään, kyllä "kärsii" kuunnella useammankin kerran. Nuori tyttönen siinä hänellä kaverina, aika jees kaksikko noin niinku yhdessä lavalla, veikeää :D

Juu, se on jo huollettu, säädetty ja koeajettu. Ihana nainen.Ja paljastui vielä hyvin vähän käytetyksi. Joku dorka jättänyt sen kaniin pilkkahinnalla ja minä sain sen hyvällä hinnalla itselle. Hän vaan kaipas vähän rakkautta ja huolenpitoa... :)

On siinä rummuissakin muuten aika kova jamppa. Vinnie Colaiuta... :)

Juu, se on jo huollettu, säädetty ja koeajettu. Ihana nainen.Ja paljastui vielä hyvin vähän käytetyksi. Joku dorka jättänyt sen kaniin pilkkahinnalla ja minä sain sen hyvällä hinnalla itselle. Hän vaan kaipas vähän rakkautta ja huolenpitoa... :)

On siinä rummuissakin muuten aika kova jamppa. Vinnie Colaiuta... :)

Haha sinun kanssas, onnea siitä "misusta", älä anna sen kurppaantua,
        kohtele hyvin ;D

Beck & Co. soi hyvin, tykkäsin! siistiä

• helmiä_sioille

Haha sinun kanssas, onnea siitä "misusta", älä anna sen kurppaantua,
        kohtele hyvin ;D

Beck & Co. soi hyvin, tykkäsin! siistiä

Mun misut on oikeastaan kaikki aika hyvässä kuosissa. Ne kurpatkin... :D

Mun misut on oikeastaan kaikki aika hyvässä kuosissa. Ne kurpatkin... :D

Onko yhtään kunnon minkkiä?

(naurua)

• helmiä_sioille

Onko yhtään kunnon minkkiä?

(naurua)

Ei oikeastaan. Mut yks kunnon mikki ainakin löytyy. Siis laulumikki... :D

Ei oikeastaan. Mut yks kunnon mikki ainakin löytyy. Siis laulumikki... :D

Johan minä sanoin :)

Tilaan edelleenkin jouluksi anomuumin ääniraidan.

Oo.. .laulantaa & soitantaa, hilipatihippaa trallallaaa

Voin tanssia taustat kun korvauksesta on sovittu.

(pärsk)

• helmiä_sioille

Onhan tää aika naurettavaa touhua. En muutenkaan ole mikään sensuurin kannattaja. Minusta on vaan hyvä, että kaikki on näkyvillä. Se skeidakin...

Mut Alvin lohduttaa. Ja itsekin samoilla linjoilla hänen kans... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ZyaFeDlJJAk

• Joo, ihmetellä kyllä pitää tuota. Tavallaan kyllä ymmärrän poiston koska joku voi sen kokea loukkaavaksi tunnistettavuuden vuoksi mutta se joku kun on tainnut itse tehdä pahempaikin koukkuja niin ei pitäis sitten valittaa toisten hubailusta.

Edelleen epäilen että joku on sanut jossain vaiheessa sefunoikeudet. Vaikkei niitä pitäisi vissiin olla enää niin niin vilkkaasti kyllä lakaisee luuta että hyvinkin voi olla.

• Yksi ihminen täällä vie Allerilta sivuston käyttäjät.

Millä tavalla palstaseriffioikeuksia jaellaan ja tarkastetaanko sitä mitenkään, millainen henkilö tällaiset valtuudet saa??

Nyt viestien poisto-oikeudet ovat lipsahtaneet totaalisesti vääriin käsiin ja yksittäisiä kirjoittajia sitä myöten vainotaan. Aika suuri virhe.

Pieni se on pienikin kiusa Ludvig (Ananias Palstamäki).

Ole tyytyväinen, sait minut juuri lopettamaan kirjoittelun mihinkään tämän yhtiön sivuille.

Toivottavasti selvittävät, oliko toimintasi laillista.

• wanhaämmä

Ei noin...

Sun pitää nyt jatkaa kirjoittelua täällä niin kuin ennenkin. Vaikenet vaan ton Pertin kuoliaaksi. Et kommentoi sen juttuihin, et huomioi. Huomiota se tuolla hakee, naristi ei keinoja kaihda. Jos sä lähdet, se voitti sut. Ohita koko tyyppi. Onhan sulla täällä muita juttukavereita. :)

• wanhaämmä kirjoitti:

Ei noin...

Sun pitää nyt jatkaa kirjoittelua täällä niin kuin ennenkin. Vaikenet vaan ton Pertin kuoliaaksi. Et kommentoi sen juttuihin, et huomioi. Huomiota se tuolla hakee, naristi ei keinoja kaihda. Jos sä lähdet, se voitti sut. Ohita koko tyyppi. Onhan sulla täällä muita juttukavereita. :)

En mä pysty enää kirjoittamaan. Kaikki lähtee, hän vie jokaisen minun viestini vaikken hänelle kirjoittaisikaan.

Eilenkin, kaikki poistettu.

• trollipeikko
        wanhaämmä kirjoitti:

Ei noin...

Mitä jää jäljelle jos teidän pienen pieni trollikerho keskustelee keskenään? Ei mitään.

• wanhaämmä
        trollipeikko kirjoitti:

Mitä jää jäljelle jos teidän pienen pieni trollikerho keskustelee keskenään? Ei mitään.

Meillä oli oikein mukavaa ennen Perttiäkin. Varmasti taas on jatkossakin, ilman Perttiä.

• wanhaämmä

En mä pysty enää kirjoittamaan. Kaikki lähtee, hän vie jokaisen minun viestini vaikken hänelle kirjoittaisikaan.

Eilenkin, kaikki poistettu.

Vaihdat vaan nikkiä tarpeeksi usein. Me tunnistetaan sut kyllä :)

• trollipeikko
        wanhaämmä kirjoitti:

Meillä oli oikein mukavaa ennen Perttiäkin. Varmasti taas on jatkossakin, ilman Perttiä.

Pertti sitä, Pertti tätä.

Ei teillä ole syytä elää ilman Perttiä.

• trollipeikko
        wanhaämmä kirjoitti:

Ylläpitokin tunnistaa trollaattorin.

• wanhaämmä kirjoitti:

En minä enää sellaiseen rupea. Mulla on joko tämä yksi tai ei mitään.

• wanhaämmä
        trollipeikko kirjoitti:

Ylläpitokin tunnistaa trollaattorin.

Et sinä puusilmä mitään näe.

• AsianVierestä

En minä enää sellaiseen rupea. Mulla on joko tämä yksi tai ei mitään.

Tunnut olevan fiksu ihminen, voi olla että tämä on väärä palsta sellaisen analyysin saaneelle:)

• AsianVierestä kirjoitti:

Tunnut olevan fiksu ihminen, voi olla että tämä on väärä palsta sellaisen analyysin saaneelle:)

No minä käyn täällä vain kevyen ajanvietteen vuoksi, mutta nyt on sivullinen henkilö evännyt senkin ja laittomasti.

Ottakaa yhteyttä itsekin ylemmälle taholle. Tuollaiset vialliset poisto-oikeudet on eliminoitava. Sivustoltahan lähtevät sponsoritkin tätä myöten.

• Niin häivyt sinäkin.

• trollipeikko

Niin häivyt sinäkin.

Ylläpito on kiinnittänyt huomionsa trollailuusi.

• trollipeikko kirjoitti:

Ylläpito on kiinnittänyt huomionsa trollailuusi.

Otatko vastuun kun Aller menettää rahaa takiasi? Jos olet tehnyt muita kirjoittajia kohtaan valheellisia tekosia, sinä vastaat niistä.

• AsianVierestä

No minä käyn täällä vain kevyen ajanvietteen vuoksi, mutta nyt on sivullinen henkilö evännyt senkin ja laittomasti.

Ottakaa yhteyttä itsekin ylemmälle taholle. Tuollaiset vialliset poisto-oikeudet on eliminoitava. Sivustoltahan lähtevät sponsoritkin tätä myöten.

Jep, niin se tulisi olla mutta palstalla tuntuu olevan tahoja jotka sitä eivät halua ymmärtää. Kommentit ovat sitä luokkaa etten usko täältä löytyvän järjellistä keskusteluseuraa edes sinkuille. Tuntuu lähinnä sairaalan mielenterveysosaston etätyönä tehdyltä terapiasivulta.
        Toisten ihmisten kunnioitus on nolla, se on myös syy miksi nämä narsistit runkkaajat ovat ikuisesti sinkkuja. Sinkku on osalle liian ylentävä nimitys siihen miten he ovat itse omassa elämässä toimineet. Joillekin sopiva nimitys on elämänsä luuseri jos haukkuu tuntemattomia ilman pätevää syytä. Tällaiset tyypit eivät koskaan tule tienaamaan 60 000 euroa vuodessa, heidän ansionsa tulevalle vaimolle ja sille mahdolliselle lapselle on 660 euroa puhdasta kuukaudessa. Kuinka moni nainen haluaa kuluttaa aikaansa tällaisen resurssin omaavan miehen kanssa? Ei varmaan yksikään järkevä, mutta onhan niitä jotka eivät edes halua ajatella.

• AsianVierestä kirjoitti:

Jep, niin se tulisi olla mutta palstalla tuntuu olevan tahoja jotka sitä eivät halua ymmärtää. Kommentit ovat sitä luokkaa etten usko täältä löytyvän järjellistä keskusteluseuraa edes sinkuille. Tuntuu lähinnä sairaalan mielenterveysosaston etätyönä tehdyltä terapiasivulta.
        Toisten ihmisten kunnioitus on nolla, se on myös syy miksi nämä narsistit runkkaajat ovat ikuisesti sinkkuja. Sinkku on osalle liian ylentävä nimitys siihen miten he ovat itse omassa elämässä toimineet. Joillekin sopiva nimitys on elämänsä luuseri jos haukkuu tuntemattomia ilman pätevää syytä. Tällaiset tyypit eivät koskaan tule tienaamaan 60 000 euroa vuodessa, heidän ansionsa tulevalle vaimolle ja sille mahdolliselle lapselle on 660 euroa puhdasta kuukaudessa. Kuinka moni nainen haluaa kuluttaa aikaansa tällaisen resurssin omaavan miehen kanssa? Ei varmaan yksikään järkevä, mutta onhan niitä jotka eivät edes halua ajatella.

Tällä palstalla vihaa sekä naiset että miehet:) vaikea oikeasti jäljittää kuka sua jahtaa paitsi tietty ton yhden tapauksessa,satusedän. useimmat naiset ovat joutuneet ahdistelun kohteeksi,saaneet ihan puhdasta vittuiluakin mutta asialle ei tehdä mitään. mä en usko että näissä henkilöhyökkäyksissä toimii vain yksi henkilö..

• Älä välitä. Tsemppiä. Siellä missä mä asun niin siellä palstalla on yks tyhmä tyyppi joka aina jankuttaa kuinka hän on tämän kaupungin fiksun kolli ja me naiset emme ole mitään miesten rinnalla.

Siellä on jo kauan yritetty saada pakolliseksi rekisteröinti pakko ku palsta meni ihan typeräksi kun ei puhuttu paikka kunnan asioista vaan ihmiset riitely toisten kanssa...

Kyllästyin siihen että asiallisesti kirjoitettuja viestejä poistettiin mutta kamalat viestit jäi.

Milloin mitäkin... Kun yritin puhua siellä miten paha olo mulla on niin tuli kaiken maailman typeriä viestejä kuinka ei muka kuulu paikkakunnan palstalle jos voin huonosti.

Tässä kerran taas netissä pyörin ja löysin tämän palstan ja aloin miettimään että ehkä on parempi että jätän paikkakunnan palstan jottei tuttavat ja työkaverit saa tietää miten voin.

En etsi seuraa. Haluan vain jutella rauhassa. Mulle ei kannata kitistä ku mua ei kiinnosta vaikka maailman loppu tulisi.

Olisin vain onnellinen kun olisin kaikesta tuskasta vapaa..

Miksi kirjoitan sinkku palstalle koska sinkku olen.

• Sairas.palsta

Saa täällä näköjään pedofiilitkin tunkea omaa agendaansa esille eikä kukaan puutu.
      Pönttiksen teksteissä en ole nähnyt mitään niin pahaa että pitäisi sensuroida.

Pian täältä lähtee kaikki normaalit ja täysjärkiset ihmiset tällä menolla. Jääkööt pedot ja niiden hännystelijät kehumaan rajat auki-politiikkaa ihan keskenänsä.

• Sairaaksi on mennyt. Tuskin Aller edes millään muotoa tietää, mitä täällä otsikoiden alla tapahtuu.

Ja mitä sairaat saa tehdä toisille.

• No. Mä olen nähnyt vielä äklöttävämpi palstan. Osa sen palstan tekstissä on sellaisia ettei niitä voi kirjoittaa tänne. Mutta joo esim kissoista kaikenlaista kammottavaa miten niiden elämän loppuu. Siis mulle oli ihan hirveetä lukea miten joku voi vihata kotikissoja.

Monesti yritin puhua siellä järkeä että kotikissa voi olla karannut ja omistaja olla huolissaan ja haluta sisään kissan takaisin kotiin, mutta kuuroille korville se meni.

Monesti pelkäsin kun lähdin töihin että jos mun rakas kissa karkaa niin joku hullu täällä missä asun tekee sille pahaa ja sain pelko tiloja kun en nähnyt heitä heti kun tulin kotiin.

Mutta nykyään onneks tiedän ettei nuo halua ulos koska osaan hemmotella heitä.

Eiköhän tässä ole minusta kaikista tärkein tieto että kissat ovat mun lähellä sydäntä ja mulle mun lapsia. Mulle on ihan sama mitä joku mies sanoo, että mun olisi muka pakko synnyttää lapsia ku kukaan ei voi pakottaa mua hankkimaan lapsia jos en niitä tähän elämän tilanteessa halua saada.

On paljon parempi etten tee lapsia. Jos tekisin lapsia niin niitä kiusattaisiin kun oltaisiin köyhiä

• YritysJohtaja

Kannattaa googlata yrityksen yhteystietoja ja nostaa ongelma hieman korkeammalle tasolle, saat jopa vastauksen.

• En ole tarkkaillut tilannetta, mutta onhan se törkeää jos noin on tapahtunut

• Joo, mä todennäköisesti lopetan, koska herra Ludvig tuhoaa järjestelmällisesti tekstini katkeruuden ja kostonhimon vuoksi. En pysty kirjoittamaan palstalle minkäänlaista tekstiä ettei hän roiku niissä ja poista (vaikka asia olisi missä aiheessa). Pakit olivat miehelle liikaa, ja nyt hänen on tehtävä jotain, että tulee mielenrauha.

• exLudvig

Joo, mä todennäköisesti lopetan, koska herra Ludvig tuhoaa järjestelmällisesti tekstini katkeruuden ja kostonhimon vuoksi. En pysty kirjoittamaan palstalle minkäänlaista tekstiä ettei hän roiku niissä ja poista (vaikka asia olisi missä aiheessa). Pakit olivat miehelle liikaa, ja nyt hänen on tehtävä jotain, että tulee mielenrauha.

Ajattelin etten osallistu ketjuun, mutta noiden pakkien kohdalla asia vaatinee korjauksen.

En ole saanut sulta pakkeja, emmekä ole olleetkaan tekemisissä henkilökohtaisesti. En tiedä edes sukupuoltasi.

• exLudvig kirjoitti:

Ajattelin etten osallistu ketjuun, mutta noiden pakkien kohdalla asia vaatinee korjauksen.

En ole saanut sulta pakkeja, emmekä ole olleetkaan tekemisissä henkilökohtaisesti. En tiedä edes sukupuoltasi.

Sinä et muuta teekään kuin osallistut tuhatnikkisenä jokaiseen kirjoitukseeni.

Kaikki täällä tietävät asian oikean laidan. Mä en voi mitään, että sinua korventaa jokin.

Jos jatkat noita solvauksiasi, teet vain itsestäsi entistä naurettavamman. Toisaalta panee ihan naurattamaan tuo ajojahtisi. Kyllä se otti sulla aika koville. Normaalit miehet olisivat vain olkapäitään kohauttaneet ja tuskin olisi egossa tuntunut. Mutta ei tässä tapauksessa ei, minut on oikein palstalta ajettava.

Ja nyt pyydän, että poistut, koska minulla ei ole sinun kanssasi mitään keskusteltavaa, sen verran sairasta on teksteissäsi meno ollut.

Pysypä kaukana.

Joo, mä todennäköisesti lopetan, koska herra Ludvig tuhoaa järjestelmällisesti tekstini katkeruuden ja kostonhimon vuoksi. En pysty kirjoittamaan palstalle minkäänlaista tekstiä ettei hän roiku niissä ja poista (vaikka asia olisi missä aiheessa). Pakit olivat miehelle liikaa, ja nyt hänen on tehtävä jotain, että tulee mielenrauha.

Ei kannata liian hätäisesti lopettaa, eiköhän sunkin viestit ala taas palstalla pysymään

• pujotteIija kirjoitti:

Ei kannata liian hätäisesti lopettaa, eiköhän sunkin viestit ala taas palstalla pysymään

No miten ne pysyy, kun tyyppi poistaa/poistattaa jatkuvalla syötöllä.

Heh, ilmoitin kokeeksi heti kun ilmestyi poistettavaksi ludden avauksen "Faktaa asemastani palstalla", saa nähdä lähteekö se jka miten nopeasti :D

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Heh, ilmoitin kokeeksi heti kun ilmestyi poistettavaksi ludden avauksen "Faktaa asemastani palstalla", saa nähdä lähteekö se jka miten nopeasti :D

Mä kokeilin poistaa yhtä Pertin viestiä. Siinä se mollas sua ja jotain muuta, en nyt muista. 3 tai 4 poistopyyntöä tein. Ei se mihinkään lähteny...

Minä tein nyt kokeeksi ilmiannon. Pelataan sitten samoilla pelimerkeillä hänen kanssaan.

Katsotaan tulosta, mitä tapahtuu.

• wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

Mä kokeilin poistaa yhtä Pertin viestiä. Siinä se mollas sua ja jotain muuta, en nyt muista. 3 tai 4 poistopyyntöä tein. Ei se mihinkään lähteny...

Tuosta on jo pari päivää aikaa :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Tein myös saman määrän poistopyyntöjä (hänen irvailuistaan) eivätkä lähteet. Koskaan.

Tein myös saman määrän poistopyyntöjä (hänen irvailuistaan) eivätkä lähteet. Koskaan.

Joo, vaikuttaa siltä on että persa on teflonia kun pysyy vaikka persusta sivettömyytensä vuoksi ei proifiilikuvaksi sallittukaan enää.

Laita sitten hiihtelijälle viestiä treffeissä, siellä ainakin pysyy. Toivotaan nyt että tilanne normalisoituu

• onnetonta.menoa
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, vaikuttaa siltä on että persa on teflonia kun pysyy vaikka persusta sivettömyytensä vuoksi ei proifiilikuvaksi sallittukaan enää.

Varmaan valehdellut minusta ylläpitoon ummet ja lammet. Itsestään tehnyt pienen pullean vaaleanpunaisen höttöenkelin sädekehällä, vaikka on pahin kiusaaja ja ilmapiirin tuhoaja itse,

Näppärää pelailua häneltä, mutta nauran, koska jos elämä on hällä tätä. Tziisus.

Älä luovuta. Taistele.

Mulle riittää kun paikkakunnan palsta meni ihan pilalle ku kaikki ystävät lähti pois ja sinne jäi yks typerä tyyppi...

Odotan että tulee rekisteröinti pakko ja sitten voin palata takaisin sinne ku saan jutella rauhassa.

• ensin.hutk.sit.tutkitaan

Suomessa on miljoonia ihmisiä ja epäillään yhtä ainutta syylliseksi ilman todisteita, vaikea on uskoa todeksi että ludvig olisi syypää.

• juupajuutaas

Aivan niin Pertti, aivan niin.

• Oon joskus joutunut myös kohteeksi, se sitten loppui.

• miten.hoitui

Miten loppui? Mitä teit?

• helmiä_sioille
        miten.hoitui kirjoitti:

Miten loppui? Mitä teit?

Vähensi palstailua ja lopetti ilmiannot... :D

• miten.hoitui kirjoitti:

Miten loppui? Mitä teit?

Ilmiannoin ylläpidolle mutta myös itsekin vähensin kirjoittelua koska tuntui sen avun olevan hidasta.

• miten.hoitui kirjoitti:

Miten loppui? Mitä teit?

Tuosta on joku vuosi tai kaksi aikaa ei tykännyt kun kirjoittelin eräketun kanssa.

Vähensi palstailua ja lopetti ilmiannot... :D

En ole koskaan lopettanut ilmoittamista ja ilmiantamista se mitä ilmiannan on minuun kohdistunut tai rikollista ja ilmoitan eteenpäin kun on mustamaalausta
        Sekä herjausta.

• pitää.tehdä.jotain
        valtakunta kirjoitti:

Tuosta on joku vuosi tai kaksi aikaa ei tykännyt kun kirjoittelin eräketun kanssa.

Voi hyvänen aika, mitä kaikkea tunkiosta paljastuu, kun nyt useampi on kertonut.

Mitä syvemmälle kaivaa...

SAIRASTA. Siis onko joku noin onneton mustasukkainen kiusari?

Harmillista sinunkin kohdallasi.

• toimit.oikein
        valtakunta kirjoitti:

En ole koskaan lopettanut ilmoittamista ja ilmiantamista se mitä ilmiannan on minuun kohdistunut tai rikollista ja ilmoitan eteenpäin kun on mustamaalausta
        Sekä herjausta.

Hyvä. Noin kuuluu toimiakin jos aletaan kiusata ja vainota. Ja poistattaa tahallisesti.

• pitää.tehdä.jotain kirjoitti:

Voi hyvänen aika, mitä kaikkea tunkiosta paljastuu, kun nyt useampi on kertonut.

Tässähän ollaan jo melkein sinkut-palstan oman #metoo kohun äärellä. Kohta varmaan voidaankin sanoa että KAIKKI naiset palstalla on joutuneet vainotuiksi kun juttuja alkaa paljastua. Minua on parjattu kun olen kirjoittanut KAIKKI naiset mutta tässä kohtaa se voi ollakin niin kun asiat paljastuu.

• pitää.tehdä.jotain kirjoitti:

Niih se kun löytää yhteisen sävelen se on musiikkia korville harvemmin sitä onnistuu hyvää yhteisymmärrystä.

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Tässähän ollaan jo melkein sinkut-palstan oman #metoo kohun äärellä. Kohta varmaan voidaankin sanoa että KAIKKI naiset palstalla on joutuneet vainotuiksi kun juttuja alkaa paljastua. Minua on parjattu kun olen kirjoittanut KAIKKI naiset mutta tässä kohtaa se voi ollakin niin kun asiat paljastuu.

Lepo! ;) Eiköhän sun lutkajutut mene ihan tutun Harmis-provoilun piikkiin, ei kai niitä kukaan satavakavissaan ota.. :D

mä luulen että täällä on puskanaisia jotka kateilee jos niiden "ihqujen" kanssa jubailee,sen huomaa aivan selvästi jostain viesteistä ja vastauksista:)

Mutta mua oksettaa tuo koko ukko...

• valtakunta kirjoitti:

Niih se kun löytää yhteisen sävelen se on musiikkia korville harvemmin sitä onnistuu hyvää yhteisymmärrystä.

Kirjoitusrauha ihmisille. Enkä halua tuota milliäkään kommenttilaatikoitteni läheisyyteen. Sävel on kyllä hyvin vaiennut. Yritin olla loppuun asti ystävällinen, mutta se ei sopinut. Ei se sovi enää mullekaan.

• sivusta

Mutta mua oksettaa tuo koko ukko...

Mitäs jos vaan unohdat koko ukon? Vastaat vaan niille joille haluat. Eikö ole aika .... hmhmhmm.... lapsellista roikkua keräämässä palstasympatiaa. Mua oksettaa- viisastelut vaan yllyttää jatkamaan.

Kaikki, en tiedä onko kaikkia. Voisi uskoa, että olisi joutunut jo kovempiin otteisiin.

• sivusta kirjoitti:

Mitäs jos vaan unohdat koko ukon? Vastaat vaan niille joille haluat. Eikö ole aika .... hmhmhmm.... lapsellista roikkua keräämässä palstasympatiaa. Mua oksettaa- viisastelut vaan yllyttää jatkamaan.

Olen jo unohtanutkin, mutta se roikkuu mun p.rseessä kiinni j.malauta.

Sympatiaa ei oo ollu tapana kerjätä, lähinnä tämä oli .itutusta.

• peppupupu kirjoitti:

mä luulen että täällä on puskanaisia jotka kateilee jos niiden "ihqujen" kanssa jubailee,sen huomaa aivan selvästi jostain viesteistä ja vastauksista:)

Oon myös epäillyt naiseksi.

Kirjoitusrauha ihmisille. Enkä halua tuota milliäkään kommenttilaatikoitteni läheisyyteen. Sävel on kyllä hyvin vaiennut. Yritin olla loppuun asti ystävällinen, mutta se ei sopinut. Ei se sovi enää mullekaan.

niih harvemmin sitä onnistuu hyvää yhteisymmärrystä muodostamaan.

• valtakunta kirjoitti:

Oon myös epäillyt naiseksi.

aika nopeasti muodostuu kuva kuka on sun ystis ja kuka vihollinen tahi neutraali. kun vähän tutkailee palstalaisien toimintaa,miten sulle vastataan/mikä asenne ja miten toimitaan muiden kanssa. vinkki,tiedät että he eivät ainakaan diggaile susta jos sun viestit jäävät ilman vastauksia,varsinkin sinne keskelle ja jos sulle puhutaan neutraalisti jopa kylmästi mutta muille lirkutellaan lämpimästi,kuin yksi iso perhe. tämä pätee varsinkin naisten kohdalla..just sayin` :)
        ja mustasukkaisia naispuolikkaita täällä on:p

• valtakunta kirjoitti:

niih harvemmin sitä onnistuu hyvää yhteisymmärrystä muodostamaan.

Hyvä kuulla tuo sinunkin tapauksesi, samoin wanhaämmän.

On ollut palstalla sekoja aikoja silloinkin jos lie yhä...
        tosi outoa, että muutama tyyppi aina henkilöi hommat. Opettelisivat keskustelemaan aiheesta eikä kirjoittajasta. Huumori on ok, mutta pahansuopuus ei.

(pyörittää päätä)

Tsemppiä sullekin olemiseen.. Mä arvostan rehellisyyttä, viimeaikaisesta poistovehkeilystä en pidä (mua kohtaan alkoi muistaakseni perjantaina). Nytkin tein hyvää hyvyyttä hassun sadun musiikilla; poisto tehtiin ilkeyttään juurikin kun ketjussa päästiin lepposaan jutusteluun :(

Noh ehkä pitää siirtyä siihen, mistä mieskuoro puhuu. Miltähän se mahtaa kuulostaa minun suustani? (tuhahdus)

• helmiä_sioille
        valtakunta kirjoitti:

Sekä herjausta.

Ihan uteliaisuudesta, että ketä palstalaista et ole vielä ilmiantanut? :D

• helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

aika nopeasti muodostuu kuva kuka on sun ystis ja kuka vihollinen tahi neutraali. kun vähän tutkailee palstalaisien toimintaa,miten sulle vastataan/mikä asenne ja miten toimitaan muiden kanssa. vinkki,tiedät että he eivät ainakaan diggaile susta jos sun viestit jäävät ilman vastauksia,varsinkin sinne keskelle ja jos sulle puhutaan neutraalisti jopa kylmästi mutta muille lirkutellaan lämpimästi,kuin yksi iso perhe. tämä pätee varsinkin naisten kohdalla..just sayin` :)

Älä, peppis, sorru paranoiaan. Ei tämä palsta ole niin vakava juttu. Eivätkä palstalaisetkaan... :)

Palstamuutokset muuten jo alkanut. Kohta tää tyyppi vaikenee täällä... :)

Älä, peppis, sorru paranoiaan. Ei tämä palsta ole niin vakava juttu. Eivätkä palstalaisetkaan... :)

Palstamuutokset muuten jo alkanut. Kohta tää tyyppi vaikenee täällä... :)

Miksi musiikkimaestro ei voisi rekisteröityä?

Minäkin lähden jos sinä :D

• peppupupu kirjoitti:

Nii aikaa kyllä tarvitse, jos aikoo seurata mitä muutenkin ihmiset toistensa kanssa menettelee.
        On todella aika tiukalla itselläni ollut, etten ole oikein kerennyt. En edes kaikille ole kerennyt vastaan varsikin kun joku kiusaa samalla.

Se on niin monimutkainen juttu ,etten ole yhteyttä huomannut mutta kiitos vinkistä jos yhtenäisyyksiä kerkeän huomaan.

• helmiä_sioille

Miksi musiikkimaestro ei voisi rekisteröityä?

Minäkin lähden jos sinä :D

Kerroin jo joskus täällä jollekin. Minä en pidä jäsenyyksistä. Ja toisaalta ihan hyvä. Käyttää senkin vähän ajan, mitä tänne on antanut, johonkin muuhun. Vaikkapa mun misuihin. Nyt ei ole ehtinyt eikä jaksanut huomioida kaikkia heitä tasapuolisesti... :)

Kerroin jo joskus täällä jollekin. Minä en pidä jäsenyyksistä. Ja toisaalta ihan hyvä. Käyttää senkin vähän ajan, mitä tänne on antanut, johonkin muuhun. Vaikkapa mun misuihin. Nyt ei ole ehtinyt eikä jaksanut huomioida kaikkia heitä tasapuolisesti... :)

Se on kyllä hyvä ajatus. Voi olla, että tulee nostettua kytkintä. Alkaa olla kurkua myöten täynnä joutavaa palstap.skaa. No kohta alkaa uusi vuosi ja uudet tapahtumat. Onnutaan tämä vanha tästä loppuun.

Ihan uteliaisuudesta, että ketä palstalaista et ole vielä ilmiantanut? :D

Monia jotka ei ole kiusannut minua, jotka kiusaa minua ilmiannan.

Miksi sitten toisista ilmiantaisin kun en ole heidän riitaansa osallinen, enkä tiedä onko oikeasti asia näin kuin väittäisivät heikkoista pötyä, sitten puolustan se on totuus.

miksi antaisin ihmisten mustamaalata heitä huvikseen kun taas osaan puolustaa heitä kun ymmärrän heitä paremmin omien heikkouksien takia.
        ennakkoluulo on sinun vihollisesi joskus mietin jospa kiusaat minua sen takia että haluat auttaa minua rahallisesti ja istua sen takia vankilassa kun ainakaan et lopettaa osaa ja maksaa henkisistä säryistä.

Ihmisten kieroudesta ei ota selvää.

tosi outoa, että muutama tyyppi aina henkilöi hommat. Opettelisivat keskustelemaan aiheesta eikä kirjoittajasta. Huumori on ok, mutta pahansuopuus ei.

(pyörittää päätä)

Tsemppiä sullekin olemiseen.. Mä arvostan rehellisyyttä, viimeaikaisesta poistovehkeilystä en pidä (mua kohtaan alkoi muistaakseni perjantaina). Nytkin tein hyvää hyvyyttä hassun sadun musiikilla; poisto tehtiin ilkeyttään juurikin kun ketjussa päästiin lepposaan jutusteluun :(

Noh ehkä pitää siirtyä siihen, mistä mieskuoro puhuu. Miltähän se mahtaa kuulostaa minun suustani? (tuhahdus)

Juuri niin kirjoittajan mustamaalaaminen on asiatonta kehut aina kivoja mutta joskus taas kyllä olen ikävissäni kun sitten niitä muita ihmisiä halveerata. En tykkää siitäkään.

• valtakunta kirjoitti:

Monia jotka ei ole kiusannut minua, jotka kiusaa minua ilmiannan.

Miksi sitten toisista ilmiantaisin kun en ole heidän riitaansa osallinen, enkä tiedä onko oikeasti asia näin kuin väittäisivät heikkoista pötyä, sitten puolustan se on totuus.

miksi antaisin ihmisten mustamaalata heitä huvikseen kun taas osaan puolustaa heitä kun ymmärrän heitä paremmin omien heikkouksien takia.
        ennakkoluulo on sinun vihollisesi joskus mietin jospa kiusaat minua sen takia että haluat auttaa minua rahallisesti ja istua sen takia vankilassa kun ainakaan et lopettaa osaa ja maksaa henkisistä säryistä.

Ihmisten kieroudesta ei ota selvää.

Siis heikkoista pötyä, joku kirjoittaa.. niin puolustan heikkoja.

Ei minun asennetta muuta mikään. Heikkoja ovat monet riippuvaiset ihmiset, jos niitä aletaan haukkumaan tai muutakin tekemään kyllä minä sanon heidän rumasta käytöksestä sanon.

• valtakunta kirjoitti:

Juuri niin kirjoittajan mustamaalaaminen on asiatonta kehut aina kivoja mutta joskus taas kyllä olen ikävissäni kun sitten niitä muita ihmisiä halveerata. En tykkää siitäkään.

Joo, no jos täällä inahtaa yhdenkään tavun, niin on heti "trolli".

Miksi yksi ihminen saa jauhaa sitä ketju tolkulla? Eikö häntä saada kuriin? Se jos mikä on trollausta. Onnetonta tunarointai ja kotipesän sontimista.

Hän ei ole mikään toisia nimittelemään. Rauhassa sai haukkua minuakin v.tun apinaksi, vajakiksi ja ties miksi. Sellaiset ketjut eivät lähde kulumallakaan, mutta jos minä kirjoitan hyvää päivää, niin se poistetaan ja perään huudetaan trolli.

Osa harrastaa pelkkää sabotaasia ja kiusaamista omista mielenpahoituslähtökohdistaan, toiminnalle on taustasyyt. Lisäksi osaa puskaväkeä ärsyttää se, että heidät tunnistetaan ja yhdistetään heidän vanhoihin nimimerkkeihinsä. Ainakin yksi täällä saa kilarit kun ei pysty "tuntemattomana" kertaakaan kirjoittamaan. Aina paljastuu. Hienoja ulkoasukikkailuja on nähtävillä, mutta terävä ne temput huomaa ja sisällöt erottaa. Hah. On mennyt todella naurettavaksi.

No eikun palautekanava käyttöön.

Joo, no jos täällä inahtaa yhdenkään tavun, niin on heti "trolli".

Miksi yksi ihminen saa jauhaa sitä ketju tolkulla? Eikö häntä saada kuriin? Se jos mikä on trollausta. Onnetonta tunarointai ja kotipesän sontimista.

Hän ei ole mikään toisia nimittelemään. Rauhassa sai haukkua minuakin v.tun apinaksi, vajakiksi ja ties miksi. Sellaiset ketjut eivät lähde kulumallakaan, mutta jos minä kirjoitan hyvää päivää, niin se poistetaan ja perään huudetaan trolli.

Osa harrastaa pelkkää sabotaasia ja kiusaamista omista mielenpahoituslähtökohdistaan, toiminnalle on taustasyyt. Lisäksi osaa puskaväkeä ärsyttää se, että heidät tunnistetaan ja yhdistetään heidän vanhoihin nimimerkkeihinsä. Ainakin yksi täällä saa kilarit kun ei pysty "tuntemattomana" kertaakaan kirjoittamaan. Aina paljastuu. Hienoja ulkoasukikkailuja on nähtävillä, mutta terävä ne temput huomaa ja sisällöt erottaa. Hah. On mennyt todella naurettavaksi.

No eikun palautekanava käyttöön.

Voin kertoa tuota samaa tehtiin minullekin mutta sain poistettua mutta vaatiin todellakin ylläpidolle yhteyttä, ihminen se on että pistä vaan eteenpäin ylläpitoon joutuu nalkkiin minua vainottiin toisella palstalla.
        Otin kuviakin
        https://aijaa.com/jidc6b
        https://aijaa.com/VuCscp

(pyörittää päätä)

arvaa kuka sai joukkolynkkausta viikonloppuna woohoo..muistat kyllä jutun..sääliksi kävi sitä aloittajaa joka halusi vain kehua ja sai tollaisen sodan aikaseksi:/ vaikka kaikki sanovat että se oli tietty setä mulla on kuitenkin fiilis että takana oli puskanaisten hyökkäys. tämä on villi länsi,kukaan ei ole turvassa cowboy;)

mulla oli,olikos se eilen kun en saanut millään osallistua pelikeskusteluun. kaikki mun peliviestit poistettiin,vaan miehet jäi: p

• valtakunta kirjoitti:

Voin kertoa tuota samaa tehtiin minullekin mutta sain poistettua mutta vaatiin todellakin ylläpidolle yhteyttä, ihminen se on että pistä vaan eteenpäin ylläpitoon joutuu nalkkiin minua vainottiin toisella palstalla.
        Otin kuviakin
        https://aijaa.com/jidc6b
        https://aijaa.com/VuCscp

Olet tehnyt ihan oikein jos se on ollut systemaattista. Sinun toimintasi kannustaa muitakin kitkemään törkeydet, valheet ja epärehellisyydet.

Olet tehnyt ihan oikein jos se on ollut systemaattista. Sinun toimintasi kannustaa muitakin kitkemään törkeydet, valheet ja epärehellisyydet.

Kyllä se on jatkuvaa ollut ja jälkeenpäin vihjailua sekä myöhemmin ketjuun halveerattu.
        Sitten viestiä seuraavaan viestiin edellistä ketjussa jatkaen, joten muille se näyttää sekavalta.

Ihan aloituskin tehtiin toistakin vanhempaa palstalaisia pilkaten ja minua siihen sekoittaen myös täältä palstalta sekoitettu mustamaalausta (sekaan vähän totuutta, valhetta sekoittaen )ja sekä myös perheeni jäsenieni ja heidän älykkyyttä herjattu myös lapsen.kyllä se on törkeyden huippua terävöitetty.
        Myös vihjauksista lastensuojelusta uhkailuja.

Silloin mietin että he tosissaan haluaa kustantaa mun köyhyyden eihän tuo mitenkään normaalia ole kun saattaa itsensä noloon asemaan.

Jatkuva alistaminen ilman järkevää syytä? Toisen henkistä kuormaa henkistä lisätä varsikin vielä suurperheenäiti?valitukset on ihan normaalia mutta mustamaalaus ei.

• valtakunta kirjoitti:

Ihan aloituskin tehtiin toistakin vanhempaa palstalaisia pilkaten ja minua siihen sekoittaen myös täältä palstalta sekoitettu mustamaalausta (sekaan vähän totuutta, valhetta sekoittaen )ja sekä myös perheeni jäsenieni ja heidän älykkyyttä herjattu myös lapsen.kyllä se on törkeyden huippua terävöitetty.

Silloin mietin että he tosissaan haluaa kustantaa mun köyhyyden eihän tuo mitenkään normaalia ole kun saattaa itsensä noloon asemaan.

Jatkuva alistaminen ilman järkevää syytä? Toisen henkistä kuormaa henkistä lisätä varsikin vielä suurperheenäiti?valitukset on ihan normaalia mutta mustamaalaus ei.

Joo, toisesta ei kyllä valheita saa levitellä tai puhua perättömiä. Ei myöskään herjata ja solvata, kertoa toisille omia vääriä näkemyksiä oikeina. Ei se kenestäkään hyvälle tunnu kun ihminen täällä kirjoittaa. Osa pitää sitä julmana huvina itseään viihdyttääkseen, osa voi olla sairaita, kaikkea emme tiedä...

Pidä pintasi, missä ikinä liikutkaan. Ei sua saa polkea maan rakoon niin kuin ei ketään toistakaan.

Silloin pitää älähtää jos alkaa menemään liian makaaberiksi.

• valtakunta kirjoitti:

Ja kauniita unia teidän residenssiin! : )

Joo, toisesta ei kyllä valheita saa levitellä tai puhua perättömiä. Ei myöskään herjata ja solvata, kertoa toisille omia vääriä näkemyksiä oikeina. Ei se kenestäkään hyvälle tunnu kun ihminen täällä kirjoittaa. Osa pitää sitä julmana huvina itseään viihdyttääkseen, osa voi olla sairaita, kaikkea emme tiedä...

Pidä pintasi, missä ikinä liikutkaan. Ei sua saa polkea maan rakoon niin kuin ei ketään toistakaan.

Silloin pitää älähtää jos alkaa menemään liian makaaberiksi.

Noh kyllä minä aina puolustan, en näe syytä alistua taas huonoon käytökseen,puolustautua voi ilman väkivaltaa.

Miksi koen tämän näin, koen sen ainoaksi mahdollisuudeksi saada loppumaan väkivallan ja käyttämään älyä ratkaista rauhanomaisesti.

Kiitos sinulle ja voimia sinulle hallitsemaan mieltäsi ja kauniita unia urheista ritareista.

• valtakunta kirjoitti:

Nii aikaa kyllä tarvitse, jos aikoo seurata mitä muutenkin ihmiset toistensa kanssa menettelee.
        On todella aika tiukalla itselläni ollut, etten ole oikein kerennyt. En edes kaikille ole kerennyt vastaan varsikin kun joku kiusaa samalla.

Se on niin monimutkainen juttu ,etten ole yhteyttä huomannut mutta kiitos vinkistä jos yhtenäisyyksiä kerkeän huomaan.

Mä olen ollut nyt yllättävän pitkään..yleensä olen kuukausia joskus jopa vuosia poissa,kai mun ahdistus on niin paha tässä luukussa tällä hetkellä että pakko lässyttää ja yrittää ajatella muuta:) Olen oikeasti introvertti niin en muutenkaan kovin pitkään yleensä roiku palstalla ilman breikkiä.

Kyllähän ton pienen piirin ja tietoisen välttelyn/ignooraamisen nyt erottaa :) se on niiden ongelma jos ei nappaa,ihmeellistä vain että tätä tapahtuu yläasteen jälkeenkin: p Jos et ole samanlainen olet outcast,omituinen..näin se toimii yleensä;) Sen takia ne sua valtis kiusaa kun olet vähän uniikki ja vielä nainen.

• peppupupu kirjoitti:

Mä olen ollut nyt yllättävän pitkään..yleensä olen kuukausia joskus jopa vuosia poissa,kai mun ahdistus on niin paha tässä luukussa tällä hetkellä että pakko lässyttää ja yrittää ajatella muuta:) Olen oikeasti introvertti niin en muutenkaan kovin pitkään yleensä roiku palstalla ilman breikkiä.

Kyllähän ton pienen piirin ja tietoisen välttelyn/ignooraamisen nyt erottaa :) se on niiden ongelma jos ei nappaa,ihmeellistä vain että tätä tapahtuu yläasteen jälkeenkin: p Jos et ole samanlainen olet outcast,omituinen..näin se toimii yleensä;) Sen takia ne sua valtis kiusaa kun olet vähän uniikki ja vielä nainen.

Puhuminen on vain tapa helpottaa omaan ahdistustaan kun huolia, niiden jakaminen ja muiden läheisten huomioiminen on helpottavaa myös tämän kuulian kannalta jos pystyy ymmärtää huolien jakajaa.

näen myös sen siten että kuulian huomion kyky kasvaa samaistuttamaan läheisiin ja huomioida heitä paremmin koen olevan opettavaista ja tunteiden vapauttamista.

Täällä tiedon jakaminen ja itse niistä selviytyminen erikeinoin ja ratkaisun löytäminen tukee myös samassa tilanteessa olevia.

Kyllä se tuntuu ihmisen kasvu jää siihen mihin heitä on lapsuudessa tuettu ja sitten heidän pitää kävellä liian suurissa kengissä ymmärtäen kaikki säännöt, lain pykälät, kultaisen keskitien ja muun opetettavan asian. Mitä heikompi pohja sitä vaikeampi aikuisuus kun on älykkyyttä itse opetella, pystyy välttymään monelta murheelta, toiset hitaammin ja toiset nopeammin.

Mutta hyvää yötä sinullekin ja lämpiäviä haleja uniin.

• AsianVierestä

Lämmitin hetken hk-sinistä ja sitten survoin sen perceeseeni.

• Mutta eikös olekin mukavaa kun näyttäs tulevan valkea joulu

• On!

Mutta kohta varmasti viedään lumikin pois!

Että nih.

Joku vaan tulee ja sanoo, että hupsheijakkaa, se on kuule poistettu. Sensuroitu tältä joululta!

On!

Mutta kohta varmasti viedään lumikin pois!

Että nih.

Joku vaan tulee ja sanoo, että hupsheijakkaa, se on kuule poistettu. Sensuroitu tältä joululta!

Ei sitä viedä, pakkasukko laittaa hanttiin

• pujotteIija kirjoitti:

Ei sitä viedä, pakkasukko laittaa hanttiin

Heh :D , joulu ei kyllä tunnun joululta ilman lunta. Se se vasta trollausta olisikin, eikä kinkku kinkulta ilman puu-uunia, eikä pukki pukilta ilman pa..partaa! :) jah, no niin.

• Minä olen sitä toivonut.😱 jospa pukki onkin olemassa.

• Musta joulu olis parempi: p

• peppupupu kirjoitti:

Musta joulu olis parempi: p

Musta joulu, ja joulumusiikkina black metal :D
        Joo, mutta ainakin täällä maaseudulla tuntuu aika vaisulta jos on musta joulu, kaupungissa voi olla toisin

• valtakunta kirjoitti:

Minä olen sitä toivonut.😱 jospa pukki onkin olemassa.

Joulunahan on valtavasti pukkeja

• sellastaseon

Ei palveluntarjoajalla ole mitään velvollisuutta viestejäsi julkaista ja voi poistella niitä jos siltä tuntuu. Jos ihminen haluaa toteuttaa sananvapauttaan niin pitää hoitaa julkaisu itse eikä käyttää muiden omistamia ja hallinnoimia, etenkään ilmaisia, palveluita.

• Ai voi poistella yhden ja tietyn ihmisen tavallisia viestejä. Juu.

No eipä sillä. Kyllä minusta päästään.

• trollli

No peraukinainenko säkin olet? ...meinaan; kun täällä kommentoit yleviä mielipiteitäsi.
        Sellaistahan se on puskista huutelua sullakin.

• trollli
        trollli kirjoitti:

No peraukinainenko säkin olet? ...meinaan; kun täällä kommentoit yleviä mielipiteitäsi.

Kommentini oli tarkoitettu tolle nikkelle;... sellastaseon

• sellastaseon

Ai voi poistella yhden ja tietyn ihmisen tavallisia viestejä. Juu.

Ei sillä ole merkitystä kenen viestejä ne ovat. Mutta toki se on perseestä jos jotkut ottavat kohteekseen ja ilmoittelevat ns. asiallisiakin viestejä.

Ai voi poistella yhden ja tietyn ihmisen tavallisia viestejä. Juu.

Ikävä kyllä pystyy. Paikkakunnan palstalla missä mä asun niin siellä asialliset viestit poistetaan. Siellä yhden palstan inhottun ("mannen som pratade om att döda katter") sulussa toi teksti ja ruotsiksi koska ei ole mun mielipide enkä todellakaan hyväksy tuollaista.

• sellastaseon
        trollli kirjoitti:

Mutta ei tässä ole minkäänlaisia odotuksia omien kommenttien pysyvyydestä tai vaikutuksesta.

• kaisanoasaa

Joulusatu oli tylsä ja aneeminen tekihauska tekele, mutta ei mitenkään sääntöjen vastainen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe