Näyttää vallanneen palstamme.
Normaali Ki... on kadonnut.
Voisi sanoa että Jouluisin näin on hyvä.
On alkanut tuntua että kyse on kuitenkin pliisuilusta.
Ymmärrättehän...Kuivia Herneitä.
Kuivat Herneet turpoavat ihan liian hitaasti Nenässä. :)
Heevetti!
Silkkaa hymistelyä.
Noh.
Jatkakaa kuitenkin näin.
H.
Kinkkuinen ilma-piiri
41
<50
Vastaukset
"Possu katseli jotenkin tuttua jalkaa
jostain tuolta senkin kynnet alkaa.
Miksi ihmeessä makaa se läävässä meidän
ja juuri tuolla missä meillä on pöytä leivän.
Possu nuuhkaisi missiä tönäisi sitä
yhyy! Nyyh! missä on loput rakkaastani siitä!"
-
Perinteisesti:
https://www.youtube.com/watch?v=3ysCMupnUVM
H.- mimmimum-..mi
Ei yhtään vielä kinkkuista....vähän kiukkuista kylläkin...ja väsähtänyttä...mikä siinä on kun ei naisihmistä nämä "isännöijät" ota todesta ...kun yläkerta on valvottanut nyt kolme yötä peräkkäin taas...ovat venäläisiä ja kahdelta yöllä alkoi muun koputtelun lisäksi vielä kauhea kailotus venäjän kielellä...en tajua kun se oli kuin imaami jossakin moskeijassa olisi taas saarnannut ...tuli mieleen nämä radikalisoituneet miehet.. puhe oli sellaista saarnaa.
No niin sori tämä purkaus.. mutta väsy on kuin jotain alakuloa ...
Lenkillä kaverin kanssa ja vaihdettiin joulutervehdykset ....Jouluostoksilla löysin aivan nappilahjan pienelle miehelle ....väri sekä aihe on varmaan mieluinen...
Hyvää iltaa toivottaa väsähtänyt kinkkukiukkuinen.... - Heikunkeikku
Pitää olla varovainen kuivien herneitten kanssa. Niitä helposti tulee imastua liiankin helposti nenäänsä. Pikkuruisia vääriä lauseenpätkiä ja hörps-hörps nuuh siitä vaan nenään.
Kiesus, kun ne alkaa turpoamaan. Hetken viiveellä ja olo on pöyristyttävän kinkkuinen.
Minä en vetele herneitä. Joskus yhen oon, jolloinkin oon kaks, mut nykään en hevillä yhtä ainuttakaan.
Herneettömänä taival on taivaallien tyhjine reikineni nenän. - Bengalitikku
Jouluna pitää olla purkkiherneitä. Juu. Just niitä, mitkä maistuu metkalle.
En vedä niitä nenääni.
Kinkuttelua on vain pienesti. Ei-totaalikasvissyöjille maittaa kala.- Heikunkeikku
"Bengalitikku"
Ehdottomasti näin. Sul´ on mun kieleni ja mieleni.
Kerran vuodessa purkkiherneitä syön ja se on juuri joulupöydässä.
Kaiketi johtuu siitä, että lapsuuden kodissa myös syötiin.
Ei tulisi mieleenikään laittaa pöytään pakasteherneitä. Purkkiherneet ovat sitäpaitsi aivan eri makuisiakin kuin tuoreet pakasteherneet.
Toinen herkullisuus, jota teen vain ja ainoastaan jouluna, on luumuräämi kera kermavaahdon. Hiton hyvää ja usein ihmettelen, että miksen tee sitä muulloinkin. Mutku se nyt vaan kuuluu jouluun, niin eipä tuu tehtyä.
Uskon ettet hevillä herneitä sieraimiisi asettele. Vaikkei hevissä mitään vikaakaan oo. Monet tykkää mut kuiteskin:) - Bengalitikku
Heikunkeikku kirjoitti:
"Bengalitikku"
Ehdottomasti näin. Sul´ on mun kieleni ja mieleni.
Kerran vuodessa purkkiherneitä syön ja se on juuri joulupöydässä.
Kaiketi johtuu siitä, että lapsuuden kodissa myös syötiin.
Ei tulisi mieleenikään laittaa pöytään pakasteherneitä. Purkkiherneet ovat sitäpaitsi aivan eri makuisiakin kuin tuoreet pakasteherneet.
Toinen herkullisuus, jota teen vain ja ainoastaan jouluna, on luumuräämi kera kermavaahdon. Hiton hyvää ja usein ihmettelen, että miksen tee sitä muulloinkin. Mutku se nyt vaan kuuluu jouluun, niin eipä tuu tehtyä.
Uskon ettet hevillä herneitä sieraimiisi asettele. Vaikkei hevissä mitään vikaakaan oo. Monet tykkää mut kuiteskin:)Luumuräämi ja kermavaahtoa. Samoin.
On mulla sardinejakin varuulta. Ne on mun. Ei muille.
P.S.
Näin lasten puuhakirjan Suomalaisessa "Heikunkeikku". Hmmm.?
Joskus hyvin kauan sitten, kun vielä oli ketterä, oli iso hernemaa.
Sieltä keräsin syksyllä monta rasiaa pakkaseen. Voi, miten hyvät hernekeitot sieltä keittelin.
Nenääni en ole koskaan niitä tunkenut.
Toivoakseni en muidenkaan nenään.
Mihin sitä kiukkuilua tai pliisuilua tarvitaan, ei mihinkään.
Rauha maas ja ihmisillä hyvä tahto!- mimmimum-..mi
Sain tänään hyvän vinkin...sinihomejuustoa ...luumuhillon tilalle joulutorttuihin....ei kinkkuva ei mitään muuta kuin sinihomejuustoa iso nokare.... pitää kyllä kokeilla.. niin sai hyvät kehut.
Minun kohdallani sini-home on sopinut vain ja ainoastaan!
Perinteisille pipareille.
Ja tässä ei ole sitten mitään seksuaalista.
Joku piparin mausteesta vain toimii minulle.
Muuten en siedä sini-homeita missään ruoassani.
En edes Valio SF.
Mistä lie sekin on homeensa hakenut.
H.- mimmimum-..mi
Minunkin sinihomejuusto intoni on hiipunut aivan...paitsi joulupiparin päällä maistuu...mutta ajattelin että suolaisena joulutorttukin voisi maistua ...ainakin erilaiselta kuin perinteinen...
Aiemmin pidin kovasti sinihomejuusto perunoista ...kermaisista...ei enää kovin maistu... "Teille on valo syttynyt taas yhden kerran
vuoden vanhenpi on hän taas voi yhden kerran.
Tehän toivotte tietenkin hän palstaanne kestää
eikä ikinä koeta valonsa hohdetta teille estää.
Hänelle lahjaksi riittää vain lämmin häivähdys
yli-määräinen sydämen sykähdys."
-
https://www.youtube.com/watch?v=5oGsRcuB0W0
H.- Heikunkeikku
"hunksz"
Sul´ko on syntymäpäivä tänään? Niinku siis jousimies on sinussa.
Labradoriitti, lapis latsuli, spektroliitti,
pistetään kaupanpäälle saavukvartsia
ja lopuksi joululisänä pläjäys turkoosia.
Kyllä noilla kelpaa etiäpäin flätiköidä.
Ne kuulemma on Jousimiehen makuun. Siun makkuun.
Sitä mä vaan, että kun sanotaan jousimiesten olevan niin maan perusteellisen positiivisia elämänasenteeltaan ja myönteisyys on kans lillumassa mielen syövereissä, niin ookkoko sunki mielestäs tuommonen.
Sosiaaliset taidotkin väitetään olevan erinomaiset.
Joskus aatellut että onkohan sosiaaliset taidot joskus kateissa sulla. Niinku kirjotustes perusteella mieleen tullut.
Kait sit olen väärässä ja ainakin nyt tänä päivänä, jolloin ilmoitit suuren ilon, valosi on syttynyt pääsi päällä.
Onnea. Olkoot päiväsi valoisa ja pysykööt valosi kirkkaana mahdollisimman kauan. Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
Sul´ko on syntymäpäivä tänään? Niinku siis jousimies on sinussa.
Labradoriitti, lapis latsuli, spektroliitti,
pistetään kaupanpäälle saavukvartsia
ja lopuksi joululisänä pläjäys turkoosia.
Kyllä noilla kelpaa etiäpäin flätiköidä.
Ne kuulemma on Jousimiehen makuun. Siun makkuun.
Sitä mä vaan, että kun sanotaan jousimiesten olevan niin maan perusteellisen positiivisia elämänasenteeltaan ja myönteisyys on kans lillumassa mielen syövereissä, niin ookkoko sunki mielestäs tuommonen.
Sosiaaliset taidotkin väitetään olevan erinomaiset.
Joskus aatellut että onkohan sosiaaliset taidot joskus kateissa sulla. Niinku kirjotustes perusteella mieleen tullut.
Kait sit olen väärässä ja ainakin nyt tänä päivänä, jolloin ilmoitit suuren ilon, valosi on syttynyt pääsi päällä.
Onnea. Olkoot päiväsi valoisa ja pysykööt valosi kirkkaana mahdollisimman kauan."Heikunkeikku"
Kiitos!
-
Minä olen hyvinkin sosiaalinen ja avoin.
Tosin en lähelläkään naisten tapoja saati toiveita.
Minä olen mies ja minun mukaani mennään.
-
Tavan-omaisessa maailmassa olen sosiaalinen myös.
Tosin ehkä hieman sivummalla ja eri-tahdissa talloen.
-
Jousimies on mukava juttu, varsinkin tähti-taivaalla.
Ihminen on niin mahdottoman luova toisinaan.
Mutta en minä Horo-skoopeille arvoa anna yhtään sen enepää kuin muillekaan satu-kirjoille.
-
Kommenttini/riimini pyrkivät aina seurailemaan ao.aloituksen tyyliä, tapoja ja tavotteita.
Siksi ne eivät aina ja kaikkialla ole ihan niitä kauneinpia.
-
Jos nainen avaa miehelle Ruusunsa, niin kyllä hän takaisin saa sata suudelmaa salamoilla.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Kiitos!
-
Minä olen hyvinkin sosiaalinen ja avoin.
Tosin en lähelläkään naisten tapoja saati toiveita.
Minä olen mies ja minun mukaani mennään.
-
Tavan-omaisessa maailmassa olen sosiaalinen myös.
Tosin ehkä hieman sivummalla ja eri-tahdissa talloen.
-
Jousimies on mukava juttu, varsinkin tähti-taivaalla.
Ihminen on niin mahdottoman luova toisinaan.
Mutta en minä Horo-skoopeille arvoa anna yhtään sen enepää kuin muillekaan satu-kirjoille.
-
Kommenttini/riimini pyrkivät aina seurailemaan ao.aloituksen tyyliä, tapoja ja tavotteita.
Siksi ne eivät aina ja kaikkialla ole ihan niitä kauneinpia.
-
Jos nainen avaa miehelle Ruusunsa, niin kyllä hän takaisin saa sata suudelmaa salamoilla.
H.En minäkään Horo-skoopeille arvoa suuresti anna. Mutta aina niissä on jotakin oikeenkin. Totta toinen puoli ja mulla on tapana ottaa syynättäväksi se toinen puoli. En sitä toista.
Laadittu kaiketi vetelemällä jos-joitakin-ominaisuuksia, joista on sitten helppo vetästä tajuntaan ne sopivat.
Munkin Kalojen analyysissä tarttuu helposti silmään, esim. hyvin aikuismainen ja sovitteleva käytös. Pirun sopeutuvainen ihmissuhteissa.
Minä en muille ainaskaan kertoisi, että joo mulla on joskus silmissäni utuisa katse. Niinku että olis niiiiin vahvaa mielikuvitusta, että singahtaa omiin maailmoihin. Joku pian luulis, että tolla on kaihi, ku sanoo utuisista silmistä.
Kaikenkaikkiaanhan ihmiset ovat mukavia. Sinäkin, minäkin, hänkin.
Pitää ensteks vaan kunnolla tuntea, ettei väärään arvelut mene. - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
En minäkään Horo-skoopeille arvoa suuresti anna. Mutta aina niissä on jotakin oikeenkin. Totta toinen puoli ja mulla on tapana ottaa syynättäväksi se toinen puoli. En sitä toista.
Laadittu kaiketi vetelemällä jos-joitakin-ominaisuuksia, joista on sitten helppo vetästä tajuntaan ne sopivat.
Munkin Kalojen analyysissä tarttuu helposti silmään, esim. hyvin aikuismainen ja sovitteleva käytös. Pirun sopeutuvainen ihmissuhteissa.
Minä en muille ainaskaan kertoisi, että joo mulla on joskus silmissäni utuisa katse. Niinku että olis niiiiin vahvaa mielikuvitusta, että singahtaa omiin maailmoihin. Joku pian luulis, että tolla on kaihi, ku sanoo utuisista silmistä.
Kaikenkaikkiaanhan ihmiset ovat mukavia. Sinäkin, minäkin, hänkin.
Pitää ensteks vaan kunnolla tuntea, ettei väärään arvelut mene.Niin että kyllä sitä pientä leikkimielisyyttä saa olla.
Vaikka horoskoopeilla leikkien. Onnea syntymäpäivänäsi.
Jousimies on hyvä seuramies, kyllästyy äkkiä ja tulee hankalaksi.
Oikeasti, en usko horoskooppeihin, niidenkin avulla joku tienaa elantonsa.
En pidä väliä syntymäpäivistäni, en yleensä edes muista, tytär sitten soittelee.
Viimeksi juhlin viisikymppisiä, silloin pidin isot juhlat, seuraavat juhlat on sitten 100-vuotis synttärit, jos en ole kuollut.mielikki.mummo kirjoitti:
Onnea syntymäpäivänäsi.
Jousimies on hyvä seuramies, kyllästyy äkkiä ja tulee hankalaksi.
Oikeasti, en usko horoskooppeihin, niidenkin avulla joku tienaa elantonsa.
En pidä väliä syntymäpäivistäni, en yleensä edes muista, tytär sitten soittelee.
Viimeksi juhlin viisikymppisiä, silloin pidin isot juhlat, seuraavat juhlat on sitten 100-vuotis synttärit, jos en ole kuollut."mielikki.mummo"
Kiitos!
-
Ainahan sinä voit juhlia minua? :)
H.
Meijän äitin synttärit oli eilen ja häneen pätee tuo sosiaalisuus ja positiivisuus sekä myönteisyys ja pyyteettömyyskin.
Hönkillä ne kirjoitustensa perusteella vaikuttavat olevan vielä piilossa mutta ainahan pitää katsoa toiveikkaana etiäppäi ;). Onnea voi silti toivottaa, parempaa.- Heikunkeikku
"siilivain"
Mun vanhin poika on myös jousimies ja sosiaalisuus, myönteisyys ja sen semmoset ovat framilla hänessä.
Voihan olla, että tää hönks yrittää kaikin keinoin peitellä joitakin puoliaan. Ei kehtaa olla niin mukava tahi myönteinen. Ehkä kuuluu siihen ikäluokkaan, jolloin aatellaan että mies ei saa olla liian sitä ja liian tätä. Pitää vähä yrittää olla kovis mukamas ettei naiseksi luultas:) - vuoden.pimein.päivä
Heikunkeikku kirjoitti:
"siilivain"
Mun vanhin poika on myös jousimies ja sosiaalisuus, myönteisyys ja sen semmoset ovat framilla hänessä.
Voihan olla, että tää hönks yrittää kaikin keinoin peitellä joitakin puoliaan. Ei kehtaa olla niin mukava tahi myönteinen. Ehkä kuuluu siihen ikäluokkaan, jolloin aatellaan että mies ei saa olla liian sitä ja liian tätä. Pitää vähä yrittää olla kovis mukamas ettei naiseksi luultas:)Onnellinen varmaan hunksz kun niin monta hänestä kiinnostunutta naista 😍
- Heikunkeikku
vuoden.pimein.päivä kirjoitti:
Onnellinen varmaan hunksz kun niin monta hänestä kiinnostunutta naista 😍
En tiedä montako ihmistä hänestä on kiinnostunut. Vai tarkoitatko, että jos joku häntä syntymäpäivänään onnittelee, niin hän on aivan varmasti kiinnostunut. Muuten ei voisi onnitella(ko)?
Heikunkeikku kirjoitti:
"siilivain"
Voihan olla, että tää hönks yrittää kaikin keinoin peitellä joitakin puoliaan. Ei kehtaa olla niin mukava tahi myönteinen. Ehkä kuuluu siihen ikäluokkaan, jolloin aatellaan että mies ei saa olla liian sitä ja liian tätä. Pitää vähä yrittää olla kovis mukamas ettei naiseksi luultas:)Nii ja yrittää pysyä siinä roolissa minkä tähän ikäluokkaan on valinnu. Jospa seitenkymppisissä pääsee sitten se keskustelevampiosapuoli esiin.
vuoden.pimein.päivä kirjoitti:
Onnellinen varmaan hunksz kun niin monta hänestä kiinnostunutta naista 😍
Minä olen aina kiinnostunut hänestä kellä synttärit on ja saatan onnea toivottaa vaike sen kummempaa erityistä tai "sellaista" kiinnostusta oiskaan. Sillä jokainen ihminen on ansainnu osaksen hyvää ja hyvän sanan vai kui?
- paloma.se.co.ek
Onnea päivänsankarille
Tässä sinulle kukka melkein kotikylän tyttäreltä :)
https://assets.saatchiart.com/saatchi/349449/art/1905329/1034919-6.jpg
Kaimasi täytti vuoden enemmän kaksi päivää sitten.
Hän sai lankkupihvin, tupla single malt whiskeyn ja "ajattelumetsikön" rakennettu hänen suosikkinurkkaukseensa pohjoisikkunan alle: kolme huonekuusta (aracauria) orkideojaja ja iso saniainen. Varsinainen lahja on vielä suunnitteluvaiheessa.
Et ole ollut kovinkaan ystävällinen minulle viime aikoina varsinkaan. Toivonkin että sinunkin elämässäsi on joku joka rakentelee sinulle sf-ajattelumetsiköitä ja tarjoilee sinulle single malt skottilaista illan päättyessä."paloma.se.co.ek"
Kiitos!
-
Onnittelut myös sinne.
-
Minähän en ole aikoihin sinulle kommentoinut.
En ole siis voinut olla epä-ystävällinenkään.
Älä ihmeessä kuvittele minua muihin nimi-merkkeihin.
Minulla ei niitä ole.
-
https://www.youtube.com/watch?v=Wf0WZ9sLwbc
yst.
H.
- mimmimum-..mi
Jäälyhty paloi koko yön pihassa...ja vieläkin tuikkii....Valonpisaroita....valonpisaroita ...meille putoaa valonpisaroita....olen laittanut ensimmäisenä onnittelulauluna Sinulle....monta vuotta kai jo siitäkin aikaa...Onnittelut ....halauksen lämpöisen ....rutistuksen lempeän...lähetän..
"mimmimum-..mi"
Kiitos!
-
"Jää-lyhdylläkin on kuuma sydän
ellet usko ota syliin ja lämmitä vähän."
-
https://www.youtube.com/watch?v=khEjKL-ZTEo
H.
- Bengalitikku
Täällä on hyvänä tapana onnitella., jos tiedetään.
Onnea synttärin johdosta.
Niin. Se luvattu laulu.
https://youtu.be/Wv6wnzQGWPE- valikointia
Heh mut kaikkii ei kiitellä 😕
Se on auki vielä vähän aikaa.
H.Olen pahoillani.
Keskiryin liikaaTarjaan enkä huomannut.
Olkaa hyvät ja soittakaa uudelleen.
Venytän klo. Seitsemään.
H.hunksz kirjoitti:
Olen pahoillani.
Keskiryin liikaaTarjaan enkä huomannut.
Olkaa hyvät ja soittakaa uudelleen.
Venytän klo. Seitsemään.
H....Keskityin
H.- AitoHelmi
Ja se soi ja se soi ja se soi..?
Et edes uskaltanutkaan.
Minusta on rikos että Tarja Turunen erosi typeryyttään Nightwish:tä.
Varsinkin nyt se tuntuu pahalta kun on aika lapsien laulaa Joulun ehdottomasta tähdestä.
-
Ooppera-laulaja voi olla poppari, kuten Tarja.
Mutta poppari ei koskaan voi olla Ooppera-laulaja.
-
Olen pahoillani Tuomas Holopaisen nyky-valintojen puolesta.
Heillä ei ole kykyä ottaa Holopaisen luovuudesta mitään irti.
Hymistä hiljaa vain.
https://www.youtube.com/watch?v=HGnUwePdk70
H.Eiköhän se kiukku sieltä palaa, kun liika kinkku ja muut jouluherkut laittaa vatsaa vääntämään.
- Heikunkeikku
Aloituksen otsikko: Kinkkuinen ilmapiiri. Sitte kans höpistään joistakin hernehistä ja muusta semmosesta kuivakkaista asioista.
Asiani passaa niin hyvin tähän aloitukseen, että mitäs jos aikaa kummemmin hukkaamatta sanon asiani.
Mitään herneitä, en kuivia tahi kosteutta sisällään olevia, tuki nenääni.
MUTTA, vähän väliä täs illan mittaan oon levitellyt nenänsieraimiani ammolleen. En silleen mitenkään käsin levitellyt sieraimien reunoilta, mutta oon oikioita lihaksia käyttänyt ja siten saanut sieraimet enemmän ammolleen. En apposen, mut ammolleen kuitenkin. Sopivasti, että oon saanut enemmän vedettyä sisääni hurmaavaa kinkun tuoksua. Tuoksu leijailee uunista.
Vielä sen kinkun pitää olla uunissa enemmän kuin hetkosen.
Täällä minun kodissani ilmapiiri on mahtavan kinkkuinen.
Mun ei laisinkaan pitänyt laittaa kinkkua. Eilen en sitten kuitekaan pysynyt päätöksessäni, vaan kipaisin kauppaan ja ostin kinkun. Etsin uutterasti jotakin kipenön kokoista, vaan kipenöitä ei ollut. Joko ei ole ollutkaan, tai sitten jotkut muut kipenöhalukkaat olivat ehtineet ostamaan ennen mua.
Löysin kovan uurastuksen jälkeen ja kädet jäätymispisteisenä (mitä ku niitä jäisiä pyörittelee pakastealtaassa) toiseksi kipenöimmän kinkun. Se kipenö painoi vähä alle 5 kiloo. Helevetin isoo kipenö yhelle muorille. Mutta minkäs tein. Tein kuten tein ja nyt se sitten on uunissa paistuskelemassa.
Silmäni ajautuivat kaupassa lipeäkalaan. Oli viittä vaille etten sitäkin lähtenyt ostamaan. Onneksi en ostanut, ku mihin mahaan sitä sitte tukkis ja koska tukkis, kun aattonakin meen muualle syömään.
Lipeäkalaakin vois nenään tukkia. Se tuoksuu hyvälle, vaikka moni joilla on vääränlainen nenu, sanovat että lipeäkala haisee ihan hirveelle. Säälin heitä ja heidän viallisia neniään:) "Auton ikkunat aamulla Sokeri-Jäässä
turha yrittääkään skrapata tässä säässä.
Kuten lentsikat Vantaalla pyrstö maassa
oli hyvä vaan istua odottamassa.
Vaan kun moottori länpesi länpesi lasi
sitten sulilla riitti kun kerran sipaisi."
-
https://www.youtube.com/watch?v=JMhWbAtimuE
H.- e.lä.mä
Onnea vain sinulle hunksz 21/12 täytit. Elämä on aina arvoitus kaikille tieteessä sinulle se ei ole arvoitus, eikö niin....
https://www.youtube.com/watch?v=oBPfl2nJUfk- e.lä.mä
Oli väärin pyydän anteeksi!
"e.lä.mä"
Kiitos!
-
Elämä ei saisi olla kenellekään arvoitus.
Sillä miten tahansa, totuutta ei meillä voi kukaan koskaan tietää.
Minä olen varma elämästä, uskonhan vakaasti että olen yksi heitä, jotka olivat sitä luomassa.
Ehkäpä sinäkin olit mukana?
-
Kirjoja ei koskaan saisi lukea sen mukaan, mitä joku kirjasta sanoo tai tuntee.
Kyllä se pitää lukea ihan omin kiro-sanoin.
H.
Juttelin Joulun-kunniaksi tuossa Jessen kanssa.
Jesse on aina ollut jotenkin nihkeä Joulun suhteen.
Kyllä se kuulema kaikkea syö, possuakin.
Kyllä minä tiesin mikä sitä Joulussa tympii.
Tässä taannoin, joku Joulu silloinkin oli, Jessen faija teki perinteisesti oharit jättäen laatikon Viiniä kuitenkin.
Se kysyi onko poikani taas myrtsi?
Minä sanoin että ainahan se näinä aikoina on.
Faija jatkoi matkaansa ja sen hoo-hottava nauru kuului kauan ja kauaksi.
On se vaan niin rakastava.
Vaikka onkin tiukka isä lapsilleen.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236