Suomenruotsalaisuus veitsenterällä!

https://svenska.yle.fi/artikel/2018/12/20/inderes-tiden-arbetar-mot-stockmanns-agare

Kulturfondet on sijoittanut voittojaan Stockmanniin. Ennestään sillä on julkaistavana HBL ja muita tappiota tuottavia lehtiä. Stockmannilla on niin paljon velkaa, että arvokiinteistö nippa nappa voi vastata niihin. Mutaman vuoden kuluttua ei enää ja tappiokierrettä ei enää saada oikaistua.
Kulturfondet on RKP:n rahoittaja. Stockmann, jos menee konkurssiin kuolee suomenruotsalaisuus Suomesta. Nyt kaikkien ihmisten pitäisi keskittää ostoksensa Stockmannille.

6

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan lukiolainen ei enää opiskele ruotsia. RKP ei saa ehdokkaiksi, kuin entiset eläkeläisensä.
      Suomenruotsalaisuus loppuu .

• hchchbc

Ruotsia ei tarvita enää Ruotsissa puhutaan jo nyt arabiaa.

• Hyissaatanas

Swedupellet pitää posauttaa sinne heille niin rakkaaseen emåmaahansa, eli rååtsiinsa taaisin pois terririsoimasta muita pohjoismaita.
      Opettakoot siellä arabeille pakkoruotsiansa nonstoppina.
      Voisivat painua sinne saksaansa saakka, mistä ovat tulleetkin

• VenäjänTrolli

Et sitten tunne yhtään ruotsinkielistä?

Venäjältä tulleet hihhuloivat tänne tultuaan punakoneen puolesta, olipa kyse sitten jääkiekosta tai heidän toimeenpanemastaan kansanmurhasta esimerkiksi Ukrainassa.

Suomenruotsalaiset ovat aina Suomen puolella niin jääkiekossa kuin sodassa ja rauhassa.

On siinä eroa, joten mene takaisin sinä sinne Venäjälle. Täällä sinua ei kaipaa kukaan

• Ljhvxc

Suomenruotsalaisuus kuolee sukupuuttoon ja saa mennäkin, on ollut kautta historian suomitavisten suurin kurittaja ja vielä henktitoreissaankin yrittää ylentää itseään ja neuvoa meitä. Tutustukaa Suomen historiaan Ruotsin vallan aikana, se on julmaa luettavaa.

• Valitettavasti perussuomalaiset lisääntyy ja suomenruotsalaiset vähenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe