Miksi miesten vaikea ilmaista tunteitaan sanoin

Tyttö-88

Niin. Miksi on niin kovin vaikea myöntää tunteitaan? Voi olla että nainen on selvästi käytöksestä jo huomannut miehen olevan tykästynyt ja kiinnostunut mutta sitä ei vaan voi sitten myöntää tai verbaalisesti viestittää.

7

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanatonsyli

Sanat ovat vain sanoja. Itselleni vaikea pukea tunteita sanoiksi. Se tuntuu jopa kiusalliselta ja turhalta. Ja kun sanoittaa tunteensa, se jotenkin latistaa koko juttua.

Ilmapiiri ja tunnelma mikä toisen kanssa on, mikä välillä vallitsee: Se on kauneinta sanoittamattomana. Sanat vain latistavat ja juuri siksi että sanoissa tunne muuttuu järjen asiaksi. Kun ei sanoita tunnettaan, tunteen voima säilyy. Sanat sulkevat aidon tunteen häkkiin.

• Etkö lue, mitä muut kirjoittavat palstalle? Moni rakastunut tyttö kysyy, miten saisi kerrottua tunteensa miehelle, mutta neuvo puhua ei kelpaa.

• sirppa

Jos tunteita on, se kyllä selviää sanomattakin. Se on sitten eri asia, kun halutaan tietää, että mitä toinen haluaa, ja miten jatketaan, jos molemmilla on tunteita. Ne on sitten niitä käytännön sopimuksia ja asioita.

• Vilauttelija

Mies näyttää tarpeen tullen pankkitiliä ja vilauttaa salkkuaan.

• silence.is.golden

Se mikä sanotaan ulos on kuin virallinen lausunto. Niin monesti mitä on sanonut, käytetään sinua vastaan joten parempi harkita hyvin tarkkaan mitä sanoo.
      Jotkut naiset on semmoisia että jos niille sanoo jotain niin ne innostuu asiasta melkein psykoottisesti ja asia karkaa kontrollista mennen yleensä ihan toisin kuin mies on kuvitellut ja sitten se asia alkaa maistua paskalta.

• varovaisuutta

On suorastaan kulunut vakiolause, ettei miehet muka osaisi puhua tunteistaan. Koskaan ei voi varmasti tietää, miten nainen suhtautuu. Siksi oppii varomaan sanojaan, ettei vastapuoli suutu ystävälliseksi tarkoitetusta lauseesta.

• Yksinhiljaa

On parempi olla hiljaa. Ei tule vahinkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe