Multinikille joka tunnetaan nolo...aukkona

Jos haluat rehellistä keskustelua niin toteuta ensin itse sitä.

Yksinkertainen kysymys. Olitko oikeassa vaiko väärässä väittäessäsi että geneettinen informaation ei ole informaatiota?

Jos et kykene näin yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan suoraan ja rehellisesti niin sinulla ei ole pienintäkään saumaa osallistua palstan keskusteluihin rehellisenä keskustelijana.

Minä olen syyttänyt sinua epärehelliseksi keskustelijaksi ja olen edelleen sitä mieltä että olet epärehellinen keskustelija perustuen kommentteihin joita olet palstalla esittänyt.

Et sinä ihan tyhmä ole vaikka monet niin väittävät, kommenteissasi on monesti oivallusta ja ideaa. Siinä suhteessa on jossain määrin vaikea uskoa että olet kreationisti - vaikka moni havainto sitä puolustaakin.

Turhaa egoa ja narsismia on vain häiritsevästi esillä kommenteissasi.

Voit toki olla oikeasti häiriintynyt trolli, kuten epäilen tiettyjen palstan keskustelijoiden olevan, mutta se on sitten sinun ongelmasi - ei minun.

Toivon toki että valitset älyllisen rehellisyyden, jos oikeasti haluat osallistua palstalla rehelliseen keskusteluun. Toistaiseksi en ole vakuuttunut että haluat.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaloora

(En enää lueskele typeryyksiä alkuja pidemmälle, sietää tuollaisia paremmin...)

Vai kuvittelet sinä tollo minun olevan sinulle vastauksia velkaa :D En todellakaan ole pelle (x).

SINÄ pidät minua epärehellisenä vastoin objektiivisuutta – asia minkä pitäisi olla puheittesi mukaan mahdottomuus – eikä minulla ole velvollisuutta osallistua, joka toisen imbesillin, joka lukee kommentointia persekipukiimalasit päässä, piiri pieni pyörii -leikkiin.

Oletan tämän olleen pakenemisesi mistä juuri jäit housut kintussa kiinni (annoin mahdollisuuden muokata), jos ei vastausta sinne ala kuulua, jolloin keskustelu on loppu:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15501760/joutavaa-lassytystako-vain#comment-96000208

Tehdäämpä tähänkin oma järjen ja rehellisyyden mittari, josta ei mihinkään liikuta:

Onko minun tarpeen vastata sinulle mitään tai ylipäänsä kirjoittaa mitään missään, jotta voisit todistaa epärehellisyyteni vai tulisiko sinulla olla jo todisteet, koska syytöksetkin olet jo tehnyt(x)?

• maksaloora

Noin ja tuohonhan se tietenkin tyssäsi...

"Onko minun tarpeen vastata sinulle mitään tai ylipäänsä kirjoittaa mitään missään, jotta voisit todistaa epärehellisyyteni vai tulisiko sinulla olla jo todisteet, koska syytöksetkin olet jo tehnyt(x)?"

Eli minun tulisi hänen mukaansa vielä kirjoittaa jotain lisää, jotta hän voisi todistaa jo tekemänsä väitteen. Ei järkeä, ei rehellisyyttä. Taaskaan.

• maksaloora
        maksaloora kirjoitti:

Noin ja tuohonhan se tietenkin tyssäsi...

"Onko minun tarpeen vastata sinulle mitään tai ylipäänsä kirjoittaa mitään missään, jotta voisit todistaa epärehellisyyteni vai tulisiko sinulla olla jo todisteet, koska syytöksetkin olet jo tehnyt(x)?"

Eli minun tulisi hänen mukaansa vielä kirjoittaa jotain lisää, jotta hän voisi todistaa jo tekemänsä väitteen. Ei järkeä, ei rehellisyyttä. Taaskaan.

Siten voisimme tehdä, mihin hän ei ikinä tietenkään suostu, mutta pointin vuoksi...

Jos vastaan mainittuun kysymykseen, niin myönnätkö ettei sinulla(aloittaja) ole yhtään mitään todennettavaa todistetta ennen sitä, olevasi täysin todisteeton – kaikessa siinä mielessä mitä itsekin uskovilta vaadit?

Näinhän asian on oltava, koska hän ei niitä tässäkään esittele, vaan vaatii syytetyltä lisää materiaalia. Myönnä tämäkin logiikka samalla.

P.s. Miksi edes vaivaudun...

• maksaloora
        maksaloora kirjoitti:

Siten voisimme tehdä, mihin hän ei ikinä tietenkään suostu, mutta pointin vuoksi...

Jos vastaan mainittuun kysymykseen, niin myönnätkö ettei sinulla(aloittaja) ole yhtään mitään todennettavaa todistetta ennen sitä, olevasi täysin todisteeton – kaikessa siinä mielessä mitä itsekin uskovilta vaadit?

Näinhän asian on oltava, koska hän ei niitä tässäkään esittele, vaan vaatii syytetyltä lisää materiaalia. Myönnä tämäkin logiikka samalla.

P.p.s. Koita vastata ihan tähän putkeen, kuten asiaan kuuluu, rupea setvivään yksinäisiä mölinöitäsi tuolta.

• maksaloora
        maksaloora kirjoitti:

* niin myönnätkö ENSIN ettei sinulla... Ei ensimmäinen kerta tässä rodeossa :D

• maksaloora

Hei tule nyt aloittaja leikkiin (vastaamaan, eli jatkamaan), kun noin nätin aloituksenkin teit. Kurja jos menee ihan hukkaan.

• maksaloora kirjoitti:

Hei tule nyt aloittaja leikkiin (vastaamaan, eli jatkamaan), kun noin nätin aloituksenkin teit. Kurja jos menee ihan hukkaan.

nolo...aukko: "Hei tule nyt aloittaja leikkiin (vastaamaan, eli jatkamaan), kun noin nätin aloituksenkin teit. Kurja jos menee ihan hukkaan."

Pyynnöstäsi siis jatkamme yhdessä rehellisyytesi kartoittamista: Milloin aiot perua mm. seuraavat väärät väitteesi:

1) Geneettinen informaatio ei ole informaatiota
        2) DNA ei sisällä informaatiota.

Muitakin löytyy mutta aloitetaan noista. Katsos kun perustellut väitteeni siitä että et ole rehellinen keskustelija perustuu esimerkiksi noihin väitteisiisi.

• maksaloora
        puolimutkateisti kirjoitti:

nolo...aukko: "Hei tule nyt aloittaja leikkiin (vastaamaan, eli jatkamaan), kun noin nätin aloituksenkin teit. Kurja jos menee ihan hukkaan."

Pyynnöstäsi siis jatkamme yhdessä rehellisyytesi kartoittamista: Milloin aiot perua mm. seuraavat väärät väitteesi:

1) Geneettinen informaatio ei ole informaatiota
        2) DNA ei sisällä informaatiota.

Muitakin löytyy mutta aloitetaan noista. Katsos kun perustellut väitteeni siitä että et ole rehellinen keskustelija perustuu esimerkiksi noihin väitteisiisi.

Kyllästyin jo perseilyynne:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15504047/tehdaan-loppu-sitten-t-nolo-aukko

• Jeesus.Shaves
        maksaloora kirjoitti:

"P.s. Miksi edes vaivaudun..."

No ainoo syy on se että olet itseesi rakastunut narsistinen hihhuli. Myönnä pois ja ota ensimmäisen kerran oikeasti ja todellisesti Jeesus sydämeesi ja antaudu elävälle uskolle.

• maksaloora

Jätetään tännekin näytille kustuja periaatteitasi:

"Olen ehdottomasti sitä mieltä että JOS esittää sellaisen väitteen jota ei voi objektiivisesti osoittaa paikkansa pitäväksi niin on rehellistä perua väite ja myöntää rehdisti sen olevan väärä. Oletko samaa mieltä?"

"Pelkät subjektiiviset mielipiteet ilman objektiivisi todisteita eivät sinusta toki tee objektiivisesti epärehellistä - sehän on selvä asia. Tuosta olen samaa mieltä."

"Oman virheensä ja väärässä olonsa tunnustaminen on hatun noston arvoinen asia - kaikki eivät siihen kykene, kuten varsinkin palstan kreationisteista on nähty. Väärässä olonsa rehti tunnustaminen kuuluu älylliseen rehellisyyteen ja johtaa oppimiseen."

• Kahden vastauksesi perusteella, jotka annoit nimimerkillä "maksaloora" (sen sijaan että käyttäisit vakio nimimerkkiä tai rekisteröityä nimimerkkiä) voin todeta että kaikkien palstalaisten edessä että sinä et siis kykene rehellisesti vastaamaan tähän yksinkertaiseen kysymykseeni:

"Yksinkertainen kysymys. Olitko oikeassa vaiko väärässä väittäessäsi että geneettinen informaation ei ole informaatiota?"

Ja tästä lähtien kohtelen sinua todistetusti epärehellisinä keskustelijana. Lisäksi: olet täysin yhdentekevä paskanjauhaja. On täysin yhdentekevää oletko trolli vai et.

Se on faktaa että et ole rehellinen keskustelija. On myös hyvin todennäköistä että et ole ateisti etkä ns. evo.

• maksaloora

Eli minun tulisi hänen mukaansa vielä kirjoittaa jotain lisää, jotta hän voisi (muka) todistaa jo tekemänsä väitteen. Ei järkeä, ei rehellisyyttä, ei todisteita. Taaskaan ylläripylläri.

• Riita.poikki

Hänen puolestaan vastaan: "Kyllä".

• Ja täysin arvattavasti epärehellisyydestään johtuen nolo..aukko ei kyennyt vastaamaan tähänkään äärimmäisen yksinkertaiseen kysymykseen:

"Olitko oikeassa vaiko väärässä väittäessäsi että geneettinen informaation ei ole informaatiota?"

Oikeasti. Mikä ihme estää ketään vastaamasta tuohon yksinkertaiseen kysymykseen oikein ja rehellisesti.

Minun tieteeseen pohjautuva vastaukseni on että geneettinen informaation on informaatiota.

Tiedän myös että kukaan palstan evoluutioteorian faktaksi tietävä keskustelija on samaa mieltä kanssani.

Joten, miten on multinikkeilevä nolo...aukko?

• been.there

Niinpä. Vastaa kysymykseen nolo...aukko jos nimitäin kykenet,

Näyttää siltä että hihu nolo..aukko yllättäen osaa vastata kysymykseen oikein ja rehdisti.

• lintulentokone
        been.there kirjoitti:

Niinpä. Vastaa kysymykseen nolo...aukko jos nimitäin kykenet,

Näyttää siltä että hihu nolo..aukko yllättäen osaa vastata kysymykseen oikein ja rehdisti.

"Näyttää siltä että hihu nolo..aukko yllättäen osaa vastata kysymykseen oikein ja rehdisti."

Ihankos tosi? Nyt on tosi jännää ... No vastaus on????

• maksaloora

Kinuta nyt apua syytetyltä tollo.

• adios.creationistimo

Ja sinne kreationistien suosimaan pieruaavikkoon häipyi myös kreationisti noloaukko ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1752
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1313
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1072
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe