, asemihillä, varisealais joulun snomana !? Näin Lännen tukemat kusipäät !?
Juutalis Jeesus teki taas terroriiskun Syyriaan
13
74
Vastaukset
- Vetäytyisit
sinäkin lepäämään pariksi päiväksi. Pääsi on töysin sekaisin. Ota ensi vuoden tavoiteeksi tuottaa edes yksi järjellinen lause.
- Abrahamm
Siinä taas säälittävä sokea oikeiston edustaja, etkö häpee !?
- Abrahamm
Mitäs jo Syyria tekis vastaavan Libanonin kautta, niin länsi heräis saatanalliseen raivoon !?
- Shlomo.Pilsnersohn
Oispa kaljaa.
- Kateellinen
Montako vodkadrikkiä teille kuuluu luotaisetuna vuorokaudessa?
Aika monta niitä näyttäis hulahtavan kurkusta alas joka tapauksessa.
Tarjoileeko itse Kokki ne henkilökohtaisesti? - Abrahamm
Läntinen maailma ei hyväksyis Syyrian hyökkäystä Israeiliin, missään muodossa varisealaisena !?
Onhan siellä Jutsku Hakkeri hereillä !? - Abrahamm
EI Riku Riskikään boikotoi terroristi Israeilia !?
- Abrahamm
Tällaiset kristityt on vain puhtaita Varisealaisia, kuin Suomen kirkossa peteuskontona !?
- Abrahamm
Jesus teki uudenliiton ja pudotti Juutalaiset erikoisasemasta, mutta sotaisina ne kelpaa paremmin Suomen kristityille ja Kirkollekkin !?
- Abrahamm
Juutaliset pilanneet maineensa terroristeina, joita rahoittaa rikollisis kauppa ja asetuotanto ketjujen avulla, kuin vanhoina viinakauppiainakin !?
Pitihän Viron pojatkin itsenäisenä Suomea pirtuhumallassa ja sitä vieläkin kiitetään veljeillen !?- etkös.häpeä
Mitä ihmettä tuo ölinä tarkoitti?
- Umpirasismia
etkös.häpeä kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo ölinä tarkoitti?
se ölinä tarkoittaa. Juutalaiset on terroristeja, rikollisia kauppamiehiä, asekauppiaita. Varmaan käyvät myrkyttämässä kaivommekin.
- Mustavalkoinen
Karl Marx oli juutalainen, Leninin äidinisä oli juutalainen, Lev Trotski oli juutalainen. Siinä muutama erittäin tunnettu kommunisti, joilla juutalaiset sukujuuret. Ja lisää juutalaisia kommunisteja on vaikka hurumykke.
Juutalaisilla on melkoinen syntisäkki, kun samanaikaisesti heitä pidetään pahoina kapitalisteina ja kommunisteina.
Natsit vihasivat sekä kapitalisteja (teoriassa, ei käytännössä) että kommunisteja. Taitaa Abrahammkin olla hiukan äärioikealle päin kallellaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637