Saatteko tavata jouluna huostassa olevia lapsianne?
Pääsevätkö he kotilomalle? Miksi? Miksi eivät?
Pääsetkö sinä tapaamaan lastasi sijaishuoltopaikkaan? Miksi? Miksi et?
Oletko itse valinnut olla tapaamatta lastasi jouluna? Miksi? Miksi et ole sellaista päätöstä tehnyt?
Joulunaikaa
2
104
Vastaukset
- surujouluyössä
Valvottu tapaaminen olisi ollut ennen joulua, en mennyt. Kotilomia ei ole, kaappausuhan takia... Sattuu niin paljon kun lapset on viety ilman syytä, en häpeä sitä että olen kaikkeni yrittänyt perheen yhdistämiseksi jälleen. Lapseni on nyt sijaisvanhempien lapsi, ei enää minun, hautajaiskynttilän olen polttanut hänen kuvansa edessä ja siinä kaikki. Elämää nyt joten kuten eteenpäin, muihin asioihin keskittyen.
- logiikkaa
On kaappausuhkaa, mutta silti lapset on viety ilman syytä???
Huostaanottopäätöksessä lukee huostaanoton perusteet. Päätös on valituskelpoinen. Huostaanoton purkua voi myös vaatia myöhemmin.
Miksi et mennyt valvottuun tapaamiseen? Käytä kaikki tilaisuudet hyväksesi tavataksesi lapsesi. Jos valvotut sujuvat hyvin, voit myöhemmin tavata sijaisperheessä ja sitten saada lapsen kotilomille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647