Joko olette käyneet katsomassa, joko se on siellä? On se kyllä joka kerta mahtava tunne nähdä jäätie. Aion käydä katsomassa ja ottamassa kuvia siitä heti kun se avataan.
Jäätie sykähdyttää
4
<50
Vastaukset
- tie.jäällä
On se viimevuotinen jäätie mutta se on levinnyt eripuolille Pielistä ja osa siitä on mennyt alavirtaan kohti Joensuuta!
Uusi jäätie tehdään kun saadaan ensi reilusti jäätä, eli hyvällä tuurilla helmikuussa! Kun ilmasto lämpenee, ei ole enää jäätietäkään. Vuoteen 2060 mennessä Suomessa ei ole jouluna edes lunta.
- ei.sitten.hiihdellä
Minä olen silloin jo 113 vuotias. Kyllä silloin harmittaa lumitilanne.
Ei ole vielä jäätietä mutta hyvällä alulla on jos pakkasia jatkuu, rannassa n 20 cm teräsjäätä, pitää olla vielä toinen mokoma lisää ja viranomaisen tarkastus ennenkuin voidaan avata liikenteelle. Vuonis.net sivuilla on ilmoitus kun tie avattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667