Arvoin muutaman tunnin laitanko kysymyksen tänne vai luomupalstalle, mutta tänne tuli.
Eli saako ateriaa esimerkiksi hirvenlihaan tehtynä? Tai sitten normaalisti luomuna kasvatetusta eläimestä/kasvista tehtynä.
Onko El-Maco ateriasta luomuversiota?
Luumunhuuhtoja
3
105
Vastaukset
- Pitäisiymmärtää
Saa, muistaa mainita, että olet maalta ja et syö kuin riistaa...
- kusisämpylä
Yrjö on lähellä, kun katselee sitä karvakättä joka mäkkärin mainoksessa asettelee juustoja ja pekoneita käsillään siihen sämpylään. Suomessa tehtiin tutkimus (taisi olla Turussa) ja vessassa käyneistä naisista vain 40% pesi kätensä, miehissä tämä luku on varmasti pienempi.
- Yrjö.asuu.naapurissa
Hui kamalaa. Minä en pese käsiä kuin isompien koneremonttien jälkeen. Hypoidiöljyn haju on aika sitkeässä, mutta kyllä sekin katoaa kalaa tai kanaa sormin syömällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635