Hei! Olen 14-vuotias erittäin aktiivinen metsästäjä ja metsästän hirviä eniten. Nyt sitten haluaisin laittaa jämptin (jämtlänninpystykorvan) ja olen valmis kouluttamaan sen hirviseuran koiramiesten ja saamieni ohjeiden mukaan. Ongelma on se kun veljeni vähän päälle 20v asuu meillä ja hänellä on itsellä koira jota vanhempani joutuvat hoitamaan joten he luulevat että käy samalla tavalla myös minun kanssa. Isälle käy mutta äidille ei. Meillä on ulkotarhat ja kaikki puitteet sekä mökillä lääniä missä juosta ja touhuta
Haluan koiran metsästyskäyttöön mutta on yksi ongelma
Metsästäjäpoika
2
61
Vastaukset
- Moosehunter
Sano, että jos niin käy, niin itse ammut sen koiran. Toinen vaihtoehto on että odotat 4 vuotta, muutat omaan kotiin ja otat sitten sen koiran.
- Metsästäjäpoika
Ajattelin lukion jälkeen ottaa koiran jos nuorempana ei irtoa ja muutta mökille vuodeksi asumaan kouluttamaan koiraa, kalastamaan ja metsästämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647