Tutkimustulos

Sanoin.jo.aiemmin

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.olen.nähnyt

Lieksassakin on näin. Erotuksena on vain, että lieksalaiset kyseisen merkkiset kulkuneuvot ovat ikäloppuja rotteloita. Niillä voi ajaa vain ABC aseman ja sataman väliä. Pitemmälle niillä ei uskalla lähteä.

• Minulla on ollut kaksi audia ja en tietääkseni lukeudu kaahariksi, vaikka viimeisimmässä audissa oli 350 hv. Ostin kyseisen auton maasto-ominaisuuksien takia.
      Tällä hetkellä ajelen vilvon maasturilla jonka vaihdan kalliin ylläpidon ( remonttien takia audiin.

• resurssipulaa.on

Ihme kun Lieksan poliisi ei tutkaa illalla Vehkakankaan suunnalla? Joka ilta bemarit työntää härskiä ylinopeutta, ja niitäkään hidasteita ei sinne vehkan suunnalle saatu! Mutta eipähän tuo ole ihme jos ei tutkailla nopeuksia, kun poliiseja ei näe kun kerran viikkoon päiväsaikaan!

• Bemarikuski

Vai vahkakankaan syunnalla, ihme kun ei lieksan ja uimaharjun suumnalla!
      Pölyääkö lumi niskaasi kun " huollat" honda crv: täsi keskellä tietä. Laita varoitusvilkyt päälle niin et jää autojen alle öljynimeytys turvesäkim ja jakiabaimesi kanssa.

• haaahhhaahhhooo

Heh!Normaali Bemarilla ajava vajakki kommentoi, näkee jo kirjoitustyylistä! Vinguta vaan kakkosvaihteella 40 alueella, niin se on erittäin miehekästä mutta varo ettei sylinterinkansi korkkaa! Taidat olla se tatti jolta ei näy ratintakaa juuri päätä ollenkaan!

• Bemarikuski

Tiedätkös mistä zihaus kuuluu kun vaihdetaan vaihdetta bemarista?
        Et tiedä koska subarussasi ei ole muuta ku 4wd
        Zihaus kuuluu kun välijäähdytin laskee ylimääräiset paineet kierrosten yläalueella ilmanouhdistimen huohotinputkeen.
        Ääni on sen merkki että pitää vaihtaa isommalle vaihteelle teho ja vääntöalueen rajalla.

• pihiseekö
        Bemarikuski kirjoitti:

Tiedätkös mistä zihaus kuuluu kun vaihdetaan vaihdetta bemarista?
        Et tiedä koska subarussasi ei ole muuta ku 4wd
        Zihaus kuuluu kun välijäähdytin laskee ylimääräiset paineet kierrosten yläalueella ilmanouhdistimen huohotinputkeen.
        Ääni on sen merkki että pitää vaihtaa isommalle vaihteelle teho ja vääntöalueen rajalla.

Tapahtuuko tuota päivittäin 40 alueella ja pienellä vaihteella vingutettaessa?

• Audi.guattro.2.7turbo

Zihaus kuuluu muuttuvakurkkuisen imusarjan läppäventtiilin alipainekellon päästämästä ylipaineesta. Jos hyvin paljon zihauttelet niin pakolämmöt voi nousta liian ylös ja männät alkavat sulaa. Audissa on asennettu paineet siten ettei zihauksia kuulu muuten kuin liian pienelle vaihtaessa ylikierroksille mennessä. Kannattaa ruuvata säätökellon tankoa pidemmäksi ettei hajoa moottori.
      Wroooom!

• vitutuksen.sihinää

Naapurin suusta kuului joku vuosi sitten zihaus kun sihahti,,,sssaatana,,,ja muuta huohotustakaan ei ollut kuin silloin vitutuksessaan, kun bemarin sylinterinkansi hajosi! Muuta zihausta en ole bemarimieheltä kuullut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe