Aamulla kun olin hurmurikoiran kanssa lenkillä, ihastelin kaunista, joskin kylmää maisemaa.
Kuunsirppi ja pohjantähti loistivat taivaalla.
Tuulimyllyjen punaiset välkkyvät valot loivat oman hehkunsa taivaanrannalle.
Kauniiden isojen kartanoiden ikkunoita valaisivat kymmenet kyntteliköt.
Hurmurikoiran kaulassa oli heijastinauha ja siinä valot.
Koira oli kuin johtotähti paikoin pimeällä polulla.
Kävelimme kirkon ohi ja haudoilla palavat kynttilät kajastelivat taianomaista valoa.
Olin syvästi liikuttunut kylämme hiljaisuudesta ja kauneudesta.
Kylämme on kaunis
4
<50
Vastaukset
- kippari-kalle
Ihana kuvaus ! Olisit tullut hakemaan minut mukaan !
kippari
Sinäkö se olitkin.
Koira stoppasi yhtäkkiä kesken matkan ja katseli kysyvän näköisenä taakseen.
Sanoin, että ei siellä ole ketään, vain pimeää.
Koira edelleen seisoi tukevasti ja valo kaulanauhassa loisti kuin majakka.
Mitä koira kuuli, se jäi arvoitukseksi.
Jatkoimme matkaa lumisella raitilla.
- jo.vain
Mitäs tuulimyllyjä siellä kylällä on? Ovatko ihan koristeita vai lieneekö niillä oikein joku tehtävä?
Täällä meillä oli lapsille jäädytetty luistinrata nyt kun pakkaselle heitti. Noh, huomiselle luvattu nollakeliä joten taitaapa tuo sulaa sen siliän tien. Sääli.jo.vain
Tuulimyllyt ovat viereisessä kylässä.
Hyvin näkyvät tähänkin paikkaan.
Korkeutta niillä on 140 metriä.
Asuinpaikkani on muutaman kymmenen kilometrin päästä meren rannasta.
Eiköhän niiden myllyjen pitäisi tuottaa sähköä, mikäli uskon tuttuun tuulimyllyjen suunnittelijaan.
Mene ja tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955