Talojen hinnat kohdillaan ?

Mä Tuossa poijat katselin Talojen hintoja tuolta Bulgariasta, sieltä mistä ne
mustalaise**** kuulemma Teille tulee... Ajattelin, kysyä, että ehkä vaihtavat
asuntonsa päittäin Teidän kanssanne... ja Voitte joutua pikkasen maksamaan
väliä siihen . Tämä Eurooppa on sitten kiva, kun täällä saa asua missä tykkää. '

Tuommoista taloa olisi Bulgariassa myynnissä ja tuohon hintaan...
https://www.bulgarianhouse.com/property/cozy-house-near-the-sea-and-a-huge-lake-varna-11062/

Miten Teillä on Taloja myynnissä... No tuosta selviää:
https://huutokaupat.com/1143689

Jotenkin Tässä on nurinkurinen tämä homma, että Olitteko Te vielä niitä onnelisimpia vai ?
Muistan, että niitä Teidän rotumaa kämppiä oli myynnissä 10 000 eurolla vino pino ?
Ai että Devalvoidaan... No se Tarkoittaa, että Bulgarialaiset saa Teidän käppiä sitten jo
useamman samalla rahalla. Käsittääksen junttilassa ainut mikä on arvokasta on Metsä ja
silloin Teidän kämpät on Metsäkämppiä eikö ? Mä ajattelinkin just tätä.

Te olette sitten Tehneet työtä sosialismissa ja saaneet sen metsäkämpän lopulta maksetuksi ?
Miten se valtion ja kansaneläke ... Pääsekö sillä puoleen hintaan junaan ... Vai pääsee, mutta
taitaa siinäkin olla sen verran ilmaa välissä, että ei sillä oikein pääse kerjäämään pitemmälle.

No tää on vähän tällaista... Miten se Ruuan hinta junttilassa ja vaatteet ... Työ vaate vai ja
pelkkä ravinto on välttämätön ?

Nyt mä niin kuin tajuan sen vitutuksen tätä EU:ta vastaan.. Kun se verranto myös eikö ?
Oliko se rotu ja suomalainen vai minkä rotuisia siellä Junttilassa ollaan ? Ei ei sinne taida
edes Romanialainen tulla ei ei edes Pakolainen... ei ei

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko Suomi Tällä mittarilla kehitysmaa... Miten Junttilassa elintaso ja vaatteet ?

• Mitä se Persu-kommunisti sanoo tähän tilanteeseen... Eikö me saada enään myydä
      maata ja asuntoja enään ulkomaaaaaaaaaalaiselle vai ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe