tähtitieteen piiriin?
Onko täällä sallittuja ainoastaan satuihin luettavat hörhö- tarinat mitä ei voi millään todistaa?
Onko realismi palstalla kiellettyä? Tämän ladyn miellyttävä- äänisiä tarkkailuvideoita ollaan täältä poistettu. Miksi?
https://www.youtube.com/watch?v=Ltfd7OwVu5E
Kuuluvatko Maan pinnalta tehdyt havainnot
4
75
Vastaukset
Mummuhan kuulostaa ihan omalta mummulta, mutta tämä oli silti positiivinen yllätys. En olisi uskonut että tuolla kameralla saa näin nätisti planeettoja kuvattua. Rouva tosin vaikuttaa tietävän mitä tekee. Luultavasti ennenkin kuvannut taivasta.
On kamerat kehittyneet kyllä jos pelkällä ns. kompaktikameralla saa noin siistejä videoita Kuusta yms. Voi digiscopingin unohtaa.
- Niinnojoo
Olishan nuo joskus joitakin satoja vuosia sitten olleet ihan tieteellisestikin kiintoisia, mutta nykyään kyllä tieteellinen tutkimus on sen verran pitemmällä, ettei noista mitään uutta löydy. Sinänsä toki ihan hyvä demonstraatio kameran kyvyistä. Kuvaajakin vaikutti olevan ihan järjissään, toisin kuin jossain muissa videoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854