Näky oikeusistunnosta taivaassa

Näky oikeusistunnosta taivaassa

Maurice Sklar näki 27.12.2018 näyn oikeudenistunnosta taivaassa.

Syyttäjä Saatana pyysi oikeutta päästä 7 vuodeksi maailman valtiaaksi, kuten Raamatussa on kirjoitettu. Välikappeleena maailman hallinnassa olisi Antikristus eli valemessias, jota Saatana kutsui Ihmisen Pojaksi oikeaa Ihmisen Poikaa pilkaten.

Puolustaja Jeesus pyysi lisäaikaa uskovien rukousten takia, jotta evankeliumi voisi tavoittaa kaikki, jotka ottavat sen vastaan.

Tuomari Jumala päätti antaa hiukan lisäaikaa. Näin armon aikakausi kestää vielä vähän aikaa. Sklar ei saanut lupaa ilmoittaa tarkkaa aikaa, kauanko tämä jatkoaika kestää.

Linkki Sklarin englanninkieliseen selostukseen taivasmatkastaan ja oikeudenistunnosta:
https://www.facebook.com/notes/maurice-sklar/a-vision-from-the-courtroom-of-heaven/10157406294709119/

13

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filade

"Syyttäjä Saatana pyysi oikeutta päästä 7 vuodeksi maailman valtiaaksi,"

Saatana on ollut ja on tässä pimeydessä hallitseva maailmanvaltoja (Ef.2:2; 6:11-12) sekä ilmavallan, taivaan avaruuden hallitsija tulevan vihanajan puoliväliin asti, jolloin Israelin enkeliruhtunas Mikael taistelee koko maanpiirin eksyttäjän demonienkeleineen maanpäälle, (Ilm.12:7-12).

Antikristus saa täyden vallan 3,5 vuodeksi vain rajoitetulla, uudistuneen Kreikan maailmanvallan alueella

• 555yh
    • juhamanu

Sota tulee kun Herra ottaa varjeluksensa pois tältä kansalta..niin tapahtui jo Israelilaisille ennen kuin Jeesus syntyi Beetlehemissä..nyt on menossa pahin aikajakso maailmassa..sotaa..maanjärustyiksiä..islamin nousu eri maan osiin..

• Eipäkukaan

Nopea käännös suomeksi. Kielioppivirheitä löytyy ja ehkä jokainen sana ei ole täydellisesti oikein, mutta eiköhän tuosta selvän saa :)

Maurice Sklarin näky taivaallisesta oikeussalista 27.12.2018

Sain äskettäin näyn / profetaalisen kokemuksen ollessani syömässä lounasta. Portti hengelliseen todellisuuteen avautui yllättäen ja enkelini sanoi minulle: ”Sinut on kutsuttu Taivaalliseen oikeussaliin. Sinun täytyy kirjata ylös oikeuskäsittely, joka on tällä hetkellä käynnissä, jotta Jumalan lapset tietäisivät kuinka pitkällä viimeinen tunti on. Sinun täytyy varoittaa heitä, jotta Morsian voisi herätä ja olla varuillaan! Aikaa on vähän!”

Kaksi enkeliä saatteli minut Korkeimman Oikeuden oikeussalin vasemmalle sivulle, alariviin. Tuomioistuimen edessä istui satoja enkeleitä ja pyhiä. Olin yllättänyt, kuinka paljon paikka muistutti Amerikan korkeimman oikeuden salia, mutta oli paljon suurempi. Se muistutti enemmänkin jotain jättimäistä areenaa, jossa tuhannet istumarivit nousivat ylöspäin niin kauas, kuin pystyin näkemään. Eturivissä oli viisi suurta nahkaista ”lakimies”-tyylistä tuolia, joissa oli siivet molemmilla sivuilla. Ne muistuttivat kovasti tuolia, jolla isäni aina istui pöytänsä takana lakifirmassaan vuosia sitten. Jokaisessa viidessä tuolissa oli kultaiset kohokuvioidut laatat, joissa luki ”Kirjaa”. Olin luultavasti ensimmäisenä paikalla, joten minut ohjattiin tuoliin, joka oli lähimpänä tuomioistuinta. Istuin alas ja uppouduin erittäin mukavaan tuoliin, jonka jälkeen minulle ojennettiin kynä ja pieni kirjakäärö. Katselin niitä mielenkiinnolla, ne näyttivät hyvin vanhantyylisiltä. Kynä oli sulkakynä, jossa oli vanhanmallisen mustekynän kärki. Kirjakäärö oli kuin pergamenttia. Se rullautui auki automaattisesti aina, kun olin kirjoittanut alalaitaan asti. Se oli kuin iPadin ja toorarullan sekoitus. Enkeli näytti kuinka sitä käytetään, ja sitä olikin erittäin helppo pidellä ja kirjoittaa. Kun aloin kirjoittamaan asioita ylös, niin se kirjoitti kaiken mitä ajattelin, täydellisellä käsialalla ja yhtä nopeasti kuin ajatukseni juoksivat! Kynän kärki näytti kuin lentävän pergamentin päällä ja se oli helppoa kädelleni. Se kirjasi ylös kaiken minkä enkeli laittoi ajatuksiini asioista, jotka näin tai kuulin, ja sen jälkeen selitti täydellisesti kaiken lisäinformaation, jonka Pyhä Henki näki jokaisessa hetkessä tarpeelliseksi kirjata muistiin. Se oli helpoin kirjoitus, jonka olen koskaan kirjoittanut! Se näytti tekevän kaiken kaiken työn itse, ilman minun ajatuksiani tai yrittämistäni. Ajattelen, että tämän täytyi olla Taivaallista pikakirjoitusta! Kaiken huipuksi kirjoitin hebreaa, josta en ymmärrä paljoa mitään! Mutta jotenkin ymmärsin ja ajattelin hebreaa täydellisesti tämän näyn aikana. En voi antaa tälle minkäänlaista selitystä.

Enkeli sanoi: ”Sinä olet yksi viidestä profeetasta maan päältä, jotka ovat kutsutut kirjoittamaan aikakirjoihin ja todistamaan pian alkava oikeudenkäyntiä. Anna vain kynän liikkua vapaasti pergamentilla, niin sen tallentaa todistuksen oikeudenkäynnistä. Sitten kun se loppuu, allekirjoitat sen ja se lisätään Iankaikkisiin oikeudenkäyntikirjoihin.

Pian neljä muutakin kirjaajaa istuutui paikoilleen ja heillekin neuvottiin kuinka kirjoittaa. Havaitsin, että yksi heistä oli tämänhetkinen profetta maan päältä. Hän oli minun lisäkseni ainoa länsimaista. En voi paljastaa tällä hetkellä kuka hän oli, ja loput kolme olivat minulle tuntemattomia. Olimme kaikki eri rotuisia ja eri maanosista. Yksi oli vanha kiinalainen nainen, joka loisti viisautta ja jumalallista rakkautta. Meidät oli puettu mustiin kaapuihin, joissa oli punaiset nauhat sivuilla ja hihoissa. Toinen kirjaaja / profeetta oli rouva Afrikasta, jolla oli päänsä ympärillä päänkoriste, josta sädehti valoa ympäriinsä aina kun hän liikkui. Uskon hänen puhuneen ja kirjoittaneen ranskaksi. Viides oli mies Etelä-Amerikasta.
      Minulle annettiin kullanvärinen Kipa/Yarmulka-päähine. Siinä oli kaksitoista jalokiveä ympäriinsä.(Jumala on kutsunut minut käyttämään Yarmulkaa palvellessani maan päällä, joten en ollut lainkaan yllättynyt, että minulle annettiin sellainen täällä). Kun enkeli asetti sen päähäni, pystyin tuntemaan sen painon, aivan kuin sen olisi tehty oikeasta kullasta/metallista, mutta kuitenkin se tuntui pehmeältä koskettaa - kuin silkiltä.

Kaikki asettuivat viimein paikoilleen ja suuri ja mahtava enkeli, joka toimi puheenjohtajana oikeussalissa, nousi ylös. Häntä kutsuttiin nimellä ”Justice” (Oikeus). Hän oli kuin torni yläpuolellamme ja oli ainakin kuusi metriä pitkä! Sitten saliin ilmestyi enkeleitä trumpettien kanssa ja he soittivat fanfaarin, joka huipentui kovaan lopputöräytykseen. Enkeli Justice huusi todella kovalla sopraano-äänellä: ”KAIKKI YLÖS!”. Kunnioitettu muinaisista saakka, Koko luomakunnan Tuomari, Iankaikkinen Kuningas, Korkein HERRA Kaikkivaltias, on läsnä, ja on Puheenjohtajana!!

• unohditko

olisit pyytänyt papereista kopiot

• Eipäkukaan

Me kaikki nousimme ylös täsmälleen samanaikaisesti. Ilmapiirin täytti mitä mahtavin ylistyksen ja palvonnan ääni, kun aloimme palvomaan Hänen Loistavaa Majesteettiaan yhdessä. En ole koskaan kokenut niin syvää kunnioitusta, kun Herran pelko täytti koko salin! Siellä oli yhdeksän tuomarin sijaan kaksitoista tuomaria. Isä Jumala istui keskellä ja kuusi korkeimman oikeuden tuomaria oli hänen molemmilla sivuillaan. Jotenkin ymmärsin, että Hänellä oli viimeinen sana kaikissa päätöksissä. Kun palvontamme loppui, enkeli Justice — joka oli muuten nainen, ei mies — huusi: ”Istukaa!”. Korkein oikeus on nyt käynnissä. Hän seisoi aivan Hänen valtaistuimensa edessä. Enkelillä oli kultainen nuija, jossa oli valtava kristallinen pää. Nuijan päästä välähti salamoita ympäri salia ja kuului valtava ukkosen jyrähdys. Vain silloin pystyin näkemään keitä tuomarit olivat. Isän kasvoja en pystynyt näkemään, mutta pystyin näkemään Hänen Valtaistuimensa ja ääriviivat Hänen kasvoistaan. Hän näytti pukeutuneen sokaisevaan kirkkauden valoon. Hänellä oli myös musta kaapu, josta säkenöi ulos kaikki sateenkaaren värit. Jos Hän liikkui edes vähänkin, Hänen päästään, käsistään ja jaloistaan sinkoili salamoita kaikkialle saliin.

Isän oikealla puolella olevat tuomarit olivat Eenok, Isä Aabraham, Mooses Lain antaja, Kuningas Daavid, Profeetta Elia ja Daniel. Isän vasemmalla puolella olivat Johannes Kastaja, Pietari, Jaakob, Johannes, Andreas ja Apostoli Paavali. En tiedä olivatko nämä pysyvästi Taivaallisen korkeimman oikeuden tuomareita vai eivät, mutta ainakin tässä jutussa he istuivat. Hekin olivat puetut mustiin, sateenkaaren väreissä kimalteleviin kaapuihin ja heidän päissään oli tyrmäävän upeat kunnian kruunut ja oikeassa kädessään heillä kultaiset valtikat. Valtaistuimella istuvalla Isällä oli suurin valtikka ja Hänellä oli päässään monia kruunuja, jotka ampuivat salamoita eri puolille. En voinut katsoa niitä tai Hänen kasvojaan, koska niiden kirkkaus oli kuin keskipäivän aurinko. Minun annettiin nähdä Hänet vilaukselta, Hänen astuessaan oikeussaliin. Muutaman kerran näyn aikana huomasin, että Häntä ympäröi sateenkaaret ylä- ja alapuolella. En kyennyt katsomaan häntä kuin vilaukselta, ennenkuin jouduin kääntämään katseeni pois, koska valkea paahtava kirkkaus oli liian intensiivistä. Myös kaikki tuomarit Suuren tuomarinpöydän takana säteilivät niin kirkasta valoa, että se lähes sokaisi. Tämän paremmin en osaa näkemääni tällä hetkellä kuvata.

Tämän jälkeen Justice -enkeli luki kaikkien kuullen oikeusjutun:

Hän sanoi: ”Tämä on oikeusjuttu, joka on tuotu tänään Taivaalliseen korkeimpaan oikeuteen:
      Viimeisten tuomioiden ja Herran päivän ajankohta täytyy päättää. Syyttäjä saatana on nostanut oikeusjutun ja julistanut, että Aatamille määrätty aika on päättynyt ja hänelle täytyy antaa koko maan hallinta ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi, aivan kuten on kirjoitettu Pyhissä Kirjoituksissa.

Pyhän puolustuksen edustajana toimii HERRA Yeshua, Jeesus, Messias ja Jumalan Karitsa.”

Tässä vaiheessa Yeshua itse nousi esiin Puolustuksen pöydästä, maan päällä olevan Messiaan Morsiamen puolestapuhujana. Hän edusti Jumalan pyhiä, jotka asuvat maan päällä. Kun hän nousi ylös vasemmasta pöydästä, kaikki muut polvistuivat ja ylistivät, paitsi ne, jotka olivat syyttäjänä oikeanpuoleisessa pöydässä. Syyttäjän pöydässä istui kivikasvoinen, erittäin komea mies ja muutama prinssi hänen kanssaan. He eivät liikahtaneet. Kivikasvoinen ”johtomies” hymyili ivallisesti, kun muut ylistivät Yeshuaa.

”Langenneen Lusiferin, nykyään saatanan, asiaa edustaa itse Syyttäjä, valehtelija ja eksyttäjä, ha-saatana.” Tässä kohti ivallisesti hymyilevä komea prinssi nousi ylös. Kukaan ei liikahtanut. Noin minuutin ajan oikeussalissa oli täysi hiljaisuus. Sitten Justice puhui jälleen: ”Voit nyt istua alas”. Viimein hän sen myös teki ivallisesti murahtaen. Ihmettelin, että hän näytti ihmiseltä ja erittäin viehättävältä sellaiselta, mutta hänessä tai hänen ympärillään ei ollut taivaallista kirkkautta.

• oletkonainenvaihomo

Olisit pyytänyt hitsausmaskin.

• Eopäkukaan

”Syyttäjä voi jatkaa”, Justice julisti.

Mies (saatana) nousi ylös. Hän oli pukeutunut mustaan pukuun, jossa oli pitkä karmiininpunainen viitta. Hänellä oli kultaiset olkaimet, jotka olivat kiinteästi osa viittaa. Hän artikuloi asiansa erittäin hyvin ja oli äärimmäisen ylimielinen. Tunsin pahaa oloa vatsassani hänen puhuessaan. Hän kulki pitkin askelin edestakaisin oikeussalin etuosassa nenä pystyssä. Hän muistutti minua maalauksesta, joka kuvasi Napoleonia, mutta tämä ”mies” oli paljon pitempi kuin Napoleon. Hän aloitti pitkän ja kiivaan hyökkäyksen langennutta ihmiskuntaa vastaan. Hän näytti tuntevan Raamatun todella hyvin. Aloittaen Aatamista ja Eevasta, hän syytti Jumalaa epäonnistumisesta jokaisen sukupolven kohdalla. Hän aloitti vaatimuksella: ”Aatamille annettiin tasan 6000 vuotta aikaa hallita maailmaa. Hän antoi tämän vallan minulle ja minä otin sen. Minulla on oikeus hallita jokaista miestä, naista ja lasta, joka kuuluu MINULLE, Aatamin vapaan valinnan seurauksena. Aika on päättynyt. Vaadin nyt, että minulle annetaan hallintovalta ihmiskuntaan, sen henkilön kautta, jota kutsut Kadotuksen lapseksi. Minä kutsun häntä omaksi ihmisen pojakseni. Minulla on kirjoituksien mukaan oikeus hallita maailmaa seitsemän vuotta. ANNA SE MINULLE NYT!”

Sitten hän istui alas. Jälleen kerran koko sali oli täysin hiljaa noin minuutin.

Justice sanoi: ”Puolustus voi jatkaa tästä”.

Tämän jälkeen Yeshua nousi ylös Puolustajien pöydästä. Hänellä oli yllään valkoinen kaapu, jossa oli siniset raidat ja punaiset hihat. Kaula-aukon reuna ja helma olivat myös punaiset. Hänellä oli pieni timanteista tehty otsanauha ikäänkuin kruununa. Ja jälleen kerran, kun Hän nousi, kaikki polvistuivat Hänen edessään, paitsi ne, jotka olivat syyttäjän pöydässä.

Hän sanoi: ”Todellisena Ihmisen Poikana olen ottanut pois kuolemanrangaistuksen jokaiselta langenneen ihmiskunnan sukupolvelta, mukaan lukien tämänhetkiseltä sadonkorjuun sukupolvelta. Minä myös riisuin saatanan hallintavallan Elävän Jumalan seurakunnan yltä. Hänen tuonelan porttinsa eivät sitä voita. Maan päällä olevan Pyhän morsiameni, Elävän Jumalan Voittavan seurakunnan esirukousten vuoksi, on tähän oikeuskäsittelyyn myönnetty tauko, jotta sadonkorjuun koko täyteys voisi tulla sisään. Viimeinen kuuleminen tätä asiaa koskien tapahtui vuonna 2015 - kolme vuotta sitten maallista aikaa. Puhuin näin maan päällä, kuten on kirjoitettu: ”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.” Näin Minä, Morsiamen rukousten ja esirukousten valtuudella, jotka ovat kirjoitettu muistiin tähän kääröön....” (Hän antoi kirjakäärön Isälle ja kopion siitä syyttäjän pöytään)...”Pyydän oikeusistuimelta lisää aikaa, jotta lopunajan seurakunta voisi saattaa loppuun ja täyttää lupaukseni ihmisilleni, kuten on kirjoitettu: ”joka tahtoo, että kaikki ihmiset (jotka ovat Minun) pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.”

Hänen puhuessaan saatana — komea ”lakimies” — oli kiireinen lukiessaan kuumeisesti kirjakääröä, jotta näkisi, että oliko esirukouksia todellakin riittävästi lopettamaan hänen välittömän maailmanvalloituksensa ja ahdistuksen ajan aloituksen. Hän keskusteli saatanallisten apureidensa kanssa. Hänen suustaan tuli ulos kihinää ja kirosanoja, ja hän syytti ”miestä”, joka oli hänen oikea kätensä, sanoen: ”Sinähän sanoit, että me olemme tuhonneet seurakunnan rukoilijat! Suuri herääminen on tehty tyhjäksi! !##***!@&*!!”
      Yeshua jatkoi: ”Kuten voit nähdä, minun uskollinen morsius-jäännökseni (Room. 11:5) on pysynyt uskossaan lujana, vastustanut pahaa ja jatkaa voittamista. Marttyyrien veri on todistus heidän uskollisuudestaan. Katso Kiinaa, Katso Lähi-Itää, katso Afrikkaa, katso Indonesiaa, katso Etelä-Amerikkaa, katso merten saaria, katso minun vainottua morsiantani kaikkialla maailmassa. Jopa Amerikka on pysytellyt lujana, vaikka koko helvetti on heitetty häntä vastaan. Faktat puhukoon puolestaan. Minulla on laillinen valta anoa uutta ajan pidennystä. Puolustus pyytää Oikeudelta toista lisäaikaa sen armon mukaan, jonka lunastin Verelläni Ristillä. Lisäksi pyydän oikeutta katsomaan kirjakääröjä, jotka ovat kirjoitettu ennen maailman perustamista, ja jotka koskevat Viimeisten aikojen Sadonkorjuun salaisuuksia. Näistä saatanalla ei ole mitään tietoa, koska niitä ei ole koskaan näytetty hänelle. Niissä on kirjoitettu, kuten myös Kirjoitusten Salaisessa Ilmestyksessä, että ahdistuksen aika, joka alkaa ennen 1000-vuotista valtakuntaa, voi alkaa vasta sen jälkeen, kun JOKAINEN Minun morsiamestani, jotka ovat tarkoitetut Ikuiseen Elämään, on pelastunut ja tullut tietämään Totuuden. Tämä tieto löytyy myös Oikeudelle antamastani kirjakäärön iankaikkisista muistiinpanoista.

• aikaoutoa

piru osasi teidän kyhäelmän raamatun ulkoa

• Eipäkukaan

Todisteet, jotka ovat kirjattu tähän kirjakääröön todistavat ja dokumentoivat täydellisesti Pyhän ja Vanhurskaan vaatimuksemme: Vaikka miljoonat tulevat luokseni ja pelastuvat tulevassa Ahdistuksen ajassa, niin Minun Pyhä Morsiameni täytyy tehdä valmiiksi kaikin tavoin nyt!

Tämän jälkeen tuli hiljaisuus. Kukaan ei liikkunut. Tuomarit tuomioistuimen takana tutkivat kirjakääröjä. Jotenkin ne olivat muuttuneet 13 kääröksi. Kaikki Tuomarit (mukaan lukien Isä) lukivat kääröt läpi. Sain pienen silmäyksen tekstiin. Se oli kirjoitettu punaisella! Se oli kirjoitettu Yeshuan verellä! Tämän kertoi minulle enkeli, joka auttoi minua aikakirjojen kirjoittamisessa. Ällistyttävää oli se, että myös minun kynäni muste muuttui verenpunaiseksi, kuten myös koko kirjoittamani kuvaus. Sitten se muuttui takaisin mustaksi jälleen.

Lyhyen neuvottelun jälkeen tuli aika äänestykselle. Jokainen Tuomari äänesti Pyhien hyväksi, armon ajan lisäämisen puolesta. En tiedä kuinka pitkä tämä aika on.

Viimein Isä, Mahtava Tuomari kaikkialla maailmassa, puhui. Hän sanoi:
      ”Puolustuksen esiintuomien todisteiden perusteella päätän, että syyttäjän yritys lopettaa viimeiset armon päivät maapallolla, on epäonnistunut. Pyhälle morsiusseurakunnalle on myönnettu lisäaikaa.
      Tästä huolimatta synnytystuskat ja tuomiot eivät pääty maan päällä. Saatanalla on valta hallita maan lustetta — vääryyttä pimeydessä — sen vapaan tahdon valinnan perusteella, joka Aatamilaiselle ihmisrodulle annettiin aikojen alussa. Vehnä ja luste on nyt kasvanut täyteen mittaansa ja on valmis sadonkorjuuseen. Tämän takia Tuomioiden aiheuttamat synnytystuskat tulevat lisääntymään. Ne, jotka pysyvät luonani salaisessa kammiossaan, saavat huolenpitoni ja suojeluni. Ne, jotka eivät pysy, ovat päivä päivältä suuremmassa vaarassa. Vaikka olenkin tämän lisäajan myöntänyt‭‭, niin syyttäjä on oikeassa siinä, että Viimeinen HERRAN päivä on todellakin tulossa. Armon aika maan päällä on lähes lopussa. Varoita lapsiani: Tämä on keskiyön tunti! Valvo ja rukoile, jotta voisit seistä pahuuden päivänä ja voittaa! Olen vastaamassa rukouksiin, joissa rukoillaan Valtakuntantaani maan päälle. Se tulee ensimmäiseksi Pyhien tuomioideni palavassa tulessa! Mutta se tulee myös valtavassa Herätyksessä, jonka olen luvannut. Miljoonat sielut tulevat pelastumaan ja löytämään Totuuden.”

Seuraavaksi Enkeli Justice tuli eteen silmät sidottuina. Hänellä oli käsissään suuri vanhanmallinen vaaka, jonka hän nosti päänsä yläpuolelle. Vaa’an toista kuppia hallinnoiva Enkeli kaatoi mustaa hiekkamaista jauhetta messinkiseen kuppiin. Tämä heilautti vaa’an toiselle puolelle ääriasentoon. Tämä edusti koko ihmiskunnan syntivelkaa ja kapinaa, sekä tämän sukupolven seurakunnan epäonnistumista. Tämän jälkeen kultaiseen kaapuun puettu enkeli, joka hallitsi vastapuolen kuppia, kaatoi toisen puolen posliiniseen kuppiin valkeaa hiekkamaista jauhetta, joka edustaa nykyisen Morsiusseurakunnan (tämä pidättää pahuutta ilmestymästä) ja kaikkien menneiden sukupolvien voittavan seurakunnan rukouksia, esirukouksia ja kuuliaisuutta. Säikähdin ensin, koska valkea jauhe näytti niin vähäiseltä verrattuna mustan jauheen määrään. Mutta kun enkeli jatkoi kaatamista, niin Pyhän tuomion vaaka alkoi nousta tasapainoon. Sitten se saavutti tasapainon, jonka jälkeen meidän kaikkien sitä tuijottaessa, se heilahti toiselle puolelle! Valkoinen puoli meni alas ja musta nousi ylös! Oikeussaliin nousi valtava ylistyksen ja voiton huuto!

Tämän jälkeen Isä nosti vasemmassa kädessään olevan Kultaisen Valtikan ylös ja pamautti nuijansa alas, ukkosen jylinän ja ympäri oikeussalia sinkoilevien ja sateenkaaren väreissä välkkyvien salamoiden saattelemana, ja sanoi: ”Messiaan morsiamen pyynnöstä, armon aikaa on pidennetty hieman pidemmäksi. Lisäaikaa on myönnetty, jotta armon ajan viimeinen sadonkorjuu tulisi viimeistellyksi.”

(Huomautus: Olen kirjoittanut oikeudenkäynnistä tähän vain tiivistelmän. Minulle ei annettu lupaa kertoa kaikkea mitä kuulin ja näin. Voit lukea (lopulta) taivaassa koko kirjatun oikeudenkäynnin. Tietysti joudut odottamaan, että pääset sinne itse, ellei Pyhä Henki sitä ennen anna sinulle ilmestyksen kautta lukuoikeutta. Aamen)

Tämän jälkeen minulle kerrottiin, että minun täytyi allekirjoittaa kirjakäärö, jonka olin kirjoittanut (myös neljä muuta profeettaa allekirjoittivat omansa. Huomasin, että heidän käärönsä olivat kirjoitettu eri kielellä kuin omani. Kaikkein ilmeisin oli Kiinan kieli).

Sitten ilmestys loppui ja menin välittömästi omalle tietokoneelleni kirjoittamaan muistiin näkemäni ja kuulemani.

Rakas Messiaan morsian, meidän täytyy tehdä työtä nyt, kun on valoisaa! Pian tulee yö, jolloin emme voi enää tehdä työtä maailman viljapelloilla.

Ihmiset, olkaa valmiina! Jeesus on tulee pian!,

Dr. Maurice H. Sklark
      www.sklarkministries.com

• kuolleidenkirja

Osiriksen molempien totuuksien sali siellä punnittiin sydän.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe