Kirjoita tohon alas sun stoori elämäsi huonoimmasta yöstä.
V****maisimmat yönne?
3
90
Vastaukset
- Isäs
Ei mulle koskaan yöllä mitään kovin vit*umaista ole sattunut. Usein vain käy niin että pyörin koko yön sängyssä enkä saa unta. Ei sen pahempaa mulla.
- sViDuDuS
Yölliset kauhukohtaukset, valveunet/unihalvaukset, joista en meinaa havahtua, toistuvat keskeytykset yöuniin, jonka jälkeen valvon koko yön (kuten nytkin-kissa saa viikonloppuna tappotuomion, valvottaa nykyään liian usein, minkäpä teet, oma etu ja terveys on elukkaa tärkeämpi) mikä pitkäkestoisena voi johtaa psykoosiin sekä monenmoiseen muuhun sivuoireeseen. TARVITSEN VAIN UNTA VI..U SENTÄÄN JAKSAAKSENI ELÄÄ..
- Elävä_kuollut
Pari kertaa on hurahtanut koko yö koneella ollessa, ja sitten oon päivällä ollut kuolemanväsynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670