Tässä hypoteesi henkimaailmalle:
1. Kaikki ihmismielet ovat yhteydessä toisiinsa ja kykenemme aistimaan toistemme ajatuksia.
Testaaminen:
1. Seuraavassa haluan, että ajattelet mahdollisimman nopeasti. Et saa miettiä, koska henkimaailma toimii vain intuitiivisennajattelun kautta - looginen pohdinta pilaa sen.
2. Valmiina? Haluan vain vastaukset, mitkä sinulle tulee ensiksi mieleen.
3. Muista. Mahdollisimman Nopeasti!! Valmiina? Nyt alkaa:
(a) Ajattele jotain vihannesta. (b) Ajattele työkalua (c) Ajattele jotain väriä.
Postaan aistimani vastaukset tuohon alle, kunhan saan ne telepaattisesti. Kertokaa, koska olette messissä, niin postaan vastaukset. Ah... Nyt tuntuu, että aistin teidän ajatukset jo tulevaisuudessa. Hmm.... porkkana... älä viitsi, eihän se ole edes vihannes vaan juures! Työkalu... hmm. vasara ja väri... hmm.. punainen... Menikö oikein? Vai ajattelitko sittenkin sahaa tai salaattia?
Jos meni yhtään oikein niin ehkäpä henkimaailmahypoteesilla on mahdollisuuksia. Muuten hylkäämme hypoteesin.
Henkimaailma hypoteesi
8
64
Vastaukset
- planeetta_ei.kirj
Tomaatti, vasara, sininen. Yksi sama? Hyvä me!
Kaali, vasara ja vihreä.
Ei ole pätevä testi. Ajatustenluku on testattu kuviokorteilla. Ei mitään perää hommassa.
- Taika-John
Nuo ovat yleisimmät vastaukset esittämiisi kysymyksiin.
- 7865
Muistaakseni porkkana, vasara ja punainen ovat yleisimmät.
- totisintatotta
Porkkanaraaste pottumuusiin yhdistettynä on talvipäivänä taivanmannaa. MOT.
- joopajoohei
Luin tuon ensimmäisen. Kuinka todellisesta mielestäsi tuntuu, että "aistimme" toisten ajatuksia? Huomautan, että luulotauti on ihan eri asia. Siinä ihminen luulee tietävänsä muiden ajatukset niin kuin aivan kaiken muunkin. Mistään ei oikeasti mitään ymmärrä.
- äbydiskäbydi
kumisaapas, olmi, telaketju
osuko höh?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947