Miltä tuntuu? Takavetoiset hybridit näyttävät takavaloja urheiluautona markkinoidulle etuvetoisille vrs ritsoille.
Kun jäät etuvedoilla jalkoihin
34
703
Vastaukset
- Elazine
Mielummin ajan vrs "ritsalla", jossa on challenge paketti kuin jollain saksalaisella karvalakki takavedolla.
- näyttäisi_sisävaloja
Tuskin huomaankaan, joten tuskin tuntemuksiakaan.
- Matsutaki
Itsellä suht tehokas takavetohybridi mutta en kisaile liikenteessä.ja vaikka kiihtyykin alle 6sek sataseen niin kyllä varmasti normiajolla menee sinne lähemmäs kymmentä.miksi huudattaa kaasupohjassa ja pian jarruttaa hulluna.
En ymmärrä.. - näinhän.se.taisi.mennä
Oletan, että oletat vastattavan palstan teinien (ja henkisesti sellaisiksi jääneiden) vakiotavan mukaisesti: naurattaa.
- Kovarassi
Sekavaa tekstiä sinulla
- pappa--ei_Octaviassa
Kovarassi kirjoitti:
Sekavaa tekstiä sinulla
Todella ikävää, ettei kirjoittaja ymmärtämyt, että palstalla on selkokieltä tarvitsevia. Heillehän ns. monimutkaiset lauserakenteet ovat käsittämättömiä. Luovutaan siis sivulauseiden ja lauseenvastikkeiden käytöstä samoin kuin vaikeimpien aikamuotojenkin.
Taidanpa olla jotenkin poikkeava, kun ymmärsin kyseisen lurituksen.
- näin.se.vaan.on
Ei vaikuta kotiuttamiseen.
- AwinkAwink
Kyllä minua ainakin harmittaa niin pirusti, sen voin myöntää. Miten ne mokomat kiihtyvätkin rivakammin kuin hieno skoda autoni
- onHänSekainenHarhainen
Mitä vrs autoa on markkinoitu urheiluautona? Minulle tulee mieleen lähinnä sopiva Skoda Octavia vRS jota markkinoitiin urheilullisena perheautona?
Muutenkin taas surkea provo Holistilta. Niitä näyttääkin riittäneen tälle päivälle paljon.- Toyota_Hybrid1
siis skoda octavia vrs.... MAAILMAN TYPERIN AUTO!! KATSOKAA YOUTUBESTA MEIHEMIN KOEAJO TUOSTA SKODASTA JA NAURAKAA, AHDAS JA LAISKA PURKKI :D
- mukavaaJaLiikkuu
Toyota_Hybrid1 kirjoitti:
siis skoda octavia vrs.... MAAILMAN TYPERIN AUTO!! KATSOKAA YOUTUBESTA MEIHEMIN KOEAJO TUOSTA SKODASTA JA NAURAKAA, AHDAS JA LAISKA PURKKI :D
Kovasti Ocu aiheuttaa kateutta Toyotapoikien ja setien keskuudessa.
- Rahikainen18
Minä ajan nelivetoisella autolla. Mitäs siihen sanotte trollit.
- Imprezaman
Samoin! Huomenna Subbe taas näyttää kuinka valoista lähdetään sutimatta ja arvokkaasti.
Silti ne takavetospedet jää paikoilleen sutimaan naama maksanvärisenä. - sopii_kadehtia
Minäpä ajan kahdeksanvetoisella ratikalla.
- SkodaanSortunut
Minulla RS ocu ja pettymyksekseni tällä ei pärjää edes normi turbodiesel perhefarkuille. nähtävästi vääntö ei riitä..harmittaa
pahinta on se ettei tästä saa enää kunnon vaihtohyvityshintaa..joten tässä sitä ollaan "urheilullisen" skodan omistajana. Tai Ferratum tän oikeasti omistaa. otin kulutusluoton ja eriä on vielä 4 vuodeksi.....- kyllä_mahtuu
"tällä ei pärjää edes normi turbodiesel perhefarkuille. "
Pitikö sitä sitten ostaa pari numeroa liian pieni? Itse ostin juurikin perhefarkun vastoin duunipaikan pipopäisten autoasiantuntijoiden neuvoja. On tilavin auto, jonka olen ikinä omistanut. Pärjää loistavasti kahdelle tavanomaiselle sedanille riippumatta siitä ovatko ne otto- vai dieselmoottorisia. - asiaan
kyllä_mahtuu kirjoitti:
"tällä ei pärjää edes normi turbodiesel perhefarkuille. "
Pitikö sitä sitten ostaa pari numeroa liian pieni? Itse ostin juurikin perhefarkun vastoin duunipaikan pipopäisten autoasiantuntijoiden neuvoja. On tilavin auto, jonka olen ikinä omistanut. Pärjää loistavasti kahdelle tavanomaiselle sedanille riippumatta siitä ovatko ne otto- vai dieselmoottorisia.Dieselin farkuilla kyllä pärjää ihan hyvin kunhan tosiaan on sopivan kokoiset eikä liian pienet. Mutta miten se liittyy Skoda-itäautopalstaan, jossa pitäisi hehkutella urheilullisia perheautoja, joita Helkama mainostaa.
- Lexus.GS
miksi köyhät ajatte skodilla? miksi ette osta maailman parasta autoa joka kuluttaa vähemmän kuin naurettavat kalakattaja skodanne typerine kivirekijousineen ja meluisine ohjaamoineen. menen ohitsenne oikealta ja vasemmalta ja te näette vain unta Lexuksesta että voi kun minullakin olisi rahaa...
- Skodalla.Jalat.Maassa
Onko tuon myynti nyt sallittu Suomessa, kun jenkeissähän myynti kiellettiin.
"Lexus GX 460 -kaupunkimaasturi sai amerikkalaisen Consumer Reports -lehden testissä poikkeuksellisen huonon "älä osta: turvallisuusriski" -luokituksen. "
Kaatuu parkkipaikalla visiin ihan ilman vauhtia ja tuultakin.
https://yle.fi/uutiset/3-5545666
Melkoista luxus lexustelua, minua pelottaisi omistaa.
- työntämällä.kunto.kohoaa
Eipä ainakaan minua hetkauta jonkun ikuisen puberteetti-ikäisen veuhkaaminen.
Jokaisesta autosta saa urheiluauton yksinkertaisesti sammuttamalla moottorin. - SkodassaMyösTakavalot
Onko täällä tänään aikuisia, vai onko ne kaikki jääneet katselemaan sporttisten takavetoisten oikeiden länsiautojen takavaloja?
Ps. Kytkekää ne takavalot päälle, että on mitä katsella. - väpäti
En usko. Onko sinulla mitään todisteita, kiihdytysaikoja tms.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979