Hieno silta

Kävellen

Nyt on hyvä mennä kävelemällä sillan yli. Jokimaisema näkyy hienosti ja pöllirekkojen meno on turvallisen aidan takana. Todella järkevästi suunnitellut kaiteet.

12

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenkulkija

Hyvät on kaiteet ! Valorivi kaiteen reunassa on kovin vaatimaton hintaansa nähden.

• Kulkijajulkija

Silta onkin suunniteltu lähinnä pienten jalankulkijoiden näkökulmasta. Ja aikuiset ihmiset kehtaa valittaa kun ei näe jokea auton ratista.
      Ja rumakin se kuulema on! Enpä ole pitkään aikaa kiinnityänyt mitään huomiota. Pian siihen tottuu jos ei joka kerta siltaa lähestyessä lietso itseään raivoon mokoman takia.

• Betonirumilus

Mahtava mainos Pudikselle tuo betonirumilus!

• Kulkijajulkija

Yksikään muualta tulleista tuttavistani ei ole koskaan kiinnittänyt siltaan mitään huomiota. Eikä siihen kiinnitä enää paikallisetkaan jotka ei itse ylläpidä ihmeellistä antipatiaa.

• mummeli53

Kyllä se sinne luottaa

• Siltarumilus

Sitä saa mitä tilaa. Sillasta käytiin niin kovaa kaplakkaa että Destia ”kosti” tuollaisella Berliinin muurilla. Kyllä kaikki meidän tuttavat kiinnittävät siihen rumilukseen huomionsa, eikä sitä opi ohittamaan mieltänsä pahoittamatta, vaikka on kuinka positiivinen luonne.
      Kaiteiden rakennetta on perusteltu Mustavaaran kaivoksen mahdollisella uudelleenavamisella ja sitä kautta tarvittavalla lisäkantavuudella. No siinä kävi niin että se lisäkantavuus syötiin niillä umpinaisilla painavilla palkeilla.
      Ruma mikä ruma, sen kanssa on eläminen.

• Matkailevaturisti

Hirveä silta. Ehkä rumin koskaan.

• Iijokisuomenkaunein

Pudasjärviset vissiin päättäneet piilottaa kauneimman matkailuvalttinsa. Ja lepäisihän siinä paikallisenkin mieli, kun Iijokea pääsisi ihailemaan aamuin illoin.

• Kulkijajulkija

Mihin se on piilotettu? Jokea pääsee ihailemaan monessa paikassa ihan keskustassakin. Ei kai nyt herraisä nähköön Iijoen matkailullinen vetovoima ole valtatien sillan varassa. Haloo!!

• Suotariittää

Ensivaikutelma ratkaisee. Nyt ohikulkija näkee pelkkää suota!

• Hullua.seutua

Onkohan missään muualla maailmassa niin paljon hyttysiä kuin Pudasjärvellä kesäkuussa.

• PiereväEtelänMies

Saahko siinä sillalla pierrä ? Kauan sitä rakennettiinkin "omana työnä" !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60