Eli joo olin vahingossa puukko kädessä kotona, vanhemmat sattu just sisään ja soitti asiasta poliisille, nyt minua epäillään teräaseen luvattomasta hallussapidosta. Rikoslaissa lukee kuitenkin:
"Vaarallista teräasetta ei saa pitää hallussa yleisellä paikalla tai yleisessä kokouksessa taikka muussa julkisessa tilaisuudessa, ellei hallussa pitämiseen ole hyväksyttävää perustetta."
Ja kotihan ei ole julkinen paikka?
Kuulustelu on pian, miten toimin?
Teräaseen hallussapito ei-yleisellä paikalla?
Masiina12345
2
93
Vastaukset
- xxxgxxgg
Keksi parempaa. Vanhempasi muka soittivat poliisit ? Eikä rikoslaissa mitään lue, järjestyslaissa ja kokoontumislaissa.
- olit-tyhmä
Oikeasti kävi niin että uhkasit vanhempiasi puukko kädessä pelle. Nyt taisit jäädä perinnöttömäksi samantien jos näin teit ja poliisi paikalle. Ei edes lakiosaa tule jos uhkaa perittävää ikinä . Ja kotonaan saa itsekseen vaikka heitellä seinään kirvestä jos oma kämppä ei ole laitonta. Olet siis uhannut jotain ja se onkin huonompi juttu näkyy tiedoissasi lopun elämää eli voit unohtaa metsästyksen ja aseharrastuksen kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645