Hei, poikaystäväni 40 v penis on lepotilassa 4 cm ja erektiossa 19 cm, onko normaalia?
Minkä verran normaali penis kasvaa erektiossa?
5
178
Vastaukset
- paljon-vaihtelua-
Ei ole normaalia. Mutta kyllä se kylmässä voi kutistua pieneksikin, ihan normikokoinenkin.
Kumpi pituus tossa on ongelma?
4cm vai 19cm?
Onko 19cm liian iso vai liian pieni?- Sateenkaari41
Siis tarkennus kysymykseen, onko normaalia, että lepotilan ja erektiossa olevan peniksen kokoero on noin iso, että lepotilassa vain 4 cm, mutta erektiossa moninkertaisesti isompi ja hyvä 19 cm? Aikuinen mies 40 v.
- näin-se-on-
Mikä katsotaan normaaliksi? Kuinka monella pitää olla samanlainen ero? Minun nähdäkseni tuo ei ole kovin tavallista, jos lepomitta on aina tuo, normaaleissa oloissa. Sehän tekee 15 cm kasvun, ja se ei tosiaankaan ole tavallista. Mutta kylmässä kylläkin elin voi vetäytyä pienemmäksi, kuin normaali lepotila on.
Mulla sama juttu,ihan normaalia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329