Olen 54 v,, seurustelen itseäni 7 vuotta vanhemman
naisen kanssa. Nuoret naiset eivät minua kiinnosta,
vanhemman naisen kanssa sensijaan hormonini alkavat hetipaikalla hyrräämään, ihastun nopeasti.
Pidän vanhemmista naisista niin paljon, että
haluaisin aloittaa sellaisen kanssa salasuhteen.
Minulla ei ole koskaan ollut salasuhdetta, treffeillä varattuja kyllä muutaman tavannut.
Löytyisikö täältä kiinnostuneita? Helsinki.
Itse 180 cm, normaalipainoinen, tummat hiukset, paljasjalkainen helsinkiläinen toisessa polvessa. Taloushallinnon alalla. Etsin pitkäaikaista suhdetta.
Vanhempi nainen rakastajaksi
10
<50
Vastaukset
- Piiitkäään
Vedä tumppuus pitkäaikaisesti tollo😵
- Salarakas_-
Siveellisten, tekopyhien, työttömien,
sossun tukien varassa elävien, ä/o 70
junttien ala-arvoisia kommentteja ei siis
tässä viestiketjussa kaivata.
- Vanhempi
Olen 62v varattu ja alkoi kiinnostaa. Minulla oli suhde useamman vuoden nuoremman miehen kanssa. Hänen muutettuaan työn perässä ulkomaille suhde katkesi. Olen hoikka ja seksuaalisesti aktiivinen nainen.
- salarakas_-
Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: markkinointi-helsinki@hotmail.com
Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko? - salarakas_-
salarakas_- kirjoitti:
Tehdäänkö näin: luo itsellesi sähköpostiosoite josta muut eität tiedä, ellei sinulla jo ole sellaista. Tein itse juuri äsken tätä tarkoitusta varten väliaikaisen osoitteen: markkinointi-helsinki@hotmail.com
Kun olet vastannut, siirrytään siitä eteenpäin viestittelemään seuraavaan mailiosoitteeseen tai whatsappiin, sillä poistan tämän osoitteen turvallisuussyistä käytöstä heti, kun olet kirjoittanut siihen. Sopiiko?Osoite on siis väliviivalla: markkinointi-helsinki@hotmail.com
- Visvaakehiin
Visvaviiva markkinointi helsinki horo @hotmail.com.
- Kypsäkiinnostaa
Minä voisin myös ottaa vanhemman naisen rakastajaksi jos on kiinnostuneita kypsiä naisia. Ikä voisi olla 60-70v.
- Roiskeläppää
Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕
- kikkeliskokkeli
Roiskeläppää kirjoitti:
Mene vanhain kotii siel on sun ikäluokkaas🤕
Eipä taida olla :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124