Naiselle oikein hyvää huomenta!
Alkavaa viikkoa ja maanantai aamua
2
<50
Vastaukset
- aitoriitta
Huomenta. Tänään vielä kotona, huomenna töihin. Ajattelin sinua illalla, kun laitoin hyvänyön viestin. Ymmärrän nyt, että sinulla ei todellakaan ole ollut helppoa parisuhteissa. Käsitän, että voit haluta olla yksin. Parisuhteen pitäisi olla energiaa tuova asia. Siitä pitäisi saada rauhaa ja tyytyväisyyttä. Jos se on taistelujen kenttä, se ei aja asiaansa. Mietin sitäkin, kuinka mukavaa minulla on miehen kanssa kuitenkin. Tällä hetkellä on rauhallista ja hyvää. Sen enempää ei voi toivoa. Hyvää päivää sinulle mies. Kaikkea hyvää😁
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka moiiiii...☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Mä herännyt....tykkään herätä kun on valoisaa...pimeys on jostain...
En minäkään ole syntynyt kultalusikka suussa...
Mut mä näen iloisen tarmokkaan pikkutytön...mikä ain iloisena hyppeli pitkin teitä....
Poika porukassa kasvaneena..ei ain noi naiselliset avut oo tulleet elämään....
Mut mä sain ain olla prinsessa....
Lapsuuteni oli kyl aikas kivaa....
Ei hienoo mut kivaa...
Sitä mitä ei ollut ..ei sitä tarvinnut....
Tarmokas oon ollut ain..vanhempien perintöä...
Mut ei helppoo...niin ne valinnat...
Ja elämän pyörremyrskyn..niille ei voi mitään...
Kun tondaado tulee se tulee ain voimalla....
Kaataa kaik...säpäleikx...
Korjaa Niit sit...ei ain onnistu....
Mut itse pitää pysyä vahvana....muuten ei selviä...elämästä....näin se on....
Taas valkoista...mua jännittää tää viikko...
Toivottavasti vähän pakkasta ..ei oo liukasta..se ainoo hyvä asia pakkasessa..talves...
Toivottavasti ..sulla tulee hyvä päivä...auto toimii...lähtee käyntiin..
Puhdista auto hyvin..jos ei katoksessa..luin netistä..varsinkin katto..lumet voi pudota kesken ajon ikkunaan....
Oo häpi...älä palellu...tsau beibi....🐰🐇💌🎆💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164