Vaihdoin Lenovon läppärin Acerin Chromebook Spin 15:ta. Viivakoodinlukija ei enään toimi (ainakaan OP:n mobiilipankissa). Olen hukannut oston yhteydessä saamani viivakodi-sivun, jolla taidetaan syöttää ajuri- tai vastaavat? tiedot läppärille ennen viivakoodinlukijan käyttöä. Löytyykö täältä apua?
Viivakoodinlukija CY8300 ei toimki
5
333
Vastaukset
- arvokas_neuvo
Kun ostaa uuden koneen, on syytä säilyttää se vanha vielä ainakin jonkun aikaa. Eli ei heti vasaraa sille, taikka purkuun kantoa.
Nyt varmaan itsekin huomasit tämän arvokkaan neuvon viisauden. - nodefin
Kiitos vastauksestasi! Auttoi tosi paljon. Viisastuppa sitten itsekin.
- fact-that
Tuollaisesta CY8300 ( viivakoodin lukija, Barcode scanner) ei yht'äkkiä löydy netistä oikeastaan mitään.
- nodefin
Tuo on hankittu e-ville -verkkokaupan kautta. Mukana tuli asennusta varten a4-paperi viivakoodeineen, jonka olen hukannut. Nyt e-ville sanoo, että se on "jo vanha malli>". Eivät pysty auttamaan. Läppärin myyjäliike Gigantti ei myy ?? viivakoodinlukijoita. Nyt ajatuksena on hankkia uusi, JOKA TOIMII CHROMEBOOKIN kanssa. Onkohan niitä olemassakaan?
- fact-that
Tietokonekauppa.fi kertoo yhdestä laitteestaan ( ainoa jota katsoin)
"Toimii USB -liitännän kautta kaikissa tietokoneissa"
Tuntuvat olevan Plug and Play vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657