Naiselle hyvää huomenta!
Keskiviikko aamuun
6
<50
Vastaukset
- ThePinkBot
Botilta musiikkitervehdys Kuokalle aamuun, askeleita vauhdittamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk - aitoriitta
Huomenta! Töihin taas lähdössä piakkoin. Ajattelin, että olet oikeassa suhteeni. Minussa on vieläkin ongelmia, joita pitää työstää. Uskon myös erästä toista henkilöä näissä asioissa. Muutun vielä sen lupaan tai kehityn. Haluan olla hyvä itselleni mutta ottaa myös muita ihmisiä huomioon. Minä olen ollut huono ottamaan muita ihmisiä huomioon. Sen myönnän. Olen nykyään vähän parempi. Ihmisen pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on mutta onneksi voi vähän kehittää. Taitavaksi en tule.
Pimeä piste minulla on ollut puoliso. En ole osannut ottaa häntä huomioon niin hyvin kuin olisi pitänyt. Olen ollut ajattelematon. En edes itse ymmärrä. Mies ei ole ikinä uhannut jättää. Ehkä olisi pitänyt jättää. Ehkä minä lopulta olen hyvä puoliso, mukavempi, yhteistyökykyisempi. Nykyään olen paljon mukavempi kuin aikaisemmin - kuitenkin.
Hyvää päivää sinulle mies. En tiedä edelleenkään, miksi autat minua mutta autat. Kiitos siitä😁 - aitoriitta
Toivon, että löydät puolison itsellesi. Sitä toivon. En toivo, että sinulla on huonommin asiat kuin minulla. Oikeasti ajattelen, että sinulla pitäisi olla paremmin asiat kuin minulla. Yritän antaa sinun mennä ja antaa sinulle tilaa. Olen hyväksynyt sen, ettei meistä tule paria. Minun mieheni on minun parini ja sinulla joku muu. Meidän suhteemme päättyy hyvässä tapauksessa ystävyyteen. Katsotaan, mitä tässä tapahtuu? Luulen, että asiat menevät oikeaan suuntaan.
- Heippatöistä
Moiii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164