Katsokaa mitä tein!

pienenävinkkinä

Alalle tulleet jonnet esittelevät "koneistamiaan" kappaleita ominaan ("katsokaa mitä tein tänään") ja esittelee niitä oikein somessa. Tosiasiassa oman käden jälki näkyy korkeintaan niin, että kaavari käynyt pyörähtämässä reiässä. Se että laitat aihion koneeseen ja painat nappia ei tee siitä sun itse tekemää.

3

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonneTaiEi-AivanSama

En tiedä kumpi on säälittävämpää, joku ketjun aloittajan mainitsema jonne, vai ehkä alalla kauemmin jo ollut henkilö joka vastaavasti elvistelee ammattitaidollaan?

Siis nyt puhutaan kuitenkin vain jonkun palikan koneistamisesta!

Ei helevetti, menisitte kouluun ja opiskelisitte itsellenne jonkun järkevän ammatin.

ps. tämä entisen alan kommentointi on kyllä välillä suurta hupia, itse en päässyt koskaan sille itsepetoksen asteelle että olisin alkanut pitää jonkun romujen muokkaamista ja kasaamista yhtään missään arvossa (ja nyt ei puhuta oikeasta käsin tehtävästä perinteisestä sepän työstä, jota arvostan hyvinkin paljon). Onneksi tajusin lähteäkin alalta ennenkuin tämmöinen itselleen valehtelu pääsi vauhtiin.

• ei.sama

Ei muuten ole aivan sama. Kappaleen valmisteluun on saattanut mennä useiden päivien tai jopa viikkokausien edestä ohjelmointityötä, asetustyötä, säätämistä ja hieromista, validoimista, sekä tietysti helvetisti tupakkaa ja kirosanoja, ja sitten tulee joku amisjonne ja ottaa kaiken kunnian siitä itselleen!!!!!

• Jonnelle_Palkinto

Jos jonne onnistuu parantamaan asemaansa firmassa tällä keinolla, eli ainoastaan fiksusti puhumalla, kuuluu jonnelle tästä ilman muuta palkinto. Ehkä jopa palkankorotus ja siirto ylempään palkkaluokkaan, koska on tajunnut että rahansa voi ansaita fiksumminkin kuin jonkun koneistuskeskuksen edessä noitumalla ja tupakoimalla. Laiska keksii hyvin helppoja keinoja tehdä asioita, tämän tiesi jo Bill Gates ja palkitsi laiskoja työntekijöitä. Niin palkitsen minäkin. Entistäkin vihaisempi työntekijä tekee jonnen ylennyksestä suivaantuneena entistäkin enemmän töitä ja tulosta,, ja ovat tyytyväisiä aivan marginaalisiin palkintoihin. Näistä jonneista tulee hyviä työnjohtajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60