Tyttäreni harrastaa ratsastusta. Hänellä ei ole tallilla kavereita vaikka vuosia jo harrastanut. Kun kysyy joltain jotain, kaikki vaan mulkoilevat eivätkä välitä vastata kysymykseen. Mitä tämä on muuta kuin kiusaamista jättämällä ulkopuolelle?
Heppatytöt 11-14v
4
128
Vastaukset
- hhehhhh
Onko hänellä koulussakaan kavereita?
Jos ei, niin sitten syy saattaa johtua sosiaalisista taidoista.- Ihmettelentätä
Ei ole sosiaalisista taidoista kiinni. Tallilla jo ollut kuitenkin reilut 6 vuotta. On sellainen ystävällinen ja huomioiva, eikä haittaa vaikka kuka tulisi mitä kyselemään. Ystävystyy kaikkien kanssa nopeasti.
Hei Ihmettelentätä!
Oletko keskustellut asiantiimoilta tallin omistajan tai tallista vastaavan henkilön kanssa? Se voisi auttaa kyseisessä tilanteessa ja haasteessa.
Terveisin NettiSaapas Sotkamo JoniHei. Yleensä kaikilla SRL hyväksymillä ratsastuskouluilla on henkilökuntaa aina paikalla joilta voi kysyä apua tarvittaessa. Onko talli SRL hyväksymä, missä päin sijaitsee ja paljonko siellä on hevosia? Ainakin minulle nämä tiedot kertovat paljon tallin tasosta ja laadusta. Jos tyttäresi on jo vuosia harrastanut niin kuvitteisin tilanteen jossa hän jo osaa käsitellä hevosia ja pärjää tallilla ilman ikäistensä apuakin. Minä olen jo aikuinen tuntilainen. Onko mahdollista vaihtaa tallia tai sinun itse mennä mukaan tueksi? Minkä ikäinen tyttäresi on ja minkätasoisella tunnilla hän on ? C,B vai HeA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667