Olen 18-vuotias vähän pulska keskiverto poika, joka haluaisi vinkkejä tyttökaverin löytämiseen.
Vinkkejä tyttökaverin hankkimiseen
8
<50
Vastaukset
- Vanhatietäjä
Olet väärässä paikassa, kehotan tinderiä. Tai sitte jos sinulla on jo tiedossa joku mutt et vaan uskalla kertoa sitä hänelle niin meet vaa suoraa sen luo ja kerrot asias vanhan kunnos suklaarasian ja ruusujen kans. Ja miksi edes kerrot olevasi "keskiverto" eihän sillä mitään väliä ole minkälainen on, koska kaikki me olemme saman arvoisia olisimme sitten "lihavia" tai "pulskia" tai "laihoja"tai minkälaisia vain (kunhan ei semmosia alipainoisia luutikkuja😂) eikä ole mitään kiirettä, aika nuori vielä tommonen 18v, kyllä se oikea vielä tulee vastaan😉.
- Kuna65
Samaa mieltä, minkälainen se "keskiverto" edes on? Jos olisin sinä, niin en pitäisi mitään kiirettä kun vasta 18 vuotias olet. Itsellekkin oikea löytyi vasta 25 vuotiaana. Nauti nyt vain siitä elämästä isin ja äitin kanssa. 😉
Minkä takii tääl nuorten palstal ees pyörii tällasii selvästi nuoruusiän ohittaneita juippeja? Koetteko ittenne ikinuoriks vai ootteko stalkkaamas nuorten elämää muuten vaan?
- Typeräkysymys
Typerä kysymys kysyä vinkkejä tyttöystävän löytämiseen! Eihän kukaan muu tyttöystävääsi valitse kun sinä! Hanki oma tyttöystäväsi ihan omin avuin minun puolestani. Äiti ja iskä ovat ainoat apulaiset joilta voi kysyä tuomoosia.
- andruka2287
ota tupaka ja siten polta ja puhala savu tytön pääle ja siten se menee sileen aah
- Aloittaja123
Aloitus oli pelkkä vitsi. Älkää ottako kaikkia aivan tosissanne.
- asiantauntija69
Oikeastaan vain itse varmuudella on väliä ja käy myös suihkussa
- ajjajtiiankaiken
Eti joku tietty harrastus. Sen ei tarvii mikään futa tai lätkä olla, mutta kunhan se on semi kiinnostava juttu ison ihmisjoukon mielestä ja sinun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854