Olen varastoalalla ollut noin 12v yhteensä. Tuntipalkka 15,8e/h lisät. Ei kouluja alla.
Jos päätän vaihtaa vaikka kuljetusalalle kuorma-autoa ajaa niin lähteekö mun liksa 13,38e/h (tes aloituspalkka)
Jännä miten surkea palkka on noilla kuorma/rekkamiehillä jos TESiä katsoo.
Meilläkin erittäin helppoa varastoalan duunia aloituspalkka 14,14/e ilman kouluja!
Alanvaihto ja palkka
joovaiei
1
170
Vastaukset
- Ärtynyt
Kun ilman koulutusta saat tuon verran palkkaa,niin pysy siellä,rajan takana odottaa ulkomaan miehiä odottamassa työpaikkaa ja ne tekee alle 10€/tunti.Palkat on putoomassa päin haalarihommissa,mutta alemmaksi pitäs päästä niinpä nyt EK rummuttaa halpatyöntekijöitä EU:n ulkopuolelta.Suomalainen ei kelpaa kun se haluais palkan jollaa elää,kaikki ei halua sossunluukulle hakeen palkan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647