Katsokaa vähän itseänne ja katsokaa mitä kirjoitatte !
Luuletko, että tämä ei ole persujen ja ryssän pietarin palsta, jossa lietsotaan
vihaa toisia ihmisiä kohtaan... ? Vihalla pyritään saamaan vastavihaa ja näin
oikeutusta omalle aatteelle... Naurettavaa, joku nahkapää olisi nyt muka
valon enkeli ja muuten väkivaltaan kalskahtava ... Joo varmaankin ... Rosvoja ja
varkaita ja muuta sellaista ne on historiassa aina olleet, toisen luokan kansalaisia
Jokainen nahkapää.
Jos joku on tällä palstalla, muusta kuin poliittisesta syystä, niin Mee lääkäriin.
Joo Nahkapää valon enkeli vai ?
17
<50
Vastaukset
- nahkakuula69
Onkos tää nahkapää joku pawnee intiaani vai mikä?
https://fi.pinterest.com/pin/64528207140517849/
Joku tommonen?- OulunMatumiehet
RAKASTAKAA JA IHAILKAA MEITÄ.
- Naurattaameitä
Miksi aloittaja tulee tänne palstalle lietsomaan vihaa ja ennakkoluuloja? Järjetön rasisti!
- Latohaka
Se on sitä suvaitsevuutta yhteen suuntaan. Minäkin muuten olen nahkapää. Eli siis rikollinen, kakkosluokan kansalainen? Kumma juttu. pidän päätä kaljuna sen takia että päälaelta on hiukset lähteneet. No kaiketi se aiheuttaa muitakin muutoksia joita ei vain itse huomaa.
- refugees.first
Latohaka kirjoitti:
Se on sitä suvaitsevuutta yhteen suuntaan. Minäkin muuten olen nahkapää. Eli siis rikollinen, kakkosluokan kansalainen? Kumma juttu. pidän päätä kaljuna sen takia että päälaelta on hiukset lähteneet. No kaiketi se aiheuttaa muitakin muutoksia joita ei vain itse huomaa.
Se on vaan rangaistus ja jumalan kirous, että lähtee hiukset päästä.
Häpeä! - Latohaka
Aika mainio. Puoli melekonen suorastaan. En häpeä uhastakaan.
- Jokaisellajotain
refugees.first kirjoitti:
Se on vaan rangaistus ja jumalan kirous, että lähtee hiukset päästä.
Häpeä!Allahin kirous on matalat jalat ja löllykkäpylly:) pituuttakin suotu vain n 165cm.
- tälläinenpykälä
Törkeä maanpetos on maanpetoksen törkeä tekomuoto, josta tuomitaan vankeutta vähintään neljä vuotta ja enintään elinkautinen vankeusrangaistus. Maanpetoksen tekee törkeäksi se, että siinä
aiheutetaan vaara valtakunnan tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi taikka
muutoin aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa
wikipedia - Koiraälähtää
Jos en tänne kirjoittaisi, en voisi katsoa itseäni peilistä. Katson, että minulla on oikeus ja velvollisuus kirjoittaa, vaikka vähän ikävempääkin tekstiä, jos siihen on aihetta. Se, että maahanmuuttaja tekee vakavia rikoksia ja hallitus ei tee asialle mitään, oikeuttaa minut ja monet muut kirjoittamaan tänne totuuden, vaikka se joitain voisi harmittaa. Maahanmuuttajalle ja poliitikolle on annettu mahdollisuus sopeutua tehtäväänsä, jos se ei onnistu, niin ongelmat on tuotava kaikkien nähtäväksi, eikä lakaista niitä maton alle.
- ilmakitara
Viedään suomen armeijaan kaikki mamumiehet
toki ilman aseita käymään tottelevaisuutta ja suomen tapoja läpi - Nehän_saa_traumoja
kun eivät silloin ennätä joukkoraiskaamaan ja puukottelemaan pikkulasten teippisidonnasta puhumattakaan. Sehän on kunniakansalaisten kiusaamista, kun estetään toteuttamasta kulttuuriaan.
- Latohaka
Ennen oli namusedät nyt on mamusedät. Armeijaan kyllä. Janttereiksi.
- apuva-apuva
ilmakitara kirjoitti:
Viedään suomen armeijaan kaikki mamumiehet
toki ilman aseita käymään tottelevaisuutta ja suomen tapoja läpiAjatelkaa ihan oikeesti, kun näille maan pelastajille (lue matu) annetaan aseet. Onko varmuutta mihinpäin ja ketä ne ampuu! No ei ole! On se mahtavaa katottavaa kun nää raiskaaja pojat menee Suomen armeijaan. Suomea puolustamaan. Nämä kaikki 17 vuotiaat.
- Suvakkionlähinnävitsi
"Suvakki" rasisti ryssittelee, sitten kuvittelee olevansa suvaitsevainen. Ei ole hönöjen typeryydellä mitään rajaa.
- oikeinnurin
Rysittely johtuu siitä ettei Suomessa asuvat venäläiset ole lukumääräänsä nähden yliedustettuina rikostilastoissa. Suvakkien mielestä rasismia on vain muslimirikollisten kritisointi, siksi eivät huomaa kuinka rasistisia ovat venäläisiä kohtaan. Kaksinaismoralismi on olevinaan suvaitsevaisuutta, siksi muslimimiesten uhreiksi joutuneista pitäisi vaieta ja mieluummin syyllistää kuin tuntea myötätuntoa.
- jeesustelunsyöpä
Olet luonut valheellasi Suomesta helvetin, mutta onneksi vaalit pelastaa.
Jeesustelusi valheet alkavat olla tiensä päässä, sillä totuus voittaa. - HihHihHihHiii
Lainaus avauksesta:"Jos joku on tällä palstalla, muusta kuin poliittisesta syystä, niin Mee lääkäriin".
Luuletko että, terveytenhoitolaitos kestäisi. Tätä ohjettasi.
Meillä on muutenkin vaikeuksia tämän Soten kanssa.
Kansan talouden kannalta, olisin sitä mieltä että, jos meistä vain yksi menisi lääkäriin.
Tulisi se meille kaikille halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154