Turvisten vienti päiväkerhoihin ja kouluihin lopetettava aivan täysin..
Näitä järjestäneet oikeuden eteen!
Aivan mielenvikaista toimintaa!
MAMUMIEHET PÄIVÄKOTEIHIN JA KOULUIHIN
8
<50
Vastaukset
- jotainrajaa
Eihän suomalaisetkaan "jammu-sedät" vieraile sosiaalitätien johdolla lastentarhoissa ja kouluissa.
- Kansanperinne
Miksi niitä "jammu-setiä" olisi tarvinnut sossutätien viedä mihinkään lasten paikkoihin, sillä meillähän ne "jammut" ovat olleet suomalaisen kansanperinteen mukaisesti niisä ihan omistajaportaassa.
https://yle.fi/uutiset/3-7491509
- suomionpeesta
Rotujalostusohjelmahan toi on todellisuudessa. Viedään miehet kattomaan tulevia vaimoehdokkaita.
- niinkö
oon niin TYHMÄ miksi niitä rahataan.miksi.mitä.me SUOMEN naiset emme ENÄÄ hyväksy tätä.mummollekko vienj et nää ymmärtömät toimihenkilöt tätäjatkaa????
Täysin järjetöntä toimintaa. Kenen tyhmä idea on tuoda turvapaikan hakijoita lasten ja nuorten paikkoihin ? Asia pitää selvittää ja saattaa tästä vastuussa olevat henkilöt tuomiolle.
- pahamaamamut
onko juuri noin tehty?
mitä vanhemmat on asiasta mieltä?
- Kysynvaan
Koulunopettajien on annettava ns. rikosrekisteriote työnantajalleen, sillä rikolliset eivät saa olla lasten kanssa missään tekemisissä.
Matujen kohdalla on RIKOTTU LAKIA!!
Matuilla ei ole rikosrekisteriotetta!
Kuka tai ketkä ovat vastuussa siitä, että matuja on päästetty päiväkoteihin ja kouluihin? - PerkeleenPerkele
Miksei eläkeläiset ja köyhät saa käydä Suomen kouluissa ruokailemassa ilmaiseksi niin kuin matut?! Esimerkiksi Pitäjänmäenkoulu ruokkii matuja ja vaarantaa lasten turvallisuuden vanhemmilta salaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460